30 Haziran 2008 Pazartesi

Yanıyoruz!!

İzmir bildiğiniz gibi değil, çok sıcak. Normalde safkan bir Antalyan olarak sıcak ve nemli hava beni herkes kadar rahatsız etmez, ama bu yaz durumlar farklı. Hem kilo aldığım için hem de hormonlardan dolayı sıcaklar resmen beni mat etti. Sürekli terliyorum, damacana su satanlar bizim eve servis yapmaktan fenalık geçirmek üzere. Zira günde 4-5 lt. su içiyorum sanırım.
Üstüne üstlük bu yaz ayağımı bile denize sokamadım ve bu durum da değişeceğe benzemiyor. Klimayı bağırta bağırta çalıştırıp sık sık duş almaktan başka yapacak bir şey yok.
Haftasonu İzmir'in bunaltıcı sıcağından kaçmak isteyenler için yüksek rakımlı şahane bir mecra vardır: Bozdağ. Biz kendilerini geçen yaz yine kavurucu bir sıcak pazar günü keşfetmiştik. Ödemiş'ten 1100 metre kadar yüksekte, şahane temiz havasıyla gidilesi görülesi bir mesire yeri. Biz de evde bir müddet pinekleyip, uyuyamayıp, yemek bile yiyemeyip daraldıktan sonra vurduk kendimizi yollara.
Malum 37.haftadayız, bizim eleman artık fetusluktan çıkmış bir insan yavrusu. Ve hatırlatırım ki; beyefendi bebeklerin %97'sinin aksine ters duruyor. 1,5 saatlik yol boyunca bunu bir an olsun unutmama izin vermedi sağolsun. Neler mi yaptı? Biraz kemerin sıkıştırmasından olacak ayaklarıyla destek alıp kafasını sağ kaburgama doğru dayadıkça dayadı. Bir ara ağzımdan çıkmaya çalıştığını bile düşündüm. Sağ elim seyahat boyunca hep yukardaydı. Öyle acayip bir pozisyonda oturdum ki, wc molalarında hala dik oturamıyordum. Birilerinin bizim oğlana "anne karnında 36.haftadan sonra bebeklerin aşağıda durduğunu" söylemesi gerek sanırım.





Şekilden şekle giren, ben....








Yamru yumru otura otura dağa çıktık. Bol oksijen, heryerden savrulan mangal kokuları ve dahası sadece 25 derecelik sıcaklık inanılmaz acıktırdı bizi. "Mangal işi; erkek işidir" felsefesinde olduğumdan eşim pişirdi ben yuttum. Buyrun manzaramız ve menümüz:

1 yorum:

  1. Himm manzara super..Dogum olmus sanirim ama zordur heralde hem alisik olmadigin bir vucut hem sicaklar..

    YanıtlaSil