12 Haziran 2008 Perşembe

Yine, yeni, yeniden ben...

Dinsizin hakkından imansız gelirmiş ama bu sefer öyle olmadı. Bu Blogspot resmen tuş etti beni. Birkaç arkadaşıma maille blog'umun adresini yolladığım için mi yoksa sayfama counter koyduğum için mi bilmiyorum ama; blog'um "spam blog" olduğu için geçici olarak kaldırılmış. Yani reklam yapıyormuşum. Hı hı , evet. Kendi reklamımı yapıyorum. Şişko patates satıyorum, çok ucuza :)
Neyse işte yeniden blog alemindeyim. Şimdilik herşeyi en baştan yazacak enerjim ve isteğim pek yok. Zamanla geri gelir sanırım. Birkaç gaz verici yoruma ihtiyacım var :0)

5 yorum:

  1. aman da nazar değermiş bloklarına, buna değmesin artık, ikinisi de öpüyorum kocaman:)

    YanıtlaSil
  2. Ben patatesi cok severim, mumkunse cuvalla alayim.

    Yazdiklarin bir yerlerde sakli olmali, hesabini sor, dava edecem sizi de...olmazsa ben dava edecem ne bu be!

    Bloguma counterlardan bir demet koymustum zamaninda, o etkilememistir, oraya buraya blog adresini vermen de etkilememistir...tombala vurmus iste...sen git bu aralar bir loto oyna...
    Umarim sorun yakinda cozulur...

    YanıtlaSil
  3. anacım yazdık yazdık blog çöktü. bu sefer yazmayayım dedim tutamadım kendimi. hadi hayırlı olsun bakalım yeni blogun. (bunun turkcesi yok mu yaaa, blog demek cok zor, ozellikle sonuna ek koyunca...)

    YanıtlaSil
  4. eyvallah güzellerim... bu gaz yeter bana. açalyacım, inan bende tam eşşekkk şansı vardır böyle konularda. loto işine eğilmem gerek haklısın :)

    YanıtlaSil
  5. Canımmmm,

    Hayırlı olsun yeni blog'un patatesim benim. Bekle bekle nereye kadar, iyi ettin yeni blog açmakla. Bari bu sefer yazdıklarını kayıt et bir yerlere, gerçi sana diyorum ya benim de şu an kapansa elimde tek bir yazı kayıtlı değil. Hadi bakalım, bizi yazılarından mahrum etme, okurken beni kıkır kıkır eden yazılarını özledim. Bekliyorummmm...

    YanıtlaSil