19 Haziran 2008 Perşembe

Yiyorum,büyüyorum, eğleniyorum:)

Başlıktaki Smiley :) anne blogger'lara. Anne bloggerlar bebeklerini beslenmeye alıştırırken bu ifadeyi(Yiyorum, büyüyorum, öğreniyorum) kullanıyolar ya benimki de o hesap. Hakkaten yiyorum ve büyüyorum, büyütüyorum.
Neler mi yiyorum? Bir kere sabahları 2 yumurtalı ve peynirli omlet, yanında bir bardak süt içiyorum. Domates, salatalık iştahımı kapatıyor diye yemiyorum. Kuşlukta 2porsiyon kadar meyve. Bu aralar kiraz, şeftali ve tabii ki karpuz. Meyveyle birlikte demir hapımı da alıyorum. Malum C vitamini demirin emilimini artırıyor. Öğlen genelde 3-4 köfte, ya da bir tabak kurubaklagil ve salata, yanında bir kase kadar yoğurt yiyorum. İkindide yine meyve. Akşamüzeri 30-40 dk. yürüyüş yapıyorum. Bu arada acıkmış oluyorum. Akşam yine balık ya da kırmızı et, salata ve yoğurt&cacık. Yatana kadar artık meyve yiyecek yerim kalmıyor haliyle. Ben de yatarken süt içiyorum. Ama inanın bunları yerken bazen nefesim kesiliyor. Eşim gözümün içine baktıkça resmen korkudan yiyorum. Eskiden bu baskıyı annem yapardı, evlendik gene de "bu tabaktaki bitecek" baskısından kurtulamadık:))Sanırım beni iyice semirtip mezbahalara falan satacak.

Öte yandan nihayet hastane çantamı hazırladım. Yani bebeğin ve benim malzemelerimi birer çanta haline getirdim. Hepsi toz sabunla yıkanmış, dolapta misler gibi beni bekliyordu.
Bebeğim doğar doğmaz sanırım şu fotograftaki takımı giydireceğim. Organik pamuktan üretilmiş ve üzerinde minik çizimler var. Ben kız da olsa erkek de olsa hep krem tonlarında giysiler giydirmeyi kafama koymuştum zaten. %1'lik bir ihtimal de olsa, olur da bizim ultrasonda gördüğümüz "çıkıntı" pipi değilse gene uyar gene yakışır.

Bu arada pazartesi günkü doktor kontrolünde bizim oğlanın verdiği vesikalık pozu da huzurlarınızda. Becerebilirsem DVD görüntüsünü buraya video olarak koyacağım. İlk defa bu kadar net poz verdi. Ben de ilk defa "e bu uzaylıya benziyo", "aa aynı köpek yavrusu", "Anaaaa Homer Simpson" dışında bir ifade kullandım onu görünce.. "İnsan olmuş bu beee" dedim vallaha.. Bir de gözünü açıp kapattı kerata. Bittim o an, bittim..

8 yorum:

  1. bebişe de sana da maaşallah:))

    YanıtlaSil
  2. Allah sağlıkla kavuştursun bebiinize..Maşallah çok tatlı gözüküyo ultrasonda..Hey gidi hey dedim ben de böyle boy boy ultrason görüntülerini koyardım bloğuma..Şimdi kendi resimlerini koyuyorum zaman çabuk geçiyor annelik çok güzel ama hamilelik de çok özleniyor..Tadını çkarn derim ben tüm zorluklarına rağmen..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. mummy aynen öyle yapıyorum. 38 derece sıcaklığa, gece boyu 3-4 kez tuvalete kalkmama, varislere, fazla yürüyünce şişen ayaklarıma rağmen, hamile olmaktan hiç şikayetçi değilim. her anından mutluyum.

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    bloğunuzu diğer anneciklerin arasında dolanırken buldum. Ben de benzer telaşları, heyecanları, sizden biraz geride yaşıyorum.
    Hepsine buradan bakabilirsiniz:
    www.elfeyp.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Aynı anda netteyiz sanırım, yorumuma bu kadar çabuk cevap almak çok sevindirdi beni. Ananeler olmasa ne yaparmışız zaten :)

    YanıtlaSil
  6. Hülya'cım hastane çıkışı giydireceğin tulum çok şekermiş, organik olması da süper. Ben de hazırladım bu arada hastane çantamı, 2 set tulum-iç tulum-eldiven-çorap, şapka-pamuklu battaniye koydum. Olur da son dakika giydirip çıkarken kusar falan, belli mi olur bunların işine:) Bir set tam yazlık yani tulum kısa bacaklı, mağlum havalar çok sıcak gidiyor, isilik etmeyelim çocukları daha doğar doğmaz diye. Tuna'nın fotosu da süperrrr!!! Biz hala bizim kızın yüzünü göremedik ya ben ona yanıyorum

    YanıtlaSil
  7. cicilerinizde pek şıkmış allah güzel günlerde giydirmek nasip etsin

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı görünüyor maşallah..ben yüzünü hiç bu kadar bir arada görememiştim...

    YanıtlaSil