17 Temmuz 2008 Perşembe

Anasının kuzusu

 
Posted by Picasa

9 yorum:

  1. güzel tuna:) Annesinin kuzusu tuna:)öpüyorum güzel yanaklarından:)

    YanıtlaSil
  2. Tam anne kuzusu Hülya bu yahu. Çok güzel görünüyorsunuz, aşkların en güzeli diyorum ben buna da...

    YanıtlaSil
  3. çok tatlısınız maşallah

    YanıtlaSil
  4. kendini en güvende hissettiği yerde minik Tuna...maşallah..

    YanıtlaSil
  5. çok ttlısınız çoookkkkk
    sizi özlemle kucaklayıp öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. sagolun inşallah çabucak zaman geçer bende sizin gibi bebeğime kavusurum yakın zamanda...allah bagıslasın yavrunuzu saglıkla sıhhatle büyütün inşallah..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. babişinin fotosunu görmedim ama tuna hakikaten hülyanın tunası...tıpkı sana benziyor...maşallah...

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel fotoğraf! ana kokusu, süt kokusu karşılıklı koklaşıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  9. hülyacım, ben blog bluşmasından serpil. Maşşallah bu tunacık ne kadar büyümüş. Canım yaa, çok tatlı. annesi çok güzel bakmışsın, tebrik ediyorum. Tekrar görüşmek üzere inşallah. ikinizide öperim. iyi geceler.

    YanıtlaSil