6 Temmuz 2008 Pazar

Son hazırlıklarımız

Artık doğuma saatler kaldı. Bu yazıyı resmen iki ara bi derede yazıyorum. Ne çok şey varmış son dakikaya bıraktığımız.
Mesela aldığım tüm hastane setleri, tulumlar, çıt çıtlı bodyler büyükmüş. Rahşan'ın Tesco menşeeili bodyler hariç tüm bodyler bizim veledi dal-budak bırakacak kadar dev boyutlarda resmen. Sanki gürbüz bi velet doğurmama ihtimalim yokmuş gibi her şeyi 3-6 ay beden almışım. Cumartesi günü soluğu Mothercare'de aldık. Malum yerli firmaların modelleri biraz büyük ve bizim oğlan hala cılız.3 tane alttan çıtçıtlı yarım kollu body ve aşağıdaki "Tiny Baby" seti aldık. Allahtan hepsi indirimdeydi zira "Made In India" penyelere verilen dünya paraya çok üzülürdüm. (Uzakdoğu ve Uzak Asya'da üretilen tekstil ürünleriyle ilgili yazacak çok şeyim var ama o başka bir post'un ana teması olacaktır, unutursam hatırlatın pls)



Annem de artık yanımda. Son temizlikler, yemekler ve tabii ki kompostolarıyla desteğini esirgemiyor.

Pazardan aldığımız kayısılar biraz mayış mayış çıkınca komposto yapmaya karar verdik. Evde şekerlenmiş birkaç kaşık da vişne reçeli vardı. İkisini karıştırıp kaynatınca hem şeker eklemeye gerek kalmadı hem de kayısı&vişne kompostomuz hazır oldu.
Birazdan son kontrol ve Nst için doktora gideceğiz. Birazdan dediysem hakkaten 1 saate falan evden çıkıyoruz. Benim tahminim "yarın sabah gel alalım sezaryene" diyecek. Yarın olmazsa da zaten çarşamba ya da en geç perşembe günü bitecek bu iş. Her halukarda haftasonuna kadar eve muhteşem bir insan yavrusuyla döneceğim. Baklım bu yeni hayat bize ne güzellikler getirecek??

5 yorum:

  1. senin için umarım herşey çok kolay ve huzurlu olur,tabii oğluşun içinde:)bir bakacaksın,göğsünde inanılmaz bir mucize uyuyor:)
    Buarada mothercare benim favorim çünkü ordan aldığım hiçbişey bozulmuyor.Ne çoraplar ne bodyler hiçbirşey ve verdiğin para boşa gitmiyor görüceksin:)

    YanıtlaSil
  2. Buarada bizi habersiz bırakma,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Canııımm ya valla bak bende heyecan yaptım şimdi..
    Senin bu hafta sonu evinde harika bi misafirin olacak öyle mi:))
    Haberdar et bugün muhakkak, öpüyorummm.

    YanıtlaSil
  4. Ay çok heyecanlıyım ben de, bekleyemiyorum, meraktan ölüyorum. Hayatım hastaneden gelir gelmez haberdar et bizleri... İnanamıyorum ya, belki de yarın bu saatlerde oğlunu kollarında tutuyor olacaksın!!! Benim daha 2 hafta falan var yaaa!!!! Hadi güzel haberlerini bekliyoruz canım, Allah yardımcın olsun...

    YanıtlaSil
  5. kolay ve güzel bir doğum olsun, sanırım bir sonraki postta anneer dünyasına hoşgelmiş olacaksın!

    YanıtlaSil