10 Temmuz 2008 Perşembe

 
Posted by Picasa

7 yorum:

  1. ah Poyrazımda böyle elini başının altına alarak uyuyordu,hala öyle uyuyor:)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı kızım bu, yesin Rahşan teyzesi onu!!!

    YanıtlaSil
  3. ayy ayy ayyyy bu çok güzel ya Hülya,maşalllahhhhh :)

    YanıtlaSil
  4. tebrikler,allah anali babali büyütsün,ay cok tatli mini mini,ama büyür kocaman olur masallaahhh

    YanıtlaSil
  5. Masallah Tunacik yavas yavas buyuyor bak annesi:))

    Asagidaki sut verme-verememe olayini okudum, insallah simdiye duzelmistir durum.

    Ben bu tarz bir sorun yasamamistim cok sukur, o yuzden fazla bir bilgim yok ama biberon konusunda bir tavsiye verebilirim. Yeni cikan anne memesine cok benzetilmis biberonlar var, cektikce zor geliyor vs. Eskilerin biberonlarindand egil, mutlaka duymussundur. Onlardan kullanabilirsin. Karisan teyzelere de, eskisi gibi degil, bunlar yeni model, hic bisii olmuyor dersin:))

    Ama 1 biberon veriyorsan 5 emzirmeye calis. Cunku hic bir pompa bebegin cenesi kadar kuvvetli degil:)) Benim oglum da 2.480 dogmustu ama buyudu cok sukur:) Herkesin az cok benzer zorluklari yasadigini dusunmeye ve relax olmaya calis. Emzirmenin rahat olmakla cok ilgisi var. Sen uzuldukce sutun de azalir.

    Sut konusunda cok tavsiye vardir malum:) Sut yapici seyler konusunda, hepsinden bol bol yemeye calis.

    Bir kac haftaya tatli Tunacik, kucuk mucuk demeden hapur hupur emmeye baslar insallah annesi:)

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı maşallah yerin ellerini ben onun!!!

    YanıtlaSil
  7. acayip karizmatik bi yatış, on numara :)

    YanıtlaSil