9 Temmuz 2008 Çarşamba

 
Posted by Picasa

6 yorum:

  1. Ay Hülya bu çoook güsel bi bebek, nazar değmesin canım yaa:)) Sen de çok güzel bi anne olmuşsun. Güçlü de...çok tatlısınıs siz, yirim sizi:))çok sağlıklı görünüyo hep de öyle olsun,analı babalı büyüsün,bütün iyi dileklerim sizinle,kocamaaan öptüm canım.En kısa zamanda yani bizim işler biter bitmez geleceğiz.Sütün bol olsun,güle güle büyütün bebişinizi:))

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı çıkmışsınız bu fotoğrafta canım yaaa... Annelik nasıl da yakışmış, ne de güzel bir anne olmuşsun. Darısı başıma, vallahi benim daha 10 günden fazla var diye çatlıyorum, çok istedim ben de birden kızımı kucaklayabilmeyi...

    YanıtlaSil
  3. Tuna Bey hosgelmis, sefalar getirmis. Allah ona sevdikleriyle birlikte uzun, mutlu, saglikli bir hayat verir insallah. Tiny baby kiyafetleri de cok yakismis!! :) Hep boyle mutlu olmaniz dilegiyle!

    YanıtlaSil
  4. O bebeği yerde yuvarlama zamanı gelince top gibi yuvarlamazsam bana da emmi demesinler.Şimdilik sizinle başabaşa bırakıyorum. Zaten dedesinden bize sıra düşmez.
    Siz bebeği Güçlü'den mi klonladınız.Ancak bu kadar olurdu.
    Ömrü uzun olsun.Yaramazlığı bol olsun.Çabucak büyüsün de biz de oynayalım.

    YanıtlaSil
  5. ben dayı oglun ISMAIL
    SIMDIDEN BUYUK GECMIS OLSUN 9 AYIN SONUNDA BUKADAR SEKER BIR COCUK DUNYAYA GETIRDIN ENISTEYE FAZLA BENZESEDE COK TATLISINIZ ALLAH ANALI BABALI BUYUTSUN YASI UZUN VE GUZEL MUTLU BIR GELECEGINIUZ OLSUN KENDINIZE IYI BAKIN...

    YanıtlaSil
  6. hülya abla çok şeker talı bir oğlunuz olmuş yaşı uzun bahtı açık olsun tombik tatlı bir anne olmussun umarım en kısa sürede görürüz bebişi ve sizi öptüm ablacım

    YanıtlaSil