7 Temmuz 2008 Pazartesi

Due date'imiz

Yarın sabah; yani 08/07/2008 sabahı 07.00 gibi doğum yapacağımız kesinleşmiş durumda. Dualarınız, iyi dilekleriniz yanımda olacak biliyorum. İnternet denen nane icat olduğundan bu yana benim için hiç bu kadar anlamlı olmamıştı. Hemen hemen hiçbirinizi tanımıyorum ama hepinize yakın hissediyorum kendimi. Bir dahaki postta görüşmek üzere :)))
Haa oğlumla mı, onunla da yarın sabah kendimce vedalaşacağım. Lost'taki Desmond'un meşhur repliğiyle; "see you in another life brother!"

6 yorum:

  1. gerçekten içim ürperdi:) o kadar güzel bir hayata adım atıcaksın ki...atıcaksınız yani:) zor zamanrıda olucak elbette ama her kucağına aldığında,bebeğin içini ısıttığında ne demek istediğimi anlıycaksın:) dualarımız seninle yarın ve mutlaka haberdar et:)resimleride ihmal etme,ohhh bende ne çok şey istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. şimdi doğuma giderken son sabahımı hatırladım...her anını doya doya yaşamanı ve herşeyin çok güzel olmasını dilerim,sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  3. canim umarim her sey yolunda gider ve saglikli bebisini kucagina alirsin, hani derler ya tek nefeste kurtarsin diye aynen öyle :) ben daha 26.haftamdayim, tek korktugum dogum, umarim o anki hislerini duygularini paylasirsin...Dualarim seninle,Bir an önce saglikli bir sekilde bebisinle evine dönersin...Simdiden gözün aydin,allah anali babali büyütsün :))

    YanıtlaSil
  4. Ay Hülya ağlamak istiyorum, okurken inan gözlerim doldu, boğazım düğümlendi. Ya ne güzel yarın sabah oğluna, Tuna'na kavuşacaksın, var mı daha güzel bir mutluluk??? Bu gece karnında geçireceği son gecenin tadını çıkar, dokun karnına, uzun uzun konuş onunla... Yarından itibaren zaten bol bol dokunup konuşacaksın, öpüp koklayacaksın minik kuzunu ama 9 aydır yaşadığımız bu şey çok özeldi, biliyorum ki her şeye rağmen sen de benim gibi her anının tadını çıkardın, çok sevdin hamile olmayı. Sonuna geldiğimize inanamıyorum hala:) Allah yardımcın olsun, umarım çok kolay bir doğum geçirirsin, dua edicem senin için arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. Allah yardımcın olsun.
    bir sonraki yazıyı artık Tuna Beyle açarız:))

    YanıtlaSil
  6. sanırım şu saatlerde inşallah oğulcuğun kucağını ısıtıyordur:)

    YanıtlaSil