14 Ağustos 2008 Perşembe

Aşk!

 
Posted by Picasa

7 yorum:

  1. Çok tatlı çıkmışsınız canım benim. Sizi böyle görünce oğluşumu ne çok özlediğimi fark ettim. Koca adam olunca da böyle özlenecekler galiba.

    YanıtlaSil
  2. hülyaaa komacan olmuş oğluşun,tombikleşmiş valla,yaşasın sütler!!Buarada sende benim gibi emzirme sütyeni ile geziniyorsun galiba:)bu biraz daha sürecek bilesin:))

    YanıtlaSil
  3. güldemcim
    emzirme sütyeniyle karnımı üşütüyorum diye kemeraltı'ndan zuhal hamile giyimden emzirme atleti aldım. body gibi onu giyiyorum. allahtan yaz lohusasıyım, zira kış kıyamette soyun-emzir-giyin çekilecek dert diilmiş.

    YanıtlaSil
  4. bak ben bunu nasıl kaçırmışım alla alla:) bende yaz lohusasıydım ve atletten haberim yoktu,çok iyi olmuş:) neyse bir dahaki sefere artık:)

    YanıtlaSil
  5. bir dahaki mi?? sanırım uslanmamışsın güldem..

    YanıtlaSil
  6. Hem de ne aşk..Valla kocalara duyulan aşk halt etmiş evlat aşkının yanında:p Kusura bakmasınlar...Maşallah Tunaya büyüyor tombikleşiyor..Öptük onu..

    YanıtlaSil