24 Eylül 2008 Çarşamba

Ay annem ne çok geziyor!!


Geçen hafta sonu resmen leyleği havada görmüş gibi gezindik durduk. Havalar biraz serinleyince hem benim hem de Tuna için gezmek daha keyifli hale geldi. Önce Facebook'tan tanıştığım ve Tuna'dan bir gün önce -çatır çatır normal doğurarak- oğlu Bora'yı kucaklayan Gaye'ye misafir olduk. Bizim "Tuna the Barbarian" gene yaptı marifetlerini. Artık kesinlikle eminim benim oğlan uslu çocuk kategorisine girmiyor. Bora'cık yatağında tek başına takılabilen, kendi kendini eğlendirebilen bi oğlan. Bizimki muhakkak insan teması istiyor. Zaten albümümüz Tuna'nın kucakta, omuzda, göğüste uyuduğu fotoğraflarla dolu. Yukardaki ve aşağıdaki fotolarda ben Tuna'yı saliselik bi şekilde kucağımdan indirdiğimde kopan yaygara anlarına ait.

Tuna ağlamaktan; ben kucaklamaktan yorulunca böyle baygın düştü Tuna The Maymuncuk.
Pazar günü ise Falez Park'taki organik pazara gittik. Pazar neredeyse bomboştu ama temiz hava, yağmur sonrası ohh misss...


Hava sıcaklığı resmen ışık hızıyla düştüğünden takkeyi giydirdik oğlana. Maymuncuk'tu tam maymun oldu kerata.

8 yorum:

  1. merhaba hülya hanım siteni 2 aydır takip ediyorum. bende antalyalıyım.ama galiba siz antalyanın içinde oturuyorsunuz. ben bir ilçesindeyim.oğlunuz çok tatlı. şu oğlana biraz da beyaz giydir annesi

    YanıtlaSil
  2. hülya senin tam olmuş valla:) tam bir mamun:) sanırım sinyaller gelecekteki ağaçlara tırmanan tunayı işaret ediyor:)

    YanıtlaSil
  3. isimsiz dostum ben aslen antalyalıyım ama izmir'de yaşıyorum. ailem antalyada trt'de oturuyorlar. sizin memleket nire?
    güldem evet anam, ben b.ku yedim sanırım. ağaca tırmanan bir makak maymunu annesiyim sanırım.

    YanıtlaSil
  4. olsun varsin kucak kusu olsun annesi... biraz buyuyunce zaten ozgurluk adina emeklemedigi, karistirmadigi yer kalmayacak!

    YanıtlaSil
  5. bi baktım benim ay parçası suratlı oğlumla , annesinin kucağından 1 sn olsun ayrılmak istemeyen Tuna :)bebişlerime bakhele oyyyy kurbanım size....Merhaba !!! Bora'nın Annesi olarak bende bişeyler yazmalıyım diye hemen geldim.benim bebeğim bloklara poz vermiş, kardeşiyle el ele objektiflere bakmış çok hoşuma gitti bu resim hülya iyiki çekmişiz bu fotoyu ..

    ehu ehu çatır çatır doğurdum gerçektende , 3.750 51 cm..türk filmlerini aratmayan cinsten hemde doğurduktan sonra kendi sedyeme bile kendim atladım bide...:)))

    Bora gerçekte de günde 2 kez 1,5-2 saat kadar kendi kendini oyalayabilen bi bebek, valla ben hiç bişi yapmıyorum, emziriyorum yatırıyorum uyursa uyuyo yoksa debelenip duruyo canı sıkılıncada bağırıp yanına çağırıyo beni :)))))) ,sanıyodum ki tüm bebekler böyle ama değilmiş yahu.. aman nolur tahtalara vurun pek rahat bi bebek...MAAŞALLAH DİYELİM BARİ:)
    saolsun hülyacım antalyaya geldi davetimi kırmadı buyrdu geldi evimize tunasıyla-- oh nede iyi etmiş çok hoş sohbet ettik damağımda kaldı ne çok konuşacak şey varmış..
    tuna 878 bora 778 doğumlu arada 1 gün olunca herşey tutuyor haliyle.

    Hülyacım çok sevdim ben sizi inşallah bizim dostluğıumuzun pekiştiği gibi oğullarımızında dostluğu pekişir..
    sizi seviyorum canımmm

    YanıtlaSil
  6. eskiden aldığım bi gmail hesabım varmış ...
    şifre sıfırlama gizli soru cevabımdan sonra mailime kavuştum..
    çok tesadüf oldu ..
    ben de mi blok oluştırsam ne sizleri okudukça heveslendim...

    YanıtlaSil
  7. Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, Ramazanlık hayvanların sesleri, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  8. mutlu bayramlar hülyacım,tuna'yı ööppptüüm :)

    YanıtlaSil