14 Eylül 2008 Pazar

Kucak kuşu gülüyor



Öncelikle yorumlarıyla bana destek olan herkese çok teşekkür ederim. Tuna hala biraz mızmız, emmede isteksiz. Silikon meme uçlarını öğürüyor, biberonu bile ağzında geveleye geveleye emiyor. Ama tercih yapması gerekirse hakkını da biberondan yana kullanıyor. Bu zor dönemde biberon kuşu olmasın diye biberonu tamamen kestim. Sürekli savaş halindeyiz evde. Bir bağırtı çağırtı ki sormayın gitsin.
Bu arada sürekli mızmızlandığı için sıklıkla kucağa alıyoruz beyefendiyi. Kucakta değilse de birimizin omzunda uyukluyo oluyo genelde. (bkz. alt foto) Çok fena kucağa alıştı anlayacağınız.

Ama artık ağız dolusu gülmeyi de kıvırmaya başladı. Özellikle dedesine ve babasına çok güzel gülüyor. Yukardaki foto uyurken çekildi. Yoksa bana güldüğünden falan değil yani. E adam haklı, sürekli emzirme, gaz çıkarma, zıçma mücadelesi verirken yanında ben varım. Agucuk bugucukları dede ve babayla yapıyo. Nankör anam bu evlat milleti.

Bu arada yukardaki fotoya bakıp bakıp "bu çocuk kime benziyo allaam" diyip duruyordum ki buldum. Benim oğlan Nedim Saban'a benziyor:))


Posted by Picasa

16 yorum:

  1. Hakkaten yaa, amma da benzio :)
    Olsun yüzü gülüo ya tunacığın keyfi yerinde heralde :)

    YanıtlaSil
  2. Bu gecirdiginiz zor günlerin ardindan yine espri yapabilmen ne güzel...Keyfiniz yerine geliyor herhalde artik yavas yavas..

    YanıtlaSil
  3. canım pek tombiş yanacıklarından öptüm bu yakışıklı oğlanı,muccckkkss:)

    YanıtlaSil
  4. Allah iyiliğini versin Hülya! Ya valla çatlaksın kızım sen, beni akşam akşam acayip güldürdün. İyiki girmişim bloguna:) Şaka maka benzerlik süper, çok iyi yakalamışsın. Tuna'nın bu uykudaki gülümseyen pozunu çok seviyom, facebooka da koymuşsun, çok şeker. Kucak konusunu da çok takmamaya çalış, bizimki de fena alıştı kucağa, yakında kas yapıcam onu tutmakta. Gittikçe de ağırlaşıyorlar anacım bunlar, kucakta tutmakta bir yere kadar tabi, nolcak bakalım sonu bu işin. Öpüyom Tunişimi tombiş yanaklarından...

    YanıtlaSil
  5. Ya Hülya, alttaki fotoya tekrar bir baktım da... Senin oğlan senin kocayı yakalamış nerdeyse, sanki o fotoda Güçlü'nün kollarında koca bir adam var gibi.

    YanıtlaSil
  6. aslında neredeyse bütün bebekler nedim saban'a benziyor bence.
    tombik ve keller nihayetinde :)biz de henüz anne karnındayken süleyman demirel'e benzetirdik bizim veledi...

    YanıtlaSil
  7. inşallah ilerde bir Josh Holloway efendime söyliim bir brad pitt benzerliğine dair foto koyarım inşallah. yaa bu arada herkes bizim tunaya tombiş tombiş diyip duruyor ama adam hakkaten fotograflarda daha tombalak çıkıyo. o kadar iri bi bebek diil aslında. babasının kafası da ufak rahşancım, ondan tuna iri görünüyo.

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı çıkmışlar, güldüğü fotoya bayıldım... hele bir gelsin bak nasıl uğraşacağız onunla. ikinizi de özledik kızım ya. bu arada hakikaten benziyor hayret!

    YanıtlaSil
  9. merhaba, iyi gelmişim ve iyi ki görmüşüm bloğunuzu. öncelikle Tuna'ya geçmiş olsun, sağlıklı ve mutlu günler dileğiyle bize de bekleriz.

    YanıtlaSil
  10. ayyyy hülya allah iyiliğini versin koptum valla okurken:))
    Tunanın o fotoğrafına bayılmıştım zaten ve bende kime benziyo diye düşünmüştüm, hakikaten bu fotoda benzemiş.
    Neyse sağlıkla kalın, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  11. ziyaretiniz bizi çok mutlu etti, biz de artık sizi sık sık rahatsız ederiz. nasıl olsa Duru'ya bakmak için bir altı ay daha izni uzattım.
    sevgilerle,
    iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  12. vallaa ben nedim sabanı çıkaramayıp heralde akrabalardan biridir dedim kendi kendime...ne kadar benziyo..

    YanıtlaSil
  13. Ayy canım yaa, ameliyati olmus bitmis. Cok cok gecmis olsun. Bir yandan cok uzuldum ama bir yandan da cok sukur olmus bitmis, gelismis dunya, gelismis teknoloji, ne guzel halllmus her sey dedim. Insallah bir daha hayati boyunca hic ihtiyaci olmaz ameliyatlara falan.

    YanıtlaSil
  14. Selam, sizin sessiz takibcinizim.
    Ikinizede coook gecmis olsun, insallah bu zor günleri cabuk atlatirsiniz.
    Ben bir konuya deginmek istiyorum, Bebeklerde 'ay kuccaga alisti, indirirsem agliyor' vs gibi korkunuz olmasin. Bilimsel olarak kanitlanmistitda, bir bebegi ne kadar cok kucaga alip tasirsaniz okadar saglam olur baginiz ve inanin 6 ayliktan sonra hareketlenmeye basladiginda kendi isteyecek inmeyi.
    Lütfen yavrulariniz aglatmayin, kucaga alisiyor almicam, aglasin biraz vs gibi düsünceleriniz olmasin.
    tekrar gecmis olsun
    saglicakla kalin

    YanıtlaSil
  15. ah hülyacım ... ben uzun zamandır bloğuna girememişim.. nekadar çok şey olmuş,neler neler resimlemişsin,tunacığın amelyatının detaylarını senden dinlemiştim ama bide buradan okudum .. neyseki geçti şükür, büyük geçmiş olsun..

    bu arada resmen yerlere yatarak güldüm, nerden yakaladın nasıl gördün tunayı nedim sabana benzettin.... tatlım tombalağım TUNA'MMM:))))))))

    YanıtlaSil