4 Eylül 2008 Perşembe

Süt kardeşler



8/7/2008 doğumlu Tuna ve 13/7/2008 doğumlu Efe. Nam'ı diğer süt kardeşler

Bugün oğlumun ziyaretçileri vardı. Antalya'dan lise arkadaşım Neslihan, eşi ve Tuna'yla akran oğulları Efe.. Aralarında sadece 5 gün olan bu minik canavarları birarada görünce "iyi ki ikizlerimiz yok" dedik. Zira biri emerken diğeri mıyıldadı, biri uyurken öteki çığırındı durdu. "Deli deliyi görünce sopasını saklarmış" hesabı Efe pek bi sakindi, bizimki de inadına coştukça coştu. Nesli'nin benim süt pompamı denerken sağdığı birkaç damla süte daha sonra ben de ilave yaptım ve Tuna'ya gece yat-geber öğünü yaptık. Haliyle Nesli benim oğlanın süt annesi olmuş oldu :)

5 yorum:

  1. oh valla Antalya günleri pek bir renkli:) bol keyifli günler dilerim,en güzelide yanında annen olması diymi:)

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı süt kardeşi varmış Tuna'nın, bayıldım vallahi. Tuniş'in de kaşlar süper yaw:o)

    YanıtlaSil
  3. güldem valla annem olmasa şu an post-partum depression'daki bir anne olurdum. biraz da olsa nefes alabiliyorsam anneanneye borçluyum.
    rahşancım sorma. pek kıllı bizim adam. cımbızla, epilasyonla erkenden tanıştırıp metrosexuel yapıcam sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Tosuncuklara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Modern süt anneligi böyle oluyor demek ki:))
    Yeni kesfettim blogunuzu. Cok tatli Tuna bebek. Güzel ismiyle yasasin.
    Ugrayacagiz artik:)

    YanıtlaSil