16 Ekim 2008 Perşembe

Away For a while :))


MG eşşek kadar emziği anasına kuma getirmiş ya, bizim Tuni de o hesap bayılıyo elini emmeye. Elini dediysem hakkaten elini sokabildiği kadar sokuyo ağzına. Hatta bazen memeyi emerken -yani bildiğiniz beslenirken- memeyi bırakıp eliyle oynaşıyo ve maalesef bundan acayip zevk alıyor. Allah sonumuzu hayretsin.

Doğuma günler kala internetten sipariş ettiğim slingi sonunda kullanıma açtım. Bizim Tantuni pek ufak, ben de pek acemi bi anne olduğumdan cesaret edip kullanamamıştım. Bebişim sanki içinden yuvarlanıp düşüverecek gibi geliyordu ama ben dün itibariyle asrın icadı Ginger değil Sling'tir diyorum valla. Slingi kullanamayıp Tuna'yı kanguruyla taşıyıp omurilik felci olmama ramak kala yapıyorum bu açıklamayı. Sling denen zamazingo hakkaten sırtı çok daha az yoruyor ve bebekler de daha rahat ediyor sanırım. Zira Tuna kanguruda pek huzursuzken slingde mışıl mışıl uyudu. Kucağımda öyle tatlıydı ki uyurken, abartısız 20 kişi falan çevirip çevirip uyuyan tombalağımı sevdi.

Her seven de bi "maşşşallah" çekmeyi ihmal etmedi de annem de eşimde pek kızıyo bana. Oğlanı nazar boncuksuz sokağa çıkarıyorum diye. Hani annem neyse de bir bilim aşığı olan bizim babişko bazen beni pek şaşırtıyor. Gerçi kadın doğumcumu da ben birkaç kez kulağını çekip tahtaya vururken yakalamıştım ama neyse. Benim nazarla mazarla pek işim olmaz. Kem gözlere şiş, elemtere fiş derim olur biter..

Zaten o şişleri ben sokamasam da Tuna sokacak parmaklarını şiş niyetine.
Posted by Picasa

Tuna artık koca(!) bir bebek.
Anne karnındayken en çok yüzü gözü neye benzeyecek diye merak ederdim. Şimdiyse karakteri nasıl olacak , şimdiden bazı şeyleri şekillendirebilir miyim? diye kafa yoruyorum. Ama sanırım bebekler karakteriyle doğuyor. Zira başından beri "bu herif asabiii kardişiimmm" diyordum ya hakkaten çok yaramaz ve cazgır bi şey olacak gibi görünüyor. Banyo yaptırmak, sonrasında giydirmek, uykusu gelince hemen uyku pozisyonu almasını sağlamamak, karnı açken hemen ama hemen doyurmamak ve başka başka kabahatlarim(!) Tuna'nın yaygara koparması için geçerli mazeretler. Bkz. yukardaki foto, banyoda bağırdığı yetmemiş gibi sonrasında da sinir yaparken çekildi. Benim bildiğim tüm bebekler banyoyu sever ama bizimki bu çeşit bi manyak işte. Ya da ben bi şeyleri yanlış yapıyorum, bilemiicem.
Bu arada çok acayip başka bi telaş içindeyiz. Evimizi taşıyoruz. Şu anki eve çok uzak olmayan doğalgazlı sıcacık tam da istediğimiz gibi bir ev bulduk. Yarından itibaren, yeni adrese ADSL transferi gerçekleşene kadar ben yokum.
Kalın sağlıcakla :))

7 yorum:

  1. ufaktan ufaktan disleri cikmaya basliyor olmasin Hulya... O butun yumrugu agza sokma biraz ona delalet ediyor sanki...

    Nazar konusuna gelince, ben hurafeye, haciya hocaya hic inanmam, ama kem goz mu dersin, kiskanclik mi dersin, yoksa negatif elektrik mi dersin, bence var... Insanoglu bu yani, sonucta, kiskanabilir... Buradan annelerinin bloglarini okudugum butun bebis ve toddler ve cocuklara okkali bir Massallah cekiyorum da nazar deymesin. :)))

    Bu arada tasinmaniz kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. aysecim 3 aylık bebekte diş çıktığını duydum birkaç kişide ama çoookender görülen bi durum sanırım. Gerçi huysuzlukla birleşince olmaz olmaz diyemiyorum.
    Sen gene de tabi canım maşşallah, n'olur n'olmaz :))

    YanıtlaSil
  3. Canımmm demek taşınıyorsunuz bugün, hadi kolay gelsin. Kış gelmeden bu işi de hallettiniz ya iyi oldu. Sling ben almamıştım biliyorsun, kanguru ile idare ediyoruz ama ben Ov kadar başarılı değilim onda, sanırım sling bana daha uygun olacaktı. Kaç aylığa ya da kiloya kadar kullanılıyormuş? Alsam mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. hülyacım bizim oğlan tam 5 ay yumruğunu emdi ve emzik almadı:)) sonra kendisini zorla emziğe alıştırdım,el ve parmak damak çöküntüsü mü ne yapıyormuş aman dedim emzik alsın daha iyi:) oğlan tabii asabi ya emzik istemiyor allem kallem hallettim:) şimdi uyurken emzik alıyor,birde çenesi düştüğünde ben veriyorum kendisine:)bir süre sonra bırakıyor merak etme:)

    YanıtlaSil
  5. Hülyacım ödülün var:) benim sayfaya bir uğrada alıver:)

    YanıtlaSil
  6. masallah kocaman adam olmus tunacik, ben normal tasinmalardan nefret ederken sana bebekle tasinmada kolay gelsin diyorum, neyseki kis gelmeden hallediyorsunuz, böylece tunacikta hasta olmadan kurtulur...

    YanıtlaSil
  7. Tasinma da kolay gelsin Hülya...
    Banyo olayi biraz alismayla ilgili bence. Birlikte küvete girmeyi denediniz mi?? Bizimki basta cok keyif aliyordu bundan.
    Slingi denemedik ama bizim kiz kanguruda büyüdü desem yeridir. Ama daha kücükken slingde daha rahat ediyorlar herhalde. Kangurunun rahatligi cabuk baglaniyor olusunda, bir de kayma derdi filan yok. Ben cok rahat ettim acikcasi. Ikisinin de olmasi iyi olmus. Duruma, keyife göre kullanirsiniz...

    YanıtlaSil