4 Kasım 2008 Salı

bi kaç foto

 

 

 

10 yorum:

  1. hülyaa fındıklı fıstıklı çikolata olmuş senin oğlan:) yemek istiyorum:) bayıldımmmmm:)

    YanıtlaSil
  2. var mi anneni gögsünde sicacik yatmaktan güzeli?? Tuna bebek, cikar tadini, zaman cok cabuk geciyor. ...

    YanıtlaSil
  3. ay yerim ben bunu ya... ilk fotodan nasil seker bakmis o oyle..

    ooh ohh, slingin keyfine de varmis bu kuzu.

    YanıtlaSil
  4. hülya bu tam kuzu olmuş ya :)

    ballı kaymak , lokum her tarafı ısırılmalık :)

    YanıtlaSil
  5. ay bu ne tatlilikkk, nasilda kocaman masallahhh, hele o bakislar o dudaklar... masallah hülyaa cok tatli oglunnn

    YanıtlaSil
  6. evet teyzeleri. tuna efendi bu aralar tadından yenmiyor. öpülecek yerleri arttı da doyasıya öper yutar yalar olduk kendilerini.

    YanıtlaSil
  7. hülya bir baktım tuna 4 aylık olmuş:)) zaman ne hızlı geçiyor...bazen harika bazen berbat bir durum bu:)

    YanıtlaSil
  8. Cok seker yaaaa! ben bir de yazilarini ozledim...

    YanıtlaSil
  9. ayy bu seeling midir nedir o zamazingo ne hoş bişi yaa..
    ben bebek içinde yamulur falan diye düşünmeme rağmen meğer bebeğin en rahat etiiği eşya gibi bişi..
    ayrıca çok da hoş görünüyorsunuz yani;)

    YanıtlaSil