19 Kasım 2008 Çarşamba

Çok güzel hareketler bunlar

 

Kendi blog tarihimin ilk sobe'sini yapayım istedim. Listemdeki tüm annecikleri bebelerinin en sevdikleri hareketlerini yazmalarını reca ediciim. İşte Tunişimin yapıp bizi mest ettiği tavırlar.
* Omzumda uyuyakalıp kafasını yaslaması, bu sırada nefes alış verişleri
* Ağzındaki süt kokusu
* Gündüz uykusu için beraber karyolaya yatıp, arada gözünü açıp güvenle tekrar uykuya dalması
* Emdikten sonra "Uuuu, ııı, mmmm" diye çıkardığı sesler.
* Pırt yaptıktan sonra gözlerini kocaman açıp "annneee bak naaptım" der gibi bana bakması
* Slingi taktığımı gördüğü anda kuş gibi kanat çırpması, gülümsemesi.(üçkağıtçı seniiii, hani demin ağlıyodun?)
* Dışarı çıktığımızda etrafı izlerken onu izlemek
* Babasıyla oynaşmasını izlemek
* Bacak boğumlarını öpünce kikirdemesi
* Şapka, bere takarken vızırdaması
* Uyurken ağzında emzik yokken bile emiyor gibi ağzını oynatması.

Hadi hanımlar, sizin bebeler naapınca mest ediyolar sizi?

13 yorum:

  1. canım bende seni sobeledim,çanta sobesi:)) meraklı sobeside denebilir bence:)

    YanıtlaSil
  2. Omzunda uyumalarının tadını çıkar Hülyacım..Çünkü yedinci ayda artık öyle omuzda uyuya kalmıyo bu cinler..(Ya da benimki öyle bilmiyorum) Çok özlüyorum omzumda uyuduğu dakikaları..

    Sobeni aldım en kısa zamanda yazıcam canım..

    Öptük Tunişi..

    YanıtlaSil
  3. Açalya'dan gördüm bloğunuzu. Öncelikle oğluşunuza maşallah.İkinci defa anne olmanın mutluluğunu yaşıyorum şimdi bende. Omuzumda uyumasına bayılıyorum. Sabahları yeni uyandığında vede altını değiştirdikten sonra dudaklarında beliren gülümsemesi ve uyurken onu izlemek bir ömre bedel. Ama büyük oğlumunda bana sen benim canım annemsin demeside başka bir güzel inanın. Sağlıcakla kalın beklerim bende.

    YanıtlaSil
  4. hülyacımmm
    harika bir sobe bu ama benim blog daha blok gibi bile değil :(((
    bu arada tunanın ne güzel hareketleri varmış ahh canım inan eksiği var fazlası yok ..
    malum aralarında 1 gün olan Borada aynı aynı aynı...

    tam yazıyı gönderiyordum ki şunu yazmadan edemicem : ben de pipişi öptüğüm zaman boğuk bir sesle güldükten sonra hııııı demesi süper :)))))

    YanıtlaSil
  5. Tuna çok tatlı bir bebek.Allah bağışlasın.Blogu zevkle takip ediyorum.Bizimkinin arkadaşı oldu resmen:)
    Bu arada uyurken emiyor gibi cok cok yapmıyor mu ben de bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. güldem
    çanta sobesini vakitsizlikten yerine getiremiyorum. bilahare gösteririm sana çantamın içini
    mummy
    bizimkinin artık favori mekanı omuz diil direkt bağrım ve göğsüm
    baldan tatlı
    ben de sizi ziyaret ettim. oğlanlar süper.
    gayecim
    :))
    birben
    sizin de blog hayırlı olsun. blog annelerine hoşgeldin

    YanıtlaSil
  7. Hülyacım bizde de uyurken arada bir yanındamıyım diye kontrol etmesi ve bacak aralarını öpünce kikirdemisi
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Tunaların Tunasına bienden de ÇGH! :))) Ayrıca hepsinin altına biz de imza atarız. Benziyo bunlar birbirine :)) Topuz'un meşgulken nefes nefese kalması, o nefes sesini dinlemek de çok zevkli oluyor. Bir de hıçkırık tuttuysa biz taklidini yapıyoruz. Nedense katıla katıla o taklitlere gülüyor. Hık dedikçe gıdıklanmış gibi kakır kakır gülüyor kuzucuk. Gülüşüne kurban olurum ben onun ya :)

    YanıtlaSil
  9. Babalara sormamışsınız ama gene de yazayım :)

    - dışarıdayken uykusu geldiginde kafasını omzuma koyup uyuması
    - işten eve geldiğimde heyecanlanıp bana koşması (bu her zaman olmadığından olunca daha değerli)
    - masada otururken bana eliyle parmaklarımla masaya vurma talimatı vermesi ve ben vurur vurmaz gulmesi
    - "beni kucağa al" hareketi

    YanıtlaSil
  10. benim favori blogcum şarapçı baba hoşgeldin. lütfen daha fazla bebek yazıları istiyoruz :))

    YanıtlaSil
  11. Ya evet, bebek yazıları bayağı azınlıkta kaldı. Birkaç tane çalışma halinde olduğum var.

    Asıl bir lohusalıkla ilgili var da karımdan korkuyorum hala.

    YanıtlaSil
  12. kızlar hamama erkek girdi :))
    şarapçı, bence o eski yazılardan sonra hala hayattaysan karın o kadar da cadı olamaz. yok çok korkuyorsan burda felan yayınlarız.

    YanıtlaSil
  13. :)

    Evet o zaman da bayağı zorlamıştım aslında.

    YanıtlaSil