18 Aralık 2008 Perşembe

Ek gıda girişimcisi Tuni

 

Tuna biz yemek yedikçe yutkunuyor resmen. Emziriyorum emziriyorum karnı tok ama yine de biz kaşığı ağzımıza attıkça o da açıyo ağzını. Ben de artık her gün ufak ufak bir şeyler tattırıyorum. Üst kolajdaki buharda pişmiş, ezilmiş ve anne sütüyle bulamaç haline getirilmiş ve bir çay kaşığı zeytinyağıyla tatlandırılmış brokoli.Kaseyi yutacak gibi görünmesine aldanmayın, Tuna kaşınan dişlerine kaşık değsin diye 2-3 kaşık yedi. En son "öğğğ" diye bi ses gelince ben de kısa kestim. Ağız tadını yerim senin :))
Aşağıdaki ise benim kompostonun taslak halinden araklanmış 3 parça kuru kayısı. Cam rendedeki görüntü sizi yanıltmasın sadece 3 parça, yani 1,5 adet kuru kayısı verdim. Kayısılar komposto için haşlanırken suyuyla karışık koydum cam rendeye. Kabukları falan iyicene ezdim. Baya bi pütürlü, kabuklu, şekersizdi ama Tuna bunu bayıla bayıla yedi. Daha versem yiyecekti ama ben barsaklarını bozarım diye korktum açıkçası.
 

Bu arada hemen her akşam birkaç kaşık yoğurt da yediriyorum. Kabızlık falan kalmadı böylece. Malum yoğurdu Activia ile mayalıyorum. Bana iyi gelen Tuniş'e de iyi geliyor sanırım.

9 yorum:

  1. Ulan bu ne hız??? Bir günde 2 post, valla helal! Bi de siz bu ek gıda işini aştınız abicim, yürüüü ben Tuna kim tutar seniii:)

    YanıtlaSil
  2. ooo ek gida olayi kolay asilacak gibi görünüyor masallah tunaciga..öööyyyle istahli istahli pozlarda vermis, aman insallah rahat olursunuz... bu arada sanirim su kapiya asilan zipziplardan var tunisin(zipzip dimi onun türkcesi), nasil memnunmusun tavsiye falan ediyormusun tecrübeli anne olarark?

    YanıtlaSil
  3. sen bu oglanın boyle sirin resimlerini koy, ben de yiyim onu.

    YanıtlaSil
  4. merhaba bende blog takipçinizim ve 14 aylık bir oğlum var.
    yazılarınıza ve anlatışınıza bayılıyorum bunu belirtmeliyim.
    tuna maşallah yağız bir delikanlı olacak:) ek gıda konusuna gelince bence çok iyi yapıyorsun tatları denemesi ve alışması önemli sonrasında veletler biliyor ve reddetmeye başlıyor.
    bizede bekleriz. www.erenyesildag.blogspot.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. rahşancım
    annem hazır burdayken post attırıvereyim dedim
    esin
    memnunum evet. hoppala diyolar burda. doktorlar yarım saatten fazla tutmayın diyo. şimdilik tuna zıplayamasa da salıncak gibi kullanıyorum. onu da seviyo. ama sanırım üst sınır 11-12 kg falan. bir yaşından sonra pek kullanılamaz gibi geliyo bana
    ayşecim
    çok şirin di mi kuzuuu :))
    cavidan
    memnun oldum tanıştığımıza. en kısa sürede iade-i ziyarete geleceğiz

    YanıtlaSil
  6. Brokoliyi seven beğenen bebe duymadım zaten ben..Bizimki de burun kıvırmıştı kendisine..sen bence şimdiden kasma kendini tatlım sonra özlersin bugünleri demiş oliyim:))

    öPTÜM O YAKIŞIKLIYI TATLI YANACIKLARINDAN...

    YanıtlaSil
  7. Bi göz önündeki tabakta diğeri de kamera da :) Aferin sana kocaman..

    YanıtlaSil
  8. oh oh afiyet olsun size maşallah
    ben de verdim borokli 2 gün önce aynı öğürme tepkisini aldım hülyacım
    içine ben birazda z.yağı koyuyorum 2.gün verdiğimde daha bi güzel yedi..3. gün de yine güzel yedi
    bol bol havuç yediriyorum sen de ver aklında olsun

    bide googly yedirdim bu gece hero babynin muzlu muhallebisi valla çok severek yedi :)

    aktivya ile yoğurt mayaladığını ilk kez burada okudum
    dr. danıştın mı bizimde kaka roblemimiz var 2- yada 3 günde bir yapıyor aktivya nasıl olur acaba ???

    bide bu zıp zıpı kaça aldın nerden aldın hülya?

    YanıtlaSil
  9. Tuna beni öldürüyor resmen :) süper bir minik adam :) gelince mıncır mıncır edicem kendisini haberin ola annesi :)

    YanıtlaSil