29 Aralık 2008 Pazartesi

İyi ki doğdum, iyi ki doğurdum



Uyku serisine ara verdim. Bu meseleye fazlasıyla takmamın kontrol manyağı, saplantılı kişiliğimden kaynaklandığı sonucuna vardım. Zamana bırakıyorum şimdilik. Zira koyu renkli perdeler de artık işe yaramıyor. Adam 30 dakika uyumakta ısrarlı.
Neyse efenim, dün yani 28 Aralık benim doğumgünümdü. Kafa kağıdımda 01.01.1979 yazar ama aslında işte her aralık sonu doğan velet gibi ben de ebeveyninin "amaaan canım 3 gün için bir yaş farketmesin" kararının neticesinde yanlış doğum tarihine sahip bir TC vatandaşıyım.
Demem o ki dün itibariyle, bu satırların yazarı blog annesi, 20lerine veda etmiş, 30ların kapısından geçmiş bulunmaktadır. 30 yaşındayım artık. Yazıyla otuz. Kapıma sürpriz hediyelerle dadanmayın diye saklamıştım hepinizden:))

Günlük aktivitelerimiz Tuna efendiye bağlı olduğundan, beyefendinin eşref saatine denk getirip attık kendimizi dışarı. Yemek yedik, otomobilde uyur belki diye dolandık durduk. Eskiden arabaya binip oto koltuğuna yatırdığımın saniyesinde uyurdu. Şimdi oto koltuğunda durmak dahi istemiyor. Gaziemir sırtlarında, teknik alet edevat hastası babası külüstür F-5 uçağını yakından incelemek için mola verince, arabada kucağımda bile durmadı. "Oğlum soğuk dışarsı bak kuyruğun titrer" dediysem de dinlemedi beni sıpa. Biz de o rüzgarda, 3 derece sıcaklıkta dışarı çıktık. Şok oldu tabi bizimki :)) Sonra kuyruğunu kısıp arabaya bi binişimiz vardı ki evlere şenlik. Eve zor attık kendimizi.



Anlayacağınız tam İzmir havasıydı dün. Puslu, yağmurlu, acayip rüzgarlı. Bizim Tuniş de işte böyle bakakaldı camdan. Arapkızı misali :))


Bir de Senem sormuş "siz ne okuyorsunuz?" diye. Biz bu aralar bu kitabı elimizden düşürmüyoruz. Şaka maka bebekler muazzam bi hızla öğreniyorlar. Bu yüzden görsel alanı dahilinde bol bol kitap yerleştirmekte fayda var. Tuna mesela fotograf makinesini çok iyi kazıdı hafızaya. Makineyi gördüğü anda ifadesini değiştiriyor, fotoğrafı çekildikten sonra kafayı uzatıp kendini izlemek istiyor. Eğer video çektiysem kendini izlerken görmenizi çok isterim. Farkında mı acaba izlediğinin kendisi olduğunun?
Kıssadan hisse; bebekler boş bir hard diske sahip bilgisayar gibidir, ne yüklerseniz onu okursunuz...

18 yorum:

  1. Hülyacım, mutlu seneler,
    sevdiklerin, oğlusunla birlikte huzur dolu saglik ve şans dolu ömürler diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. İyi seneler sana, iyiki senin gibi bir annesi var oğlunun da:)))

    YanıtlaSil
  3. Aynen Melek GÜneş de bööle. Fotoğraf makinasını görünce ifade değişio hemen, kaşlar kalkıo, surat asılıo, hiç fotojenik diil :P

    YanıtlaSil
  4. Bu arada çoook mutlu yıllar diliorum. Oğlunun da 30larını görürsün işalllaa :)

    YanıtlaSil
  5. Tekrar doğum günün kutlu olsun Hülyacım, daha nice nice yıllara oğluşunla ve kocişinle inşallah... Tuna'nın fotolar çok güzel, onun poz vermesini yerim ben, sıpa nolcek!!! Büyüdü de poz mu veriyo düdük makarnası, ısırırım bak onu çok fena!!!

    YanıtlaSil
  6. mutlu yıllar!!!
    hep, en çok sevdiklerinizle ve en çok sevenlerle beraber...

    YanıtlaSil
  7. Nice Yıllara Hülya,oğlun ve eşinle sağlıkla huzurla inşallah...
    Camdan bakan Tuna çok sevimli duruyor.Ne seyredior oradan acaba çok tatlı yaa...

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar canım resminiz çok şirin : )

    YanıtlaSil
  9. Ya inanmıyorum valla Hülya ya..Sen benim yıllardır aradığım kardeşimmisin nesin bea:))Ben ne zaman bişiyden bahsetmeye niyetlensem bloğuna bi bakıyodum sen yazmışsın bu sefer de bu başlık...22 Ekim doğum günmdü benim de ve bu başlıkla bir yazı hazırlamıştım sonra o gün yayınlayamadım geçti gitti öyle..Valla bazı yazılarını okurken içimi mi okumuş da yazmış filan diyorum..

    Neyse nice mutlu yıllara..Bu arada o dışarda çekilmiş fotodaki bakışa bittim ben ya o nasıl tatlı bi bakıştır öyle:))Öptüm nanaklarından..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ay bu oglan cok tatli ya, nasil da bakiyor insana... Hulya yalayip yutmamak icin nasil dayaniyorsun... Allah bagislasin. masallah (okkalisindan) :)

    ayriyeten, dogumgunun cok cok kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  11. iyiki dogdun hülyacim, oglunla nice senelere, daha tunisin sana iyiki dogdun anneee dicegi günlerde gelcek insallah.

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldin 30 lu yaşlara.
    Güzeldir 30 lu yaşlar.

    Aşkı, sevdayı mutlaka tatmış olursun

    Bu nedenle yüzeysel duygularla kandırmak mümkün değildir.
    Aşkın da ,aşksızlığın da kokusu bu kadınlara sizden önce gelir.

    Akıl ve bedenle birlikte girdiği ortama renk ve ışık verir.

    30 lu kadınlarla hem kolay
    hem de zor bir hayat iç içedir.
    Sevgisinde de ,öfkesinde de cömerttir.

    Evet anlamına gelen kadınsı hayırlarla kapris yapılmayacağını çoktan öğrenmiştir.

    Erkeğin ne ardından gelir, ne de ilerisinde olmak için didinir.
    Yan yana ,can cana duruşlar tercihidir.

    Bazen bir anne şefkati, bazen de bir aslan kükremesi ile şaşkınlığa çevirir.

    Onunla birlikte olan erkeğin her şeye hazır olması gerekir.

    30 lu kadınlar duygularını yaşamasını bilir.
    Davranışları sebepsiz değildir.

    Kalbi kırıldıysa ağlar, ağlayışının sebebi erkeğin ona sunacağı sevgi ihtiyacı
    değildir.


    Mutluysa kahkahalar atar, gülüşünün sebebi dikkat çekmek değildir.
    Seviyorsa kıskanır, kıskanç oluşunun sebebi kendine güvensizlik değildir.
    Üzgünse omuz arar, destek istemesi çaresizliğinden değildir.
    Suskunsa sebebi vardır, kendi haline bırakılması gerekir.

    30 lu kadınların hissiyatı kuvvetlidir.
    Aldatıldığını sezgilerini kullanarak gün ışığına çıkarır.
    Veda vakti geldi demenize bile gerek yoktur.
    O verdiğiniz mesajı çoktan anlayıp kendi yolunu tutmuştur.
    Her gidiş kadını daha da kadınlaştırır.
    Gidenin ardından bakacak kadar hayatın uzun olmadığını anlamıştır.
    Ve gizem kadına en çok bu yaşlarda yakışır.



    Bu link de benden hediye olsun

    http://www.hediyedenizi.com/DogumGunu/dogum_gunu.php

    YanıtlaSil
  13. hülyacım iiki doğmuşsun mutlu 30 lar canım :) iiki doğmuşsunda senin gibi matrak bir hatun tanıdım,bir de izmire dönünce karşılaşmayı başarırsak süper olecek :)

    YanıtlaSil
  14. Hülya, bir ömür tüm sevdiklerinle geçirmen dileğiyle mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  15. samimi dilekleriniz için çok teşekkürler.
    mummycim
    insan yeni anneyse ve ilk doğumgünüyse zaten iyi ki doğdum'dan çok iyi ki doğurdum diyor. aynı şeyi düşünmemiz çok normal. ya da hakkaten kardeş falanız bilemiicem:))

    YanıtlaSil
  16. mutlu yıllar hülya...bi taşla iki kuş olacak..hem yeni yıl hem doğumgünü...
    kitabınızın ismini merak ettik...ama tersten pek okuyamadım..tuna gibi aslı da foto makinesi hastası.bizimkine alıştı hemen sırıtıp poz veriyo ama farklı bi makine olunca daha doğal pozlar çekebiliyorum...öptük tonton tunayı..

    YanıtlaSil
  17. Hülyaaaa, bu yazıyı ilk okuduğumda Neva vardı kucağımda yorum yazamadım ama içimde kaldı. Öncelikle geçmiş de olsa doğumgünün kutlu olsun. Bir yaş daha yaşlandık ama artık bir oğlun var. Bunu düşünmek çok huzur verici, değil mi?

    Tuna süper cin birşey oldu bu arada. Kitap okurken ki yüz ifadesi muhteşem. Bakışlar acayip fırlama... hele ortadakio emzikli foto.. bayıldımmm... bu arada hangi kitap bu? biz de okuyalım..

    YanıtlaSil
  18. aslı şimal ve senem
    kitabımız hediye geldi. adı "yellow&round" ingilizce kavramların tersi var her sayfada. işte "tidy" & "messy "vs gibi. hediye geldiği için nereden alındığını bilmiyorum. açıkçası başka kitaplar arıyorum ben de tunaya ama maalesef memleketimiz bu konuda çok kısır.

    YanıtlaSil