18 Ocak 2009 Pazar

İstanbul'dan bir Tuna geçti

Veee işte beklenen buluşma. Şok şok şok!!! Tuna ve Mina'nın el ele göz göze ilk fotoğrafları çok özel görüntülerle bu sitede...
Yaaa işte gider miyim gidemez miyim derken Tuna'yı kaptığım gibi atladım uçağa, İstanbul'da aldım soluğu. Hakkaten basmıştı bana İzmir, iyi geldi..
Planlarım farklıydı aslında, birkaç eski dostu görüp bol bol gezecektim. Ama İzmir'in rehavetine öylesine alışmışım ki unutmuşum İstanbul'da mekan değişiminin ne kadar zor olduğunu. En yakın iki semt bile şehir değiştirmek gibi bi çaba istiyor. Haliyle ilk adresim Collyer-giller'den dışarı çıkamadım. Çıkamadım da fena mı oldu? Bilakis ilaç gibi geldi valla.
Rahşan'la üniversite yıllarından beri görüşmemiştik. Dile kolay tam 6 sene. Eskiden staj, final, bütünleme, iş, maaş vs sözcükleri dökülürdü dilimizden. Şimdi süt, emzirme, kilo, body, bez, çiş, kaka konuşur olmuşuz. Ama ne gam. İkimiz de pek memnunuz halimizden.


Ama size önce Mina'dan bahsedeyim. Fotoğraflardan çok çok daha güzel bi kız. Tam bir prenses. Ama öyle "ben büyüyünce gelin oluceaaammm" diyen cimcime prenseslerden değil. Daha çok tuttuğunu koparan cinsten "cool" girl havasında.
Yediğim içtiğim benim olsun demeyip anlatacağım valla. Ayıptır söölemesi spagetti bolonezden mantıya, tiramisudan irmik hevasına kadar süper menülerle mest etti beni Rahşan.
Yemekler, konukseverlik falan süperdi de de şans işte veletlerin ikisi de huzursuzdu. Mina diş; benim eleman da yabancı yer sancısı çekiyordu. Zaten yeni ortamları çok yadırgayan bi oğlum var. İşin içine yeni şehir, yeni ev, yeni ebeveynler ve bir de yeni bebek eklenince kelimenin tam anlamıyla afalladı Tuna.
Eve ilk girdiğimiz andan son ana kadar gündüzleri kucağımdan inmedi desem yeridir. Sadece yürüteçte ve oyun halısında birkaç dakika oyalandı. Onda el&göz temasımızı hep koruduk.
Mina Tuna'ya göre daha sakindi. Halıda sıkıldığı anlarda "patron" Rahşan, Oliver'a "walk around" komutu verir vermez Oliver Mina'yı kaptığı gibi hoplatıyor, "what is your problem" ninnisi eşliğinde neşelendiriyordu kızını. Bir an bizim ev geldi gözümün önüne. Aşağı yukarı aynı manzara bizde de yaşanıyor. Neden bu babalar mızırdayan çocukların sesini, biz uyarmadan, duyamazlar ki?
Neyse, ne diyordum? Hah Tuna acayip mızırdandı. Kucağımda uyutup yatağa bırakmaya dair hemen her girişimim başarısız oldu. Ben de sıklıkla sallanan koltukta kucağımda uyuttum. Tabi evde 2 bebek olunca uyku saatleri asla birbirini tutmadı. Rahşan Mina'yı uyutmaya çalışırken biz bahçe turu yaptık; Tuna benim kucağımda uyurken Rahşan yemek yaptı falan. 3 günde toplam 2-3 saat anca görmüşüzdür birbirimizi. Tam "hah ikisi de uyudu iki lafın belini kıralım" dediğimiz anda ya birisi mızırdandı ya biz uykusuzluktan kırılırcasına yorgun olduğumuz için uyumayı tercih ettik.
Gecelerimiz iyiydi allahtan. Ama 20-21 arası olan uyku saatimiz 22.30'a sarktı. Tabi karyolada benim yanımda yattı hep. Yanımda yatınca emzirmek de uyutmak da süper kolay oldu. Gece sadece 2 kere uyanarak sabah 8lere kadar uyuduk. Ama dedim ya gündüzler tam bir felaketti.
Bu arada Collyer-giller'in evde zaman, Mina'nın uyuduğu ve uyanık olduğu saatler şeklinde ikiye ayrılıyor. Mina uyurken eve bi ölüm sessizliği hakim. Terliklerle parkede gezilmiyor, telefonlar sessize alınıyor, yüksek sesle konuşulmuyor falan. Hakkaten acayip derecede sese duyarlı bi çocuk. Bu yüzden Tuna ve Mina birbirlerini gecenin bi vakti uyarmasın diye koca evin tee iki farklı ucunda yattık.
Bebekler sanırım yanlarındaki ufaklığın da kendilerine benzeyen bi minnoş olduğunun farkında. İkisi de birbirlerine daha farklı bakıyordu. Hemen her anlarını görüntülemek için elimizde kamerayla gezdik desem yeridir. Ortaya yazımın başındaki muazzam görüntüler çıktı.

Bir de şu "kanguru mu sling mi?" sorunsalı var. Malum ben sling'ciyim ama Rahşanlar'ın Baby Björn kangurusu da gayet iyiymiş. Sırtı diğer kangurular kadar yormuyor. Ama fiyat&performans&pratiklik açısından yine de slingi tercih ederim.
Sudan kuduz gibi korkan Tuna'yı bir de İstanbul'da yıkadık. Banyo çığlıklarına Rahşan da tanık oldu. Bir de iki bıdığı emzirmek ve muhallebiye karıştırılan sütler yoluyla süt kardeşi yaptık. Artık "durun evlenemezsiniz siz kardeşsiniiiizz" diyebiliciim.
Böyleyken böyle işte. Ben tüm yorgunluğa rağmen inanılmaz keyif aldım. Rahşan'ı yıllar sonra görmek, Mina'yla ve Oliver'la tanışmak çok güzeldi.
Posted by Picasa

19 yorum:

  1. çok tatlılar yaaa...bayıldım hallerine valla, çok eğlenceli değil mi 2 bebeği yanyana görmek ne yapacaklarına dikkatlice bakmak:)ben arkadaşımın bebeğiyle beşik kertmesi yapmıştım siz kardeş yapmışsınız:)çok mu kötü niyetliyim ne:)

    YanıtlaSil
  2. haha supper gorunuyor bizdiklar :)) Tuna, ileride kizlari bol bol guldurecek afacan bir oglana benziyor, Mina da cool bir prensese hakkatten :))

    YanıtlaSil
  3. Özledim lan ben Tuna'yı:) Fena alışmışım 2 günde senin oğlana, siz gittikten sonra ev bir boş geldi bana. Her zaman bekleriz, hizmette sınır yoktur bizim evde biliyrsun:) Yine gelin tamam mı?

    Dur hele bi iki foto da ben koyayım şu Tuna-Mina buluşmasından bloguma.

    YanıtlaSil
  4. ay masallah ikisine de... tunanin ikinci kolaj sag alt bakisina bittim.

    Mina da gormeyeli kocaman olmus....

    ne guzel bulusmussunuz... cok sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ayyy çok şekerler ikiside yaa :)
    valla yorucu olmuş ama Hülyacım, gayet de iyi gelmiş sana, enerjini aldık postunda..

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bi buluşma olmuş. benimde aklıma nüversitedeki arkadaşlarım geldi bende gidiversem dedim erenle. tunayıda minayıda çok öptük..

    YanıtlaSil
  7. çocuklu olunca gerçekten konuşmaya fırsat olmuyor.biz de istanbula gidince oturalım,konuşalım diyene kadar geri dönme vakti geliyor,bebelerle uğraşmaktan..
    gene de iyi yapmışın valla..aynı ortam hele de evde bir bebe ile durmak çok bunalıma sokuyo insanı...oh oh ben de yarı akşam istanbulda olucam,bi stres de ben atayım...

    YanıtlaSil
  8. ne güzel yapmissin, cok büyük degisiklik olmustur, hem tuna icinde farkli ortamlar cok iyi, süt kardes olayida süper olmus, ikiside inci gibi masallah

    YanıtlaSil
  9. hülya bayıldım 2 meleğin hallerine

    özellikle senin yakışıklının o bakışları yok mu beni bitirdi :)

    İstanbul a bir daha gelirsen mutlaka beklerim.seve seve ağırlamak isterim canım sizi

    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. al iste burdayim!

    kizim ne iyi etmissiniz bulusarak ya...bebeler de o gym agacinin altinda ne kusel de bakismislar!
    Hemen gelecek icin planlar, yapip, besik kertmesi muhabbetine girdiniz di mi?! sizi kırolar sizi! :))
    (Dante`nin kertmelerini saymiyim ben en iyisi)

    YanıtlaSil
  11. pembe mavi süper olmuş küçük canavarlar!!! hülya siz rahşanla üniversiteden mi arkadaşsınız? ne güzeeel. bir daha geldiğinizde bize de haber verin. neva da tuna ve mina ile tanismayı çokk istiyor :-)

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. ne güzel vakit geçirmişsiniz...şimdiden tanıştı sizin bebişler..:)

    YanıtlaSil
  14. hülyacım çok güzel görünüyorlar ya. bayıldım hele mavi ve pembe tulumlu hallerine.süt kardeş olayı süper olmuş.yerim tuna'nın yürüteçteki halini, erkek çocuğu ya bir el direksiyonda bir el viteste.

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlılarrr yaaa maşallah, iki cambaz bir ipte oynamamış ama sizi bayağı bir zorlamışlar :))) Öpüyorum onları kocamannnn...

    YanıtlaSil
  16. Oh ohhh ne iyi etmişsiniz süt kardeş yapmakla ikisini...Tuniş bana kaldı desene:))Yani kızıma canım yanlış anlama...

    (Yalnız Tuna delikanlı olup da bunları okuyunca ne düşünecek bilmem...Ulen ne zalak blog arkadaşları varmış şu annemin de..Kendi kendilerine gelin güvey olmuş gerzekler:))

    YanıtlaSil
  17. Ana!Bu Rahşan'ın Minası.Ne arıyorlar len bu blogda.

    Hülya kim,Tuna kim?Ben kimim?
    Siz kimsiniz?Bebekli bi çete misiniz?Du bi yazıyı okuyayımda etrafı velveleye vermeyeyim.

    YanıtlaSil
  18. sizin bebelerinizi sevsinler..
    kertecektiniz aslında bebişleri siz süt kardeş yapmışsınız :)) ilahi yaa

    rahşancım kızın çok cici allah bağışlasın
    rahşancım antalyaya da beklerim banada siz gelin havamızı basalım bide benim oğlanı görün beyencek misiniz acep ?:))))

    YanıtlaSil