2 Şubat 2009 Pazartesi

Bir sobenin ebesi ve İzmir blog buluşması

Şu 161.sayfa, 5.cümle konusunda o kadar çok sobelendim ki el mahkum yazıcaz. Açalya, Güldem, Yeliz, Esin art arda sobelemiş beni. İşte biliyorsunuz okuduğunuz kitabın 161. sayfasının 5.cümlesi vs. Benim okuduğum kitap malum :)) Ayrıyetten abicim kim uyduruyo bu sobeleri? Ben de atayım, mesela, yazsın herkes çamaşır makinesinin üzerindeki ıvır zıvırları. Hadi buyrun bakalım. Yazmayan ebedir..
Ne manasız bi cümle var biliyo musunuz okuduğum kitabın 161.sayfasının 5.cümlesinde? Hemen aktarayım: "kolik bebekler kilo almakta sorun yaşamazken reflülü bebeklerde kilo kaybı görülür"

"Hala mı Tracy Hogg okuyosun allaan tembel karısı" diyosanız valla ben gezmekle pek meşgulüm arkadaş...

Cumartesi günü İzmirli bloggerlar buluştuk. Çoğunluğu yemek blogger ve sadece iki anne blogger (ben ve Güldem) 'dık. Biz Güldemle sanırım 3 aydır falan avuçiçi kadar İzmir'de buluşamadıydık. Bahaneyle biraraya geldik ve yıllardır tanışıyo gibi bi dedikodu bi sohbet bi muhabbet...


Dutluktan hallice sosyal yaşama sahip İzmir'de beni çok şaşırtan Bake Shop adlı mekanda toplandık. Sahibi Bahar hanım hem profesyonel pastacılık malzemeleri satıyor, hem der veriyor hem de butik pasta siparişlerinizi kabul ediyor. Biz mekana geldiğimizde Tuna pusette uyuyordu ve o gürültü patırtıda 1 saatten fazla uyudu. Uyandığında da karşısında 30dan fazla kadını görünce şok oldu. E biraz mızırdandı falan ama Güldem teyzesinin kollarında poz vermeyi de ihmal etmedi.


İkramları ne siz sorun ne ben söyliyim. Çok uzaklaşmışım mutfak dünyasından. Bir Ayşe Tüter değildim normalde ama yine de iyiyimdir yani mutfakta. Yani iyiydim. Yapmaya yapmaya yemeyi de unutmuşum resmen. O kadar muazzam hamurişinden sadece 3-5 parça yiyebildim niyeyse.

Posted by Picasa

13 yorum:

  1. Hülya cım seni tanıdıma cok memnun oldum. Ayrıca Tuna cıkta maşallah diyorum cok tatlı Allah saglık sıhhat versin, sansı bol olsun kuzunun..

    Umarım bir sonraki bulusmada daha cok sohbet ederiz.
    sevgilerimle,

    Figen Karavaş

    YanıtlaSil
  2. Hulyacıgım senı ve bebişinı tanımaktan cok memnunum .Daha nıce buluşmalara dıyorum .Sevgıler..

    YanıtlaSil
  3. hayatım sanırım daha çok fıs fıs ,bır bır konuşmaya devam edicez senle:)) tabii ben tunişide mıncıklamaya devam edicim:)

    YanıtlaSil
  4. SENİ TADIĞIMA ÇOK MEMNUN OLDUM HÜLYACIM,ÇOK GÜZEL BİR GÜN GEÇİRDİK,BEBİŞİDE ÖPÜYORUM ,ÇOK TATLI MAŞALLAH.

    YanıtlaSil
  5. kısa zamanda olsa tanıştığımıza ben de sevindim. ve afiyet olsun...:)

    YanıtlaSil
  6. Iyi ke de sobelemisim, bak kolik bebeklerle refulu bebeklerin bir farkini kesfettik :P

    Demek benim dedikodumu yaptiniz ha! vah size vahlar size! :))

    Ne guzel, onca pasta boregi utanmadan bir de pastacinin dukkanina mi tasidiniz allahsizlar, restorana yemek tenceresini kucaklayip gitmek gibi..utanin utanin :)

    YanıtlaSil
  7. açalyaciiim bir yedik sorma:))) yanlız benim emziren bir anne olan Hülya dan çok yememe bir anlam verememiş olmamda ayrı bir konu:)

    YanıtlaSil
  8. Bak nasıl kıskandım şimdi..
    Bi dahakine yetişirim ben de umarım burdan :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Ben bayadır izliyorum sizi...Tuna yı elma yanaklarıyla çok seviyorum.İyi dileklerine çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. ne güzel bir gün olmuş, içim gitti valla:( inşallah artık velet doğduktan sonra görüşürüz.

    YanıtlaSil
  11. ayyy ne güzel ne hoş bir araya gelmeniz.. ben bayılırım böyle buluşmalara , gerçekten çok keyifli geçer
    bu arada hepiniz çok şık ve çok hoş görünüyorsunuz efemmm...

    YanıtlaSil
  12. yien mimledim seni:) bu kadar tembellik yeter,hadi yaz yeni bir post:)

    YanıtlaSil
  13. yam yam yam...
    olmuyor ama. burada hamileler de var Hülya ya!

    YanıtlaSil