8 Şubat 2009 Pazar

Tanıtıyorum

Güldem sobelemiş bana da tanıtmak farz oldu. Hamilelikte karnımda milim çatlak olmamasını sağlayan kremdir kendileri.
"Ağzınızda eriyen bir parça (bir parça, koca paket değil!) çikolata düşünün. İşte kakao yağı cildinizde böyle erir. Yoğun bir nemlendiricidir, antioksidan bakımından zengindir, kuru ciltlerin ilacıdır, yumuşatır ve esnekleştirir. Yerel Ticaret ürünü kakao yağı içerir" demişler tanıtımında.
Aynen katılıyorum, bunca zamandır envai çeşit vücut kremi, yağı kullanmış bir hatun kişi olarak body butterları tek geçerim. Kokusunun eşim tarafından iğrenç bulunması dışında bi dezavantajı yoktur. Üstelik şu aralar 2 ürün alana 3. bedava gibi bi kampanyası da var sanırsam

8 yorum:

  1. Hülyacim tesekkürler tavsiye icin.
    En büyük faktör genetik diyorlar. Catlayacagin varsa günde 100 kere kremlen, gene catliyormussun:))
    Ilkinde catlamadim. Bu sefer cok gerildim ve kasiniyorum. Bakalim ne olacak;)

    YanıtlaSil
  2. ben de evde sabah akşam bebeyağı ve tatlı badem yağı karışımı kullanırken bunun çok yağlı olmasından dolayı ofiste ve seyahatlerde body shop kakao yağı kullandım. Şimdilik karnımda çatlak yok gibi ama asıl doğumdan sonra belli olacak. Bu arada kokusunu ben acayip beğeniyorum hatta çuku yiyesim geliyor:)

    YanıtlaSil
  3. Ben chıcco'nun ve mother and care 'in kremlerini kullandım çok az bir alanda vrmış gibi görünsede doğum sonrası şişlikler inince bayağı bir alanın etkilendiğini gördüm. bitter çikolataya bayılan biri olarak ilginç bir deneyim olacağını düşünüyorum. Keşke hamileyken haberim olsaydı onuda denerdim.:)Genetikde önemli bir unsur bence .

    YanıtlaSil
  4. Hülyacm Body Shop deme zaten beni çok cezbeden bir yer orası, Kakao yağını hiç kullanmadım ama...Tabii genetik miras çok önemli, bende de şimdilik birşey görünmüyor ama doğumdan sonra belli olur-muş- diyorlar! Şans?

    YanıtlaSil
  5. Yaa şimdi mi söölenir bu!!!
    Ben de olmuo die sevinmişken, son hafta çatır patır olmuştum :)
    Neyse yawru kuşum için feda olsun ama bilsek bi denerdik beeaa!!

    YanıtlaSil
  6. bende son hafta çatır çutur gidenlerdenim:) neyse bak şimdi ii bir ürün öğrendik,2.de daa abartı bişi olmaz artıkın:)

    YanıtlaSil
  7. genetik falan bi yere kadar arkadaşlar. benim kalçamda ergenlikten kalma çatlak(hatta yarık falan yani o derece geniş) bolluğu var. hamile kalınca kurak toprak gibi çatlarım diyodum ama sürekli nemlendirince çatlamadım.(ki 2 futbol topu kadar büyüdü karnım) sürekli derken gece wc'ye kalkınca bile süründüm bazen. elf, üzgünüm şekerim. e sorsana anam sen de :))

    YanıtlaSil
  8. bendede hic catlak olmadi halbuki ben annemin ilk hamileligiydim vede zavalli annecigimi catir cutur catlatmisim :( buna karsin bende tek catlak olmadi, genetik diyenlere duyurulur!!! ama sabah aksam bebe yagi hatta günün bos buldugum her saati sürmüstüm ben :) veee sonuc tek bir catlak hatta cat bile yok ;)

    Bu butter olayini bilmiyordum hülyacim bilseydim denerdim yinede, kakaolu birsey hicc kötü kokarmiymis yaaaa :D

    YanıtlaSil