24 Mart 2009 Salı

Hay Hay Buyursun Gelsin

- Her gece 598745985 kere falan uyanma
- Gece uyurken inleyip mızırdanıp tekrar kendi kendine uykuya dalma, ya da dalamayıp bağırınma. Bazen acı çığlıklar
- Tüm gün süren mızırtılar
- Deli gibi aç olduğu halde yemek yerken ağlamaklı sesler
- Tüm bedenin suyunu ağızdan çıkarıyormuş gibi akan salyalar
- Burun akıntısı
- Halsizlik
- Anneyi uykusuzluktan sarhoş maymuna çevirme
- Kabaran ama hala tam olarak beyazlamayan kökler
- Azalan keyif ve gülümsemeler

Tamamdır. Her bi şeyciklerimiz hazır. Gelsin artık bu diş. Ben yeterince perişan oldum. Tuna doğduğunda bile bu kadar uykusuz ve yorgun düşmemiştim. Bir bebeğin acısını fitil de mi geçirmez?

22 yorum:

  1. Yavru kuş, bi an evvel çıksında Hülya da Tuna da rahatlasın, diyecem ama arkasıda gelecek bunların. Düşünki damağın yarılıyor ve bir kemikcik çıkıyor, zor iş başardıkları. Umarım ilklerden sonrakiler kolaycacık geliverir.

    YanıtlaSil
  2. Ah ah canım benim ya..İnşallah gelirler bir an önce canım..Valla her çocuk farklı işte..Biz hiç anlamadık diş çıkardığını Ece'nin..Ya da o zaten her gece bilmem kaç kere uyanan bir model olduğı için anlayamadık bilmiyorum;))Kolaylıklar Tunişime..

    YanıtlaSil
  3. yazdığın ne varsa yaşadık. bu kadarla kalsak iyi, huyu suyu da değişti. diş çıktı şimdi biraz daha iyice, ilaç kullanmayı hiç sevmiyor olmama rağmen spasmo-panalgine kullandık geceleri.2-3 saat idare ediyordu işte. sonrakiler kolay çıkar umarım.

    YanıtlaSil
  4. zülalin dünyası24 Mart 2009 13:50

    ooo kolay gelsin canım ya...inşallah bir an önce çıkartırda rahatlar çocuk ...

    YanıtlaSil
  5. ah canım hepsi normal,hepimiz geçirdik.biraz daha sabredin canım,geçicek inşallah:)buarada ben diş etlerine zeytinyağı sürüyordum parmağımın ucuyla,çoğu diş jelinden ii geliyordu hülyacım:)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım diyecek bişey bulamıyorum, kelin ilacı olsa başına sürer. Gerçi dün geceyi iyi atlattık uzun bi aradan sonra, devamını temenni ediyoruz. Belki ilk dişlerden sonrası kolay olur, ne bilim işte hiç tecrübem de yok ki. Bi de ne kadar geç çıkarsa o kadar kolay olur derler. E bu sıpalar şaka maka 8-8,5 aylık, az değil. 4-5 aylıkken diş çıkaran veletler de var. Hadi çıksın şu diş yahu, ulan Tuna telef ettin arkadaşımı len!!!

    YanıtlaSil
  7. ah biran once gelsinde Tuna da rahatlasin
    Ilyas'in sadece 5. diste oldu bu sorunlar.Jel surdum disine baya rahatlatiyordu ve hemen uyuyordu.Birde dis kasiyicilarini buzdolabinda tutuyordum , soguk damagi cok rahatlatiyor.
    Degisen huylari disi cikinca hep normale donecek annesi.
    Hatta ben hemen dis hekiminede sordum , ne zamandan itibaren gelmeli genel kontrollere diye .1.5-2 yasindan sonra dedi . Bizde fircalamaya basladik simdi her ogunden sonra agzindaki minik incilerini :))
    Dayan Tuna , geliyor..SIK disini'de diyemiyorum ki :)

    YanıtlaSil
  8. ya ben hani cok yeniyim ya bu blog dunyasinda .. Tuna benim alistigim ilk bebek galiba , ilk tanistigim bloglardan biri :)
    Ayyy kiyamammm dedim okurken , benimsemisim :)Denmek ki boyle oluyor.
    Derler ya hani uykularimiz senin , agrilarin bizim olsun Tunacik :)

    YanıtlaSil
  9. ayyyy annesi sana kolay gelsin bak bir kaç ay sonra bende mızmızlancam böyle heralde ama kimbilir o minik tuna nasıl dayanıyor...

    YanıtlaSil
  10. bu ne ya uff yazık ikinizede..böyle mi oluyor bu işler korktum valla,ama bütün maddeler tamam artık Tuna bey nazlanmayalım,annelere de acıyalım lütfen:(hastalıklar,dişler,uykular falan e bizim de bi dayanma noktamız var.
    Hülyacım gündüz 10 dk.da olsa fırsat bulduğunda uyu sonra benim gibi depresyona girersin çok sıkıcı,çıkması da bir hayli zor oluyor.anneni çağır yardıma banane bütün anneler gelsin tabi benimki de:)

    YanıtlaSil
  11. evet artık çıksın bu dişler..anneler uyusun, bütün gece emme isteğine bir çare bulunsun, ya da bebeği anneye kolayca yapıştıran bir alet edevat icat edilsin ya da anneler hiç bel fıtığı falan olmasın :((

    YanıtlaSil
  12. yeşil soğanın yeşil yerini ver eline kemirsin dursun...o yapışkan maddenin uyuşturucu etkisi var...

    YanıtlaSil
  13. Yeni doğduğunda bir arkadaşıma gazı olduğu için gece sık sık uyandığından yakınıyordum. o da "ohooo bunlar ne ki, sen bir de diş çıkarken gör" demişti. ben de içimden ne kadar kötü olabilir ki demiştim. ama gerçekten bazı dişler zor çıkıyor. gece hiç yatmasan daha iyi gelir, öbür türlü tam yatıyorsun tekrar kalkıyorsun, çarpıyor adamı.
    bu arada dün rüyamda seni gördüm. güzel gördüm ama. bir d eküçük emrah bakışlımı gördüm çok tatlıydı annesi. onun o kaşlarını kaldırıp bakışlarına bakılıyorum yafuu.

    YanıtlaSil
  14. esracım
    allah bir yerden alıyor ama bir yandan kıyak geçiyor bak. ece çok uyanıyo ama dişler hissettirmeden çıkıyor.

    YanıtlaSil
  15. yeliz
    bizim buzluk envai çeşit oyuncak, havuç, dişlik, kaşık dolu. ara ara veriyorum eline

    YanıtlaSil
  16. evimin nuru
    sen tecrübelisin yahu. gerçi her çocuk kardeşinden farklı oluyor ama olsun. deneyim başka bişey işte

    YanıtlaSil
  17. açalya
    yeşil soğanı verdim eline. kemir allah kemir. bir süre ısırdı. şimdi elleri leş gibi soğan kokuyo. pis oğlum benim..

    YanıtlaSil
  18. birben
    annem seçimden sonra geliyo allahtan. seçim olmasa çoktan gelirdi de. nerden çıktı bu seçim yaa offf

    YanıtlaSil
  19. sermin
    hakkaten bizi rüyanda mı gördün? çok şekersin..
    ben de bu aralar gaz mı daha kötüydü diş mi diye düşünüyordum. karar veremedim henüz :))sanki gaz zamanı daha acemiydim de o yüzden daha çok yoruldum gibi. şimdi ağlamalarına falan daha çok dayanabiliyorum. eskiden berabercene ağlıyoduk

    YanıtlaSil
  20. Hülyacım kolay gelsin.bu konuda tecrübeliyim ama malesef yardım edecek bir şey öneremeyeceğim:( Bizde aynı şeyleri yaşadık ama ben fitille rahat etmesini sağlıyordum.

    YanıtlaSil
  21. Kolay gelsin Hülya ya...
    Bizim ilk dis cok zor cikmisti. Ondan sonrakiler gitgide kolaylasiyor, merak etme.
    Islak havluyu buzlukta bekletip dislemesi icin veriyordum, biraz rahatlatiyordu.
    Bir an evvel rahatlarsiniz umarim.
    sevgiler
    ö.

    YanıtlaSil
  22. Offf Hülyaa gözüm korktu walla ya:(

    YanıtlaSil