30 Mart 2009 Pazartesi

Tuna'sal Haller

Ne tuhaf bir durum insanın kendi çocuğunda eşine, kendisine, kardeşine, falanca halaya, filanca dayıya benzeyen özellikler bulması. Ben kendi sevmediğim, başkasına tuhaf gelen “şey”leri Tuna’da gördükçe bir tuhaf oluyorum. Bunların kimisi bedensel “falso”lar, kimisi karakterine, iliklerine işlemiş özellikler. İşte bizim liste
- Uyurken tek gözü hafif aralık kalıyor. Benim de tek göz kapağım kısadır ve uyurken çok az açık kalır.
- Sol gözü –tıpkı benim gibi- sağa göre biraz ufak.(Hafif de şehlalık var ama geçici sanırım)
- Çok yorgun ve uykusuzsa –yine anası gibi- iki gözünü aynı anda değil art arda kırpıyor. (Evet biz tuhaf bi aileyiz)
- Uykuya dalmak benim için bu yaşta bile hala çok zor. Yatarım, sağa sola dönerim, yüzükoyun, olmadı yan yatarım, “aaaa uyuyamıyorum” diye diye en az yarım saat geçer. En yorgun olduğum günlerde bile durum değişmez. Tuna da böyle maalesef.
- Kahvaltı bulamacı işini komple kaldırdım. Şimdi kahvaltıda bol bol peynir ve günaşırı yumurta yiyoruz. Akşamdan suya koyduğum peyniri sabah azıcık suyla ezip labne peyniri kıvamına getiriyorum. Kaşık kaşık yiyor. Babası da yemeğin üstüne tatlı niyetine bıraksan yarım kg peyniri yer. Bizim evdeki peynir tüketimi son bir ayda bu iki adam sayesinde had safhaya ulaştı.
- Tatlıyı sevmiyor ama yedi mi de tam yiyor. Babası da öyle. Günlerce tatlıyı ağzına sürmez. Sonra gider dana gibi bir dilim pastayı mideye indirir.
- Her yemeğin yanında muhakkak yoğurt istiyor. Ben de yoğurtsuz yemek yemem
- Ayak başparmağı hafif geriye kıvrık. Baktık aynı babası.
- Kaşları sormayın hiç. Onun cevabını bulamadık. Biraz babasına benziyor ama ortada birleşme durumu muallakta. Hayır,, hamileyken de sonrasında tek bir kere bile Recep İvedik izlemedim yahu..
- Bazen gündüz uykusunu kanepede yanımda alıyor. Yanıma yatar yatmaz ayağını bacağımın üstüne hoop diye atıveriyor. Elimle ittiriyorum bazen, uykusunun içinde gene o ayak kalkıp bacağıma konuyor. Babası da öyle yapıyo J)
Serseriler sizi

Arkidişler bizim liste böyle uzaaar gider. Sizi de sobeleyeyim mi?
Sobeledim gitti.
Yeniden yazmaya başladıysan Açalya
Elf, Rahşan, Birben, Betül, Kene’nin annesi Yasemin, Mummy, Senem…
Mevzu sıkıntınız varsa buyrun size mevzuu. Dökülün sizin sıpaların enteresan maharetlerini.

p.s. Kolajın konuyla hiiç alakası yok. Sadece diş acısı için eline verdiğim ve bu aralar pek seviştiği yeşil soğan ve suluk olur kendileri. Bu günlerde eli ve ağzı sürekli soğan kokuyor. Sanki kebapçıdan yeni çıkmış gibi.
Posted by Picasa

18 yorum:

  1. Sobeni aldım Hülya,hemencik de yazıverdim.Senin küçük kebapçıya sor bakalım bu soğan işe yarıyor mu?Ben de vermiştim bundan 1-2 ay önce ama benimki sadece susturmak amaçlıydı.Yarıyorsa yine vereyim dişleri çıkarken acımasın yavrumun.
    Kaş olayında da aynıyız ben dökülmesini umut ediyorum hayır kız da değil ki alsın ileride yani:)

    YanıtlaSil
  2. Soğanı annem hep soyler ama benim herşeyi koklayıp kötü bir kokuda uzunca bir süre kendime gelememek gibi fena bir huyum var..Cesaret edemiyorum yahu..Şeker tek kaşım benim..Tuna her şekilde süper!!Gözlerinden enerji fışkırıyor :))

    YanıtlaSil
  3. bende ayni durumlari yasiyorum.Ama hep anne tarafina benzetiyorum nedense :))
    Bu arada sogan mi ?? Cok enterasan , hayatta aklima gelmezdi ama nekadar yararli birsey ..Helal valla :))

    YanıtlaSil
  4. soğan hakkaten işe yarıyor sanırım ki tuna elinden düşürmüyor. tee azılarına kadar sokuyor soğanı. açalya tavsiye etmişti, içindeki yapışkan madde uyuşturuyomuş.
    ıraz tuhaf bi enerjisi var evet tuna'nın. sokakta kim baksa gözlerinin içine kadar gülüyo benim sıpa.kuzgunum ya da ben,, şahin görüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Hmm du bi düşüneyim yazıcam bacım..Ya ama bana benzeyen yanı o kadar az ki..Herşey babadan be tatlım...Neyse o zaman babasına bile itiraf etmiyorum koltukları kabarmasın diye ama yazcam yazcam söz:))

    YanıtlaSil
  6. gecmedimi bu yavrukusun dis sorunsali yaa :(
    en cok anne babasina benzemeli bence cocuklar, dayıya babannye halaya benzemelerine filan cok bozuluyorum ben :)
    operim o tunisimi.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel Hülyacım Tuniş'in sana benzeyen bayağı bir yanı varmış .Ben bizim bızdığa bakıyorum sadece saç rengi .Bir evladın anasıyla hiç mi benzerliği olmaz yok anacım yok. Uzağımdan bile geçememiş. Kaş sorunsalı bizdede var. Ailedeki tüm kız bebekler kalem gibi kaşla doğmuşken maşallah benim kızın bir kaşından 2 kişiye rahat kaş çıkar...neyse öpüyoruz seni ve Tuniş'i...

    YanıtlaSil
  8. Gözkapakları muhabbetine bayıldım,nasıl da keşfetmişsin bu benzerlikleri:))

    YanıtlaSil
  9. Recep İvedik muhabbetine pek güldüm:) Çok şekersiniz.

    YanıtlaSil
  10. Hülya,
    Bizim oralarda pek söylenir duydun mu bilmem bir tabir vardır:'Soğan erkeği'
    Anlam olarak asla değil tabii de foto ları görünce ilk aklıma gelen bu oldu! Tuna kadar sıcak bakan bir çocuk var mı yaa...Maaşallah! İnsan gözlerdeki pırıltıdan,enejiden kaşlara fln takılmıyor.Taze soğanı iki elle kavradığı foto ya bittim...Çook çok öptüm!

    YanıtlaSil
  11. selam hülya epeydir tunayı ve sizi takipteyim...
    kızıma hiç bu şekilde bakmamıştım yani hangi halleri kime benziyor diye ...güzel bir yazı olmuş.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Senin kadar rahatlikla cuvaldizi kendine batiran biri azdir:)) Yine gülümseyerek okudum..
    Bu arada gecen günm arsivini karistirdim, emzirmeyle ilgili deneyimlerinden faydalandim. Moral depoladim. hakikaten iyiye gidiyor catlaklar vs... hersey düzeliyor...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba

    Benim bloguma yazdigim yaziyi uzerine alinmadin heralde ?
    Eger oyleyse gercekten SOK olurum !

    YanıtlaSil
  14. oh ben yanlis anlamisim :)
    Ben cok seviyorum seni okumayi cunku..Tabiki alinacak birseyin yok ama biryere biraktigin yorumu gordum , hemde benim yazinin ustune..Tesaduf iste ! :)
    Amannn dedimmm

    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. haaa yelizcim paçoza bıraktığım yorumu diyosun. yok onun senle alakası yok. paçozumu kızdırayım dedim de.

    YanıtlaSil
  16. eee..seyyyy
    ben e-mail yerine size haketmis oldugunuz odulu versem efem ?:)

    Sayfamda odulun var

    sevgilerr

    YanıtlaSil
  17. ödülün var canım uğra bana

    YanıtlaSil
  18. Hülyacm tekrar selam,
    Bizim 2. ayımız oldu ya neredeyse, dün gece dedim Tuna neler yapmış bu zamanlar, okuduum, okudum,okudum da okudum...Senin arşivi hatmettim. :)
    Tunacığın fıtık ameliyatında neredeyse ağlayacaktım,canım benim...Neler geliyor geçiyor! Çok şükür...
    İyi ki varsın demek istedim,iyi ki yazmışsın...
    Çok öptüm!

    YanıtlaSil