17 Nisan 2009 Cuma

Kısır

Memleketin haline canı sıkılmayan elime mum diksin.
Ne kısır tartışmalarla geçiyor yıllarımız. Ben doğduktan 9 ay sonra 80 darbesi olmuş. O zaman başa geçen apoletlilerin "aman anarşikleri durdursun" diye beslediği bebeler, adım başı açılan kuran kurslarıyla palazlandılar ve çoğala çoğala memleketi yönetir oldular.
Oğlum 9 aylık ve onun 9.ayına laikler ve dindarlar diye orta yerinden ayrılmış bir memleket notu düşülüyor bu günlerde. Çok can sıkıcı.
Dedim ya çok kısır tartışmalar bunlar. Ne uzuyor ne kısalıyoruz yıllardır.
Kısır demişken :)
Mevzu değişsin, günümüz şenlensin.
9.aydan sonra artık bizim yediğimiz her şeyi yiyebilirmiş Su Tosbağa'm.
Evde o gün kısır vardı, verdim yedi. Benim de aynı saniyelerde onu yiyesim geldi.

video

17 yorum:

  1. maşallah, tuna yakında seni bile yiyebilir:)

    YanıtlaSil
  2. Hülya sen anlamamışsın, oğlan "rakım nerde ulan" diye vuruyor masalara...

    YanıtlaSil
  3. tuna, oglum, masallah sana. her Turk evladi gibi kisiri cok mu sevdin sen? aferin sana... yalniz o el ne oyle, gelmeyince sinirleniyor musun yoksa? evladim ayip, anacigin yetistiremeye calisiyor iste... cok opuyorum hem anneni hem seni... (hulya bu oglanin saclari mi uzamis?)

    YanıtlaSil
  4. Ben de Rüzgar kabak dolması yedi diye seviniyorum, Tuna'm ya...

    YanıtlaSil
  5. İnanamıyorum ya Hülya Tuna'nın iştahından bize de yolla azıcık ya... Çok tatlı tontiş . Valla iyi oluyor bu videolarHülya'cım en azından normal çocuk nasıl ağzını açar inan seyredip ben yedirmiş kadar mutlu oluyorum...Çok öpüyoruz Tuniş'i,hatta ısırıyoruz o nanaklardan...

    YanıtlaSil
  6. kocaman bi maşallah ve anneyi hiç üzmeden hep böyle ye emi tunacık..ne diyim kıskandım:))

    YanıtlaSil
  7. İzmirli ya efelenmeye baslamıs Tuniş şimdiden, masllah ona . Aslında uzun zamandır okuyorum sizi ama merhaba demek bugüneymiş, Grsrsz..

    YanıtlaSil
  8. hehehe obur benim oğlum evet. bazen yemek istemediği zamanlar oluyor(hatta bu ara genelde iştahsız) o zaman gene o bıdık ağız açılıyor, yemek giriyor ve fekat beyefendi ağlıyor. bildiğin ağlaya ağlaya yiyor yani. ben önceleri dişi mişi ağrıyo diye ağlıyor sanıyordum ama meğer yemek istemediğinde ağlıyormuş. yani hala ağzını kapatmayı öğrenemedi. hem ağlarım hem yerim hesabı :)

    YanıtlaSil
  9. çok tatlııııı:)
    ben ise darbeden 2 gün sonra doğmuşum.annemi yollarda bekletmişler...oğluşların geleceği için endişelenmemek mümkün değil.

    YanıtlaSil
  10. annesi sen görmedin ama arkandan oğlun yoğurda dalış yaptı.çok şirin ya,ne güzel artık herşeyi yiyebilir..

    YanıtlaSil
  11. Tunacım yaa masallah goturdu kısırları yogurtları hım hımmm sesler esliginde ben de onu yerimmm

    YanıtlaSil
  12. Tuna`ya göre yapmışsınızdır tabi o kısırı di mi? yoksa ertesi gün kıçında yangınlar olmasın yavruşun :)))

    YanıtlaSil
  13. gamlı baykuş acalya;
    kısır acısızdı, zaten acı yemem ben pek. tuni'nin dotunu kolladigin icin saol

    YanıtlaSil
  14. yeyim ben senin o dudaklarını ya.
    İyi yapmışsın hülya yesin maşallah. valla ben acı falan tanımıyorum veriyorum ağzını şapırdata şapırdata yiyo. Tunişkoda iştahlı bi bebek maşallah. Şit tuna kısırla turşu daha güzel oluyo anneye söyle tamam mı yopurtla yedirmesin.

    Dip not:Hülyacım bulgur ve yoğurt (et ve yoğurtiçinde aynı şey geçerli)aynı anda verildiğinde bulgurun vitaminini alamıyormuşuz bide ikisi birden acayip şişkinlik yapar.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Ye valla Hülya, ye bu oğlanı! Ben burada izlerken dişlerimi sıkıyorum inan!

    YanıtlaSil
  16. acısız kısır mı olurmuş, peh.

    YanıtlaSil
  17. Hulya Hanim,

    Keske yakininizda olsaydim da, elinize mum dikebisleydim. Veya, yine yakininizda olsaydim da, elinize mum dikmek zorunda kalmasaydim.
    Durum gercekten icler acisi. Amerika da bile, yillardir kole muamelesi goren zencilerle beyazlar, icguveysinden hallice duruma geldiler de, bir biz duzeltemedik arayi.

    Yorumlariniz icin cok tesekkurler.

    "Kumral Ada Mavi Tuna" kitabini okumus muydunuz? Kizim olursa Ada, oglum olursa Tuna vericem isimlerini demistim zamaninda ama, sanirim unutmusum. Blogunuzun ismi beni gecmisime goturdu.

    Sevgiylen kalin..

    YanıtlaSil