29 Mayıs 2009 Cuma

Bir fidyo ve Türkçe meali ve iştahsızlık ve sıcaklar ve "bekle beni Antalya"

Tatilim geldi. Hem de çok fena. Karpuz kabuğu falan bekleyemez oldum. Kazara (bu İzmir'i sahil şehri falan sanmayın. Merkezde denizi mumla arıyorsunuz) deniz kenarında falansam burcu burcu yosun, tuz ve güneş yağı kokusu delip geçiyor burnumu. Çok az kaldı Konyaaltı Plajıyla buluşmama. Çok çok az...
Aaa bir dakka. Bu benim oğlumun blogu. Ondan bahsetmem gerek :))
Bahsedeyim ama valla şikayet mercii gibi olcak, ondan korkuyorum.
Şimdi teyzeleri,, bu sıpa yemiyor. Bildiğin yemiyor işte. Çok yoruyor beni. Herife kıymanın en yağsızı, peynirin ennn ezinesi, yımırtanın ennn omega-3lüsü selenyumlusu alınıyor fakat bu aralar hepsi çöple buluşuyor. Sabır imtihanındayım resmen. Sevimsizleşmemek, ısrarcı olmamak ve inatlaşmamak için savaş veriyorum resmen. Bazı öğünler sadece yoğurt yiyo. O da illa ki buzz gibi olacak.
E sebep? Tabii ki diş.. Çocuğu telef etti resmen diş çıkarma süreci. Bir gün iyiysek 3 gün kötüyüz, mızmızız, iştahsızız, uykusuzuz.
Yerde öylecene takılırken fotografını çekeyim diye cep telefonumu hazır etmiştim. Parmağımı görünce dayanamadı aynen atladı. Arada sanırım küçük diline falan dokundu ki "öğğğ" sesleri de geldi.
video
Sanırım burda şunu demek istiyor. "Ulan Hülya denen çok hücreli, insansı yaratık. Hakkımda mız mız falan diye atıp tutuyorsun ama dişimiz acıyo, damağımız kaşınıyo kardeşim. Aleyhimde konuşma valla çizerim haaaa. Isırık manyağı yaparım seni, hacamat ederim"

19 yorum:

  1. Kemirgen çok tatlı çıkmış yahu!!!

    YanıtlaSil
  2. o öğğğğ anı yok muuuu, öldüm gülmekten!!!! :))) canım yaa, neva da aynı böyle, parmak buldu mu söylene söylene kemiriyor...

    YanıtlaSil
  3. ahh canim bizdede istahsizlik tavana vurdu, sabrimin tasmasi an meselesi.. ya yesenize yavrular yaaa, sizin iyiliginizi icin hersey yaaa

    YanıtlaSil
  4. gayet topiş gözüküyor annesi:)

    YanıtlaSil
  5. Ah ben yerim onu ya annesi bu huysuzken bile cok tatl1.Umar1m eski istah1na döner. Komik ama Zülal'e biz bu s1cakta yemegi resmen kaynar veriyoruz .Il1k olunca yemeyip agz1nda biriktiriyo yada kusuyor.Buzz gibi yogurt ütopik bir olay bizim için.

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar Duru'da ayyynen bu şekil.Aç yaşıyor,parmak kopartıyor(daha doğrusu ne varsa ısırıyor,ev telefonunda ısırık izleri bile var) ve inanılmaz huysuz.Uyumuyo,uyutmuyo.Bakalım ne zaman teşrif edecek yenileri?

    YanıtlaSil
  7. Diş deme en bir azılarını çıkarmaya çalışıyo fena dağıttık ailecek..Ki biz ilk 7 dişin gelişini neredeyse anlamadıydık bile..Diş çıkarma sendromlarını çok hafif atlatmıştı ama bu azılar yedi bitirdi..Tüm bebelere ve analrına kolay gele..

    YanıtlaSil
  8. ya tuna senin agzini salyasini disini damagini sevsinler.
    Nasil kasiniyor yaa , kiyamam :(
    cik be dis artik , cocuk rahatlasin .
    istah gidiyor sonra geliyor hic merak etme ..
    Oglum allah annenin istahini sana versin ...hatun tatli sayiklayip duruyor hehehe

    YanıtlaSil
  9. yaaa mahvetti bu dişler Tunişimi ya :(
    antalya mı anemmm

    YanıtlaSil
  10. gülen halası merabaaaa
    senem
    küfrediyo sanki bi ara, emin diilim :)
    esin
    iştahsız bebe cok zormuş ayol
    eda
    evet cephanelik sağlam allahtan
    sinem
    babası da ben de böyle buz gibi yeriz yoğurdu. genetik sanırım. allahtan midesine dokunmuyo.
    durunun annesi
    ne kadar acıtıyolar yaa ısırınca di mi?
    esra
    en kötüsü azılar ve ilk diş derler ama sanırım bizim hepsi zor geçecek. çok canı tatlı çook, bildiin gibi değil.
    yeliz
    sen gecenin bi vakti vişneli tart falan de, sonra suçlu ben olayım di mi? sana bi wafle fotosu daha atmazsam şerefsizim ulan !!
    kiraz
    he anam antalyaya gidiyoz

    YanıtlaSil
  11. antalya da nereye gideceksiniz?Çınar'ın annesi bize bi kaç yer tavsiye etti,sende edebilirsen cok seviniriz.:)

    YanıtlaSil
  12. Bu ne şirinlikkk:)Koca insanım diş ağrısından süründüm yerlerde abartmıyorum cidden süründüm..Bu bebeler napsın yani)Ben anlıyorum hallerinden..yemesinler nolcak yanii ,bişey olmaz bi kaç gün yemeseler demek istiyorum ama gazabından korkuyorum:)Anne olunca anlarım di mi:P

    YanıtlaSil
  13. eda
    antalyada anamgile gideceğiz :))
    çok şahane bir yer, tam pansiyon hatta her şey dahil yani. o derece ultra süper bakım var...
    beklerim :))

    YanıtlaSil
  14. emely
    ayynen canımm. bit yanın aman yemesin diyo, öte yanın ayy acıktı mı acaba diyor. tuhaf bi durum
    şafak bitsin anlarsın sen de :))

    YanıtlaSil
  15. en azından ateşi yok üzerine ateşte eklenince felaket terör estiriyorlar.. kolay gelsin

    YanıtlaSil
  16. :):)):):))::) hiç bir blog annesi beni bu kadar güldürmemişdi.çok yaşa sen:) süpersin.

    YanıtlaSil
  17. canım benim kolay gelsin Tuna'ya:))

    YanıtlaSil
  18. adaşın annişi, yeşim,eda
    siz de sağolun, varolun

    YanıtlaSil
  19. havuc kemiriyor gibi :) cok komik ve cok tatli

    YanıtlaSil