1 Mayıs 2009 Cuma

İlk kazalar ve Lasonilli günler

Aylardır kucakta gezdirilirken gözüne kestirdiği çekmecelere kendi kendine de ulaşabileceğini keşfettiğinden beri fazla müdahale etmeden, izlemekle yetiniyorum. Fakat her yeni beceri beraberinde ufak tefek kazaları da getiriyor.
İşte çekmece delisi Tuna'nın ilk kazalarından biri.
Yanakları doğal hava yastığı gibi olduğundan canı yanmadı ama pek korktu. Ben de refleksi olarak kayıttan çıkıverdim, düşmenin ardından katıla katıla ağlamasından mahrum bıraktım sizi :)
Yanak manak neyse de ben kafa üstü düşmelerden tırsıyorum biraz. Morarmasın diye darbe alan yere Lasonil jel sürmek faydalı oluyor da büyük darbeler için ne yapacağız? Bebek kaskı var mıdır acep?
video
Bu çocuk milleti adamı rezil eder vallaha. Balkona falan sererim diye aldığım "laylondan" masa örtüsünü bulmuş bula bula. Oğlum el emeği göz nuru çeyizlerimi döksene ortalığa aaaa aşkolsun.
video
Çekmeceleri şimdilik kapatmıyorum. Her adımında dibindeyim ya, hem ona güveniyorum hem de merakını biraz giderir böylece diye umut ediyorum. Hani görsün içinde ne var ne yok da arkamı döndüğümde atlamasın diye.
Bu arada doğumdan sonra saçımın ne kadar çok döküldüğünü de Tuna'nın emeklemesiyle farkettim. Yumuk patilerin içi hep,, ama hep benim saç kılımla dolu. Bi de onları ağzına sokmaya çalışmıyo mu aklım gidiyo. Uyku dışında vermediğim emziği tıkıyorum resmen bazen ağzına.
video

18 yorum:

  1. mehaba hulya hanim,uzun suredir sizin ve tuna nin takipcisiyim;evet bebeler icin ozel kasklar var yani fransada var en azinda ama ben ogluma almadim hem cok pahalli buldum(39 euro) hemde cocuk slklntiya gelmeyen bir tipse koymaz onu kafasina;size az hasarli gunler dilerim.halime

    YanıtlaSil
  2. yavrum ya yüzünü nasıl çarpmış.neyseki yazmışınız bişey olmadı diye.bu arada bu saç dökülmesi olayından bende muzdaribim resmen omak omak dökülmeye başladı saçlarım ama şu son 1 aydır. Tamam saç dökülebileceğini biliyordum ama bu denli olacağını tahmin etmemiştim kokmayada başladım böyle giderse kel kalcam vallahi. çözümün varsa yazarsan faydalanmak isterim.

    YanıtlaSil
  3. Bayıldımmm!! Biz azıcık karnının üstünde gidiyo diye bayılıoruz güneşe. bööle salonun ortasında fink attığı günleri çoook merak ediorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hülyacım,

    Aslında geçen postu da okudum ama tam yorum yazacakken Rüzgar uyandı!!

    Hayırlı uğurlu olsun emeklemesi!!!Hem bence tam "şimdilik emekliyorum, yakında yürüyeceğim " mesajı veriyor Tuna!!Çünkü bir bacak emekliyor ama diğeri ayağa kalkma niyetinde gibi geldi bana:))
    Darısı başımıza, Rüzgar da hala tık yok ve artık yürüteç falan da kar etmiyor, çatlıyor meraktan ama yürüteçle her yere ulaşamıyor, gene "kucak yoğun" günlerimize döndük ve sıkıntılıyız anne- baba- oğul..

    YanıtlaSil
  5. Benim de lasonil almam lazım en acilinden, Mina'nın bacaklarında var hafif morluklar. Bi dahaki sefere hemen sürerim bari.

    Bi de çok zor çarptıkları ve düştükleri anda tepki vermemek ama elimizden geldiği kadar cool kalmaya, en azından coolmuş gibi görünmeye çalışıyoruz biz:)) Düşme ya da çarpma şiddetine bağlı olarak yanak ısırmak, yumruk sıkmak... vb. suretiyle "ayyyy!! amanınn!!!" gibi ani tepkiler vermemeye çalışıyoruz. Mina da yavrum artık çaresiz çok şiddetli değilse bir çok çarpma ya da düşme sonrası biraz korkuyor ama sessiz bi şekilde devam ediyor eylemine.

    YanıtlaSil
  6. Bi de saç dökülmesi için Bioblus var ya hani reklmaları var bol bol artık, işte o şampuan çok iyi hakaten. Ben son bir aydır kullanıyorum, saç kremi kullanmıyorum ve bayağı faydası oldu. İlk kullanımlardan itibaren fark ediyor. Üstelik tüm marketlede de var, öyle eczanelerde satılan bişey diil. -Bir reklam-

    YanıtlaSil
  7. Iraz'in yorumuna katiliyorum Emeklerken popoyu havaya dikiyorrr :)

    Bebekler icin kask var , hatta biz cok dusunmustuk alsak mi diye ama emin olamadik.Ya dusunce kafam acimiyor hissi ile kafasini kollamazsa diye.
    linkde bir ornek var video ile
    http://www.babysfirstheadgear.com/

    Emzigide zorla alistirdim herseyi agzina tikmak istiyor , emzik varken rahatim :)

    Bacak bogumlari cok guzel , isirmiyormusun hic Hulya

    YanıtlaSil
  8. sevgili adsız
    blogger arkidişler alınmasın en çok ööle rastgele gelen yorumlardan haz alıyorum. hoş geldiniz. kask konusunda emindim zaten birilerinin düşündüğüne.

    YanıtlaSil
  9. parmakları sıkıştırma safhasına gelmemişsiniz henüz:)düşüşü bile kibarca oğluşunun,yumoş yumoş tam sıkımlık..:)

    YanıtlaSil
  10. hülya,
    aradığın kask burada. vaktiyle ben de düşünüp vazgeçmiştim. http://www.babyneeds.com.tr/products/Thudguard-Lila-Kask.html 60 lira,

    beril çok düşüyor kafa üstü. yani sürekli peşinden gidip kollaman mümkün olmuyor ki. ve özellikle sıralarken koltuktan kapıya, kapıdan antreye duvardan tutunarak giderken bazen dengesini kaybediveriyor. senin tepkin bebeğin ağlama seviyesini belirliyor emin ol. ama dün gerçekten çok kötü bir kaza yaşadık mesela. yürütecin üzerine düştü ve damağı kan oldu. yeni çıkan dişin kenarı çizilmiş sanırım. epeyce kendime gelemedim. şükür ki birşey olmadı.


    saç dökülmesi için şampuan ve losyon tavsiye edebilirim. aslında ben bunu ürün tavsiyesi diye bloga da yazacaktım ama tembellik ettim. hakikaten çok çabuk etki etti bende. plezenta şapuan ve losyon. buğday plezentasından yapılıyormuş.

    yine uzun yazmışım, beril hala uyumadı, beyaz show da reklam arası verdi, benim uykum gelmedi.

    YanıtlaSil
  11. ne güzel emekliyo miniş :)

    buarada lasonil gerçekten süper etkili,poyraz çok kullandığı için bizimki salonda duruyor :))

    YanıtlaSil
  12. çok tatlı ya maşallah emeklerken popişi arkadad süper duruyor tam ısırmalık :)

    YanıtlaSil
  13. biz de lasonil kullanıyoruz. ben de düşmelerde ayyy diye bağırmasam ne güzel olur di mi?
    sevgiler
    gorki

    YanıtlaSil
  14. Videoları izleyemedim ama tahmin edebiliyorum az çok olan biteni. Çekmece için bir önerim olacak. Biz tüm çekmece ve dolapların kulplarını sökmüştük.
    Çok güvenli ve pratik oluyor böylesi.

    YanıtlaSil
  15. çeyiz olayına koptum ben:))

    YanıtlaSil
  16. tarkan'ın annişi
    kızlar yazmış yukarda. ben de deneyecem bakalım
    elf
    inan çok mutlu oluyolar böyle özgürleştikçe. biz de tabi.
    ıraz
    ben daha önce hiç dikkat etmemiştim. tüm bebekler böyle emeklemiyor mu?
    raşo
    tuna düşünce direkt suratıma bakıyor vereceğim teğkiye yani. ayyy dememek mümkün değil. hemen ardından şebek gibi gülüyorum ki korkmasın ama ... bioblas deneyeceğim bakalım.
    yeliz
    bacaklarının tam o boğum yerinden çok gıdıklanıyo. öpüyorum, öpmekten deliye çeviriyoruz ailecek çocuğu
    zeynep
    yaw ben bu kask işini hakkaten ciddi ciddi sormamıştım ama ciddi ciddi yapmışlar böyle bir şeyi demek. ilginç.
    eda
    ödüm kopuyo o parmaklar sıkışcak diye. elim havada peşi sıra geziyorum ki anında müdahala edeyim diye.
    güldoş
    hala mı lasonil? korktum bak şimdi:)
    OİP
    babası da önerdi bunu ama ben şimdilik karıştırsın diye ellemiyorum

    YanıtlaSil
  17. Offf Tuna çok tatlısın, tam yemeliksin :) Videolarına bayıldımmmm...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Webmaster cok tesekkurler...

    Selamlar Elen

    YanıtlaSil