20 Mayıs 2009 Çarşamba

Üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun beee



İğneden ipliğe ne olursa farketmez, bi şey alırken çok araştırırım. Fiyatı, kalitesi, bu paraya değer mi, daha ucuzu nerde vardır... vs... vs...
Hep tartarım ve kolay kolay da gafil avlanmam:))
Bu kıl yönüme blogger arkidişim Tuğçe yakınen tanıklık etti maalesef.
Bir haftadır Tuna'ya gözlük ve şapka almaya çalışıyorum. Tuğçe'yi sorularımla daralttım ama huyum kurusun.. Neyse sonunda başardım.
Sevgili Tuğçe, beyinin -ya da blog aleminin jargonuyla "sevgilisinin"- çalıştığı Baby Banz markasını can-ı gönülden tavsiye etmişti. Biz de büyük sözü dinledik (hiiiç şaşırma, benden 2 ay büyükmüşsün canım, gördüm) aldık bi kırmızı kombo set. Monte ettik Tuni'nin küçük kellesine. Maymuncuktu tam maymun oldu şerefsizim ;)

Eee başlamışken başka havadisler vereyim. Nezlemiz ilaçsız milaçsız geçti sayılır. Malum "nezle ayakta 7 gün, yatarak bir haftada " ya da "ilaçla 7 gün ilaçsız bir hafta" da geçer denir ya...

Daha önce yazdığım gibi bu Tuna denen cüce, sadece bana nazlanıyo. Babası, ben, kendisi salondaysak kendinden geçercesine oyuna dalıyor. Amma ve lakin ben ayağa kalktığım anda başlıyo mızırtı. Odadan çıkınca da elinde ne var ne yok atıyo peşime düşüyor. Oğlum ben de sana aşığım, bir tanem de.... Benim de ihtiyaç molalarım olsun be çocuğum.

Bu aralar isteyip de yapamadığı şeyler için asabileşme modunda. Yemek yerken elindeki oyuncak düşünce yemeyi kesip mızırdanarak yere bakıyor. Eskiden sadece bakar ama ağzını açarak bakardı :)) Şimdi her öğünde yere eğil-kalk helak oluyorum.

Asabiyetimizin boyutunu bu videoyla cümle aleme gösterelim. Nezleden ve yaklaşan uyku saatinden mütevellit ağırlaşmış hareketlere, anne nazlanması da eklenince böyle bi sinirli bir drama çıktı ortaya.

video
Bugünlerde 2.dişin de eti yarmasını bekliyorum. "Eyy diş, kop da gel artık"
Birinci dişte çok uykusuz kalmıştım. Şimdi o kadar kötü değil uykular ama bu sefer de acayip bir iştahsızlık var. Çok zormuş yemeyen çocukla uğraşmak. Hangi satte ne kadar yedi, bir sonraki öğünü ne zaman vereyim şaşırdım resmen. Yemeyince birkaç kez daha deniyorum, olmadıysa kaldırıyorum. İyice acıksın diye bekliyorum ama mesela 7 saatten sonra bile mızır mızır yediği zamanlar oluyor. Günlük yedikleri yarıya indi gibi bir şey. Bu aralar "depodan" yiyor anlayacağınız.
Aaa az kalsın unutuyordum. Haftasonu tesadüfen IKEA'da kimi gördük bilin bakalım? Antalyan hemşerim Yasemin ve küçük kenesi (ki artık danası) Gazihaaaann.

Önceden haberleşmiştik, müsait olursak görüşelim diye ama olmadı. Randevulaşsak bu kadar olurdu. Ben Tuna'ya yemek yedirmek için cebelleşirken birisi gelip "Tunaaa merhaba" dedi. "Bu da blogger değilse ben de neyim" dedim içimden ve hakkaten de yanılmadım. Hemen oracıkta bu anları ölümsüzleştirdik. Bir dana ve bir maymun buluşması da işte böyle gerçekleşti.
p.s. reklam aldık siteye, tıklayın ama aaaaaa

9 yorum:

  1. Kız şapkası almışın kızım derhal deniştir onu...gözlüklerine bayıldım o ayrı!

    Videoya cok guldum, yavrum nasil da yetismek istiyo, o koca gotunu kaldiramiyo!

    disleri ciktikca rahatlayacaksiniz, gittikce agrilari azalacak, azi dislerine kadar, onlar da cikti mi ohhhh.

    YanıtlaSil
  2. Ya çok tatlı bu bıdık, yerim ben onu:))) Bu arada aldıklarına bittim, yaşasın kırmızı!! Mert de bu aralar hem babaya hem bana acayip nazlanıyor, özellikle ben yanından ayrılınca basıyor yaygarayı. Tembel teneke daha emeklemediği için bağırmakla yetiniyor, köle mi oluyoruz ne??

    YanıtlaSil
  3. Ne kısss şapkası be yaaa unisex onnar .
    Ay bende aldım benim Eloşa pembesinden , pek tatlı oldu . Hatta Tugceye resim bile yolladım sabah siteye koysun die :))
    Cok yakısmıs Tunişede , bayıldım , güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  4. Tunaaa,
    Çok yakışmış bal kaymakıma beniim...Güle güle kullan! İyi günlerde!
    Bir de bişey daha 'Sana kırmıızı çook yakışıyoor'
    Maymun demesene çocuğa annesi böyle tatlı şey olur mu yaa, nutellaların efendisi o :)
    Hülyacım,
    Ben buradan bir büyüğün olarak sesleniyorum, devir ekonomi devri, bravo sana, kocan da şanslı adam, yatsın kalksın şükretsin böyle tutumlu hanımı var :)
    Senden bir ricam var kolaj yaptığın fotoğraflara bayıldık. Boş bir zamanında o fotoğraflardan birkaçını mail olarak atarsan Baby Banz in sitesinde yayınlayacağız, Ela'nınkilerle birlikte!
    Bol güneşli günler...

    YanıtlaSil
  5. Şapkayı sevmedim Hülya'm (neden böyle, Hülyam derdini söyle) telefonda da söyledim. (Okuyup Hülya'yla samimiyetimi bilmeyenler hemen atlamasın lapin kibim) Kız şapkası gibi harbi, renginden çok modelden kaynaklanıyor bence. Sen Tuna Paşa'ma şöyle gözell bi tenisci şapkası gibi bişey al. Ya da bak bandana gibi arkadan bağlı bişeyler çıkmış, dün aldık biz Mina'ya bi tane, gösteririrm ben sana mail neyim atarım sana. (Ya da Paçoz'un feysbukunda varya hani oğluyla benim çektiğim bi foto, o tarz bişey de olur) Ama bu oğlanı bu şapkayla sokağa çıkarma gözünü sevim, güzelim oğlanı maskara etme İzmir eşrafına.

    Gözlük için erken diye düşünüp almamıştım ben, tutar mı acep gözünde? (deicem ama bana gönderdiğin videoda aldım cevabımı:))

    YanıtlaSil
  6. daha iki gün önce ben de güneş gözlüğü bulur muyum acaba diye bir araştırma yapıp o gözlükleri bulmuş ama karar verememiştim, çünkü şapka bile taktıramıyorum,

    bir de yurtdışı gönderilerin eline ulaştı mı, hala ulaşmamışsa bir tavsiyem olabilir belki, tutarsa?

    YanıtlaSil
  7. Aaferin Tuna'ya, benimki hala öne kaykılma modunda, Tuna ayağa falan kalkıyor..Az sonra yürüyecek hatta. Rüzgar' ı benim kaldırmam lazım, o zaman tutunarak sıralıyor..

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Hatunlar atlamis hemmeeeeeen! :) bunlar bizi bilmez, beni hic bilmez...oglana mavi, kiza pembe olayini hic hazetmem, Dante`ye giydirdigim kirmizinin haddi hesabi yok almiyim facanizi burdan...Rahsan!!! kirmizi yanakli guzel gulum, di mi ama, sapkanin stilinde birsey var...unisex`i sanki bilmiyoz, sen derelerde tasarken biz unisex giyiyoduk beee... tobe tobe!

    YanıtlaSil