19 Mayıs 2009 Salı

Yorumsuz

p.s. her biri 5 kg
Posted by Picasa

17 yorum:

  1. ne yorum yapacağımı şaşırdım :)

    YanıtlaSil
  2. Yalnız bir an Tuna'nın ebadından şüpheye düştüm, O NASIL KAVANOZ LAN?

    YanıtlaSil
  3. Yorumsuz tabii ..biliyorsun hepimizin agzi sulanip , basi donecek
    Hain kadin :)
    Orda bir tane 10 kiloluk var o daha mi bi tatli sankiiii ??

    YanıtlaSil
  4. Bunları ben sipariş ettiydim canım:))..Benim gibi öküzlük boyutunda tüketenlere yaptı adamlar bence:)Hemen almalı:))

    YanıtlaSil
  5. sen rejımde degil misin kardesim :) ne isin var o reyonlarda :)
    cocugu da yakacaksin, baksana nasil tadını almis gibi sırıtıyor minik kurbagam :)

    YanıtlaSil
  6. yerimn ben onları hem nutellaları hemde tunayı, kilo yaparlarmı acep?
    zayıflıycaz diye zaten hasretiz o güzelim kavanozlara:)

    YanıtlaSil
  7. Aha ahaha:))) Tuna Paşa'ya bak!!!

    O kavanozları senin benim gibi oturup ekmeksiz kaşık kaşık tüketen ayılar için yapmışlardır kesin! Zıkkımın pekini yiyesiceler, alın zıbarana kadar yiyin sizi Allahın cezaları diye:)

    YanıtlaSil
  8. nutellaları mı yesek Tunayı mı? Yoksa ikisini de mi lüpletsek?

    YanıtlaSil
  9. yaaa
    ohannes di mi? yapmışlar, buyrun zıkkımlanın diye.
    ama o kadar büyük ki insan bakarken doyuyo beee.
    (yalanımı yiyeyim)

    YanıtlaSil
  10. puaaahaha!aç karnına 3 kaşık,tatlı krizlerinde 5 kaşık olarak tavsiye ediyorum.düzenli olarak kullanıldığında şifa bulunacaktır!!

    YanıtlaSil
  11. yalnız ekmeksiz zıkkımlanın yoksa kilo yapar:0!!!

    YanıtlaSil
  12. kafamı soksam içine girer mi?puhaha

    YanıtlaSil
  13. biliyorlar nerdeyse tum kadinlar rejimde , tuketim dustu bizi yoldan cikarmak istiyorlar :pPp

    ama bence buyuklerin tadi kucuk kavanozlar kadar iyi degil ;)

    YanıtlaSil