21 Haziran 2009 Pazar

Bizim ailenin kaş-bıyık sorunsalı

Geçen sene neredeyse bu vakitler Tuna uyurken bu pozu vermişti, biz de döne döne "bu herif kime benziyo acep" demiştik. Sonra baktık Nedim Saban'a benziyor :))
Aradan aylar geçti, değişti büyüdü Tuna. Maalesef kaşları da büyüdü, gürleşti:))
Babası sağolsun, benzetme uzmanı, bu sefer de Recep İvedik'e benzetti. Buyrun kolaj benden, takdir sizden..
Tuna nicedir "tunaaa" diye seslenince dönüp bi "hıı" diyor. Babası çocuğa mütemadiyen "Reco tek kaş" ya da sadece "Recooo" diye seslendiğinden yavrum öteki adını da Reco sandı bir süre. Babasına yasakladım Tuna'dan başka hitapları. Çocuk Reco diyince bile "hıh" diyordu yoksa. Tam kepazelik....

Efenim bu da benim bi ansiklopedinin arasına sıkışıp kalmış ortaokul fotografım. Anne evine gelince eskiler saçılıverdi böyle ortaya..
Sene 1992. Sekizinci sınıftayım. Lacivert uniforma giyiyoruz, belimize ince beyaz kemer takıyoruz. Aşkın Nur Yengi, Leman Sam, Zülfü Livaneli dinliyoruz, ufaktan Queen'i, Guns'n Roses'ı keşfediyoruz. Saçımızı "küt" kestiriyoruz. Tayt giyiyoruz. Okuldan eve koşa koşa gelip Hayat Ağacı'nı izliyoruz. Star Tv yeni açılmış, şaşkınız. Her evin salonunda kocaman ansiklopediler var, kapağı pek açılmayan.

O yıllarda ortaokul çocukları olarak makyaj yapmak neyin pek uzak bize. Haliyle kaşlıyım-palayım. Lise mezuniyetinde ilk kez cımbızla tanıştı bu kaşlar ve o vakitten bu yana hep iyi kaş alan kuaför arar dururum. Zira kadınlar bilir, biri bozar biri düzeltir bu birkaç milimlik kıl topağını.
Eee bağlayamadım yazıyı bi yere iyi mi? Siz bağlayıverin gari. Şaşırtıcı şekilde su kuşu haline gelen Tuna'mı alıp deniz kaçıyom ben.
Adios amigos

16 yorum:

  1. Bence Tuniş kaşlarını senden diğil de dededen almış..(Eski bir fotodan hatırlıyorum)Amaan dert mi şekerim şimdi bütün erkekler düzelttiriveriyolar oluyo bitiyo zaten... de..ilerde Tuniş bunları okursa seni napar orasını bilemem:)))

    YanıtlaSil
  2. Onun tek kas karizmasini yerim .
    Recep Ivedik de ne gezer o karizma !! Gitti kimi koydu yavrucuumun yanina.
    Benim kayinvalidemin ilginc bir yontemi varmis .Ben Raz'in kasinin sekline bayiliyorum dedigimde siritarak anlatmisti.Bebekken bir parca pamukla , kasin etrafini ovarak sekil verirmis kendileri.Olan tuyleri yada cikmasi olagan tuyleri koreltmek icin yaparmis bunu.Kendileri Hintli olduklarindan ,\ve Hintlilerde azcik tuylu olduklarindan dolayi boyle bir taktik gelistirmisler sanirim :)
    Valla her ne yaptiysa ise yaramis.
    Simdi Tuna icin gec mi kaldik yoksa hala faydasi olur mu bilemiycem ama seviyorum onun o kaslarini benn

    YanıtlaSil
  3. arca da tüm saçları tümden döktü yerine yenisi geldi bi kulak kılları dökülmedi. emerken arada çekiştiriyorum ama çok sağlam maşallah:) artık iple alacağız kızlar beğensin diye:)

    YanıtlaSil
  4. Huyu recoo ya benzemsesin versın kaşlar recoo olsun:)
    Şimdi çok çok şirin görünüyor ama ya:)

    YanıtlaSil
  5. Cok hos bir fotograf bu Hülya. Lise fotografin ve o zamana dair yazdiklarin beni gecmise götürdü. Hayat agaci ne efsane bir seydi degil mi?? Bir de Perihan abla vardi.
    Hey gidi günler hey.

    YanıtlaSil
  6. ya benimkininde kaşları hafiften ortada birleşmeye başladı sırtındaki kıllarda hala duruyor napcaz bilmem çok karizmalar böyle boşver..
    Sende bayağı evrim geçirmissi şu senin dyiminle kıl yumağı ifadeyi ne kadar çok değiştiriyormuş..
    Hayat ağacı derken aklıma geldi birde TRT 3 'de yayınlana Manuela vardı neydi o diziler be ağzımızı ayırır bakardık:))

    YanıtlaSil
  7. hic degismemissin o zamandan beri...
    Tuna daha cooook degiscek ama!

    YanıtlaSil
  8. Star değildi o zamanlar : Magic Box :)

    YanıtlaSil
  9. Bu arada sekerim sayfana "tam destek" veriyorum her gelisimde ;)

    YanıtlaSil
  10. esracım
    okursa moku yedik zaten. daha neler neler var blogda. dedeye benziyo biraz kaşları. belki. bilemiyom daha. ama ece aynı babasıymış yaw...
    *yeliz*
    kayınvaldene hasta oldum. aa yoksa sen hastası değil misin kadıncağızın :))
    yeliz-2
    zamanla dökülüyolar da kimisi de işte böyle kalıyor

    YanıtlaSil
  11. emely
    karakterinin benzeme ihtimali sıfır.zira bizim oğlan pek kibar görmen lazım. bi iş yaparken serçe parmak hep havadadır.
    özlem
    evet yaaa. işte bu mahllede yaşaaar
    bizim perihan ablaaa diye de şarkısı vardı
    ömer tunacım
    evet baya bi evrildim. manuelayı hatırlamadım bak ama şimdi.
    açalya
    tuna değişsin de mümkünse ben değişmeyeyim hep böööle kalayım

    YanıtlaSil
  12. tuğçe
    ee yaşın benden büyük ya hatırlarsın tabi :))
    yeliz
    o sen miydin? o kadar gıdım gıdım artıyor ki zaten :))

    YanıtlaSil
  13. ah eski günler ah...ne cabuk geçmiş neler de değişmiş...azcık şeylerden keyif alır hayatın tadını cıkarırdık bir başka...şimdi neler var neler ama sanki tadı kaçmış bişiylerin....eskiden daha güzel miydi hayat yoksa biz büyüdükte kirlendimi dünya :)
    kaş bıyık mühim mevzu benim sarı kızımda bilem tüycük bıyıklar var şimdiden bakalım netcez....sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. ben sana benim saddam fotoğrafımıyımda sen haline şükret. lise yıllarındaydı. korkunçç nasıl gezermişim ben öyle yaa. ya da büdü gibi tek kaş desem de olur.
    bu arada tunişime çok yakışıyor. küçük emrah'ım o benim.

    YanıtlaSil
  15. Çok rica ediyorum gelip kızımınkilere bakın:))


    Tamam ben de öyleydim ama ortaokulda bu bıdık daha 11 aylık!!!

    YanıtlaSil
  16. Çocuklara lakap takma sakıncalı bir durum yavrular kolayca benimseyebiliyorlar,baksana recoo diyince dönüp bakacakmış neredeyse:)))
    Kaş aldıracak iyi birini bulamama sorunu bende de var.En iyisi kendim alıyorum,arada bir de kuzenim şekil veriyor.Kendisi tüm kuzenlerin kaşlarını ala ala uzman oldu neredeyse

    YanıtlaSil