3 Haziran 2009 Çarşamba

Nerden nereye

Şaka maka birinci yaşgünümüze 40 günden az zaman kaldı. Bu aralar sık sık eski fotografları tıklarken buluyorum kendimi. "Ayyy ne kadar küçükmüüüşşşş, çoraplara baaakkk" gibi cümleler geliiip geçiyor aklımdan. Park yatağın ortasında minnacık, büzüşük yatardı. Bacaklarını neredeyse 2 ay boyunca ööle poposunu altına kıstırarak uyudu.
Şimdi neredeyse 11 aylık oldu ve hala yüzükoyun yatıyor. Es kaza sırt üstü dönmüşse derhal yan ya da yüzükoyun dönüyo.. Bacaklar hala çok çok açık, sere serpe değil. Tek fark artık yatakta Tuna harici fazla boşluk yok..
Bunların doğumu ayrı mucize, göz göre göre büyümeleri ayrı...
Posted by Picasa

17 yorum:

  1. o eski fotoğraflarla yeni hallerini karşılaştırıken hüzün ve mutluluk hep bir arada değil mi? çok çabuk büyüyorlar yahu!

    YanıtlaSil
  2. Ama o nasıl bir yatış şekli? Ben yerim ototişi de bacakları da...

    YanıtlaSil
  3. Hülya ne tesadüf ki ben de s1k s1k düsünüyorum ayn1 seyleri. Zamani yasarken hic gecmiyormus gibi gelsede neredeyse 1 y1l gecmis bile.

    YanıtlaSil
  4. bu blog çocukları çok şanslı,bir nevi şöhret oldular valla.tunanın senin kucağından başka yerde uyumadığını da biliriz,o cat boy tuna hallerini:) o büyüyecek koca adam olacak biz de "ben onun bebekliğini bilirim" diyeceğiz.
    1 yaş diyorsun ya inanamıyorum yani:)

    YanıtlaSil
  5. kuzucum ne kadar tatlı olmuş...
    her zaman hayranım yüzükoyun yatanlara çünkü bende o yetenek yok daralıyorum anında :)

    tabi tombiş olunca yüzükoyun yattığında kilodan biraz havada kalıyorsun zaten :)

    o bacakları tam yemelik olmuş iyice

    YanıtlaSil
  6. benim tosunumda aynen böyle yatıyordu ve halen böyle yatıyor..
    Bir yerde okumuştum bu şekilde yatan bebeklerde boğulmariski yyüksek olmasına rağmen hem daha çabuk emekliyor hemde kafa şekil itibariyle daha düzgün oluyormuş bizim aynen öyle oldu. 1.5 aylıkken sürüne sürüne bizim yataktak düştü. 5 aylıkken emeklemeye başladı. ama halen yürümüyoruz.
    Bu arada emekleyen bebeklerde biraz daha geç yürüyormuş biz hepsini yaşıyoruz..
    Çok ama çok çabuk büyüyoruz bu hayatın pause dügmesi yok mu?

    YanıtlaSil
  7. Valla ööle, bir nesil gözümüzün önünde büyüyor :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yazıyı okurken kafamda ilk beliren sizi daha hamileyken okumaya başladığım ve Tuna'nın göbeğinde oluşan fıtığın beni ne korkuttuğuydu. Hala o resmi aklımda. Aradan ne çok zaman geçmiş Tarkan doğmuş 5,5 aylık olmuş Tuna büyümüş nerdeyse yaşına gircek. Hani zaman bazen bizlere hiç geçmiyormuş gibi gelir sonrada bazı anılara döner bakarız ve ne çabuk geçmiş deriz ya buda tıpkı öyle bişey.Zaman aslında su gibi gelip geçiyor.İnsan ancak böyle anıları yadedince anlıyor.

    YanıtlaSil
  9. offff tommbalaklığa bakın yahu... Süper yatış...:) Ada' yı da bazen yüzüstü yatırıyorum, popo yukarıda felan ya, çok tatlı oluyorlar...

    YanıtlaSil
  10. Cok duygulandim simdi. Nasil buyudugunu anlayamayacaksin bile diyenler hakliymis dimi ...

    YanıtlaSil
  11. ekmek makinesinin üstünde bir resmi vardı. gözüm korkmuştu biraz:)

    YanıtlaSil
  12. 40 gun mu kaldi 1 yasina?!! vay beeee!

    YanıtlaSil
  13. Hey gidi günler... Az mı heyecanla bekledik biz bunların gelmelerini, az mı hayaller kurduk, az mı uğraştık ilk doğduklarında emzircez, süt yapcaz, gaz çıkarcaz diye... Minnacıktı bunlar doğduklarında, ne zaman büyüyecekler ne zaman serpilecekler diye düşünürdük, al işte nerdeyse 1 yaşına geldiler bile. Duygulandım çok.

    YanıtlaSil
  14. Prof.Dr.Cihangir Özkınay

    Talatpasa Bulvari No:73 Kat:1 Alsancak/Konak

    Tel: 421 43 52

    YanıtlaSil
  15. hastasıyım oglunun yaaa...maşallahh

    YanıtlaSil
  16. Hatırlamam mı o ilk fotolarını yahu..Tunişşşşş delikanlı olmuşsun sen yaaaaa..Öperim seni dombili bacaklarından...Nazarlara gelmeyesin hehe :))

    YanıtlaSil
  17. aaa,Sila`da hep boyle uyuyor.Demek cok rahatlar,uykum kacarsa bende bir gece boyle uyumayi deniyecegim.Bir bildikleri var bu bebelerin demek:)
    Cocuktan al haberi bosuna dememisler:)
    Masallah cok tatli:)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil