18 Haziran 2009 Perşembe

Tatil fotoromanı

Konyaaltı Beachpark şahane bir blog bebeleri buluşmasına ev sahipliği yaptı. Yasemin ve koca dana sıfatını alnının akıyla hakeden minik(!) oğlu Gazihan'la buluştuk.
Özetle çok güzel bir gündü. Oğlanların birbirlerine ne kadar benzediğini yakından gördük.
Oğlanları dal budak saldık meydana. Benimki taşlarla ilk kez bu kadar yakın(!) temasa girince kopardı yaygarayı.

Ben Tuna'nın sudan ne kadar korktuğuna bir kez daha tanıklık ettim. Suya sadece popoya kadar sokabildim. Beachparkı inleten o bebek sesi Tuna'ya aitti. ( Bugün 2. kez denize sokma girişimim daha başarılıydı)


Gazihan bir su kuşu. Tüm gün suda kalabilir gibiydi.


Dötüne taş batacak korkusu ve bana öfkesi şortunu giydirirken bile sürdü.



Taş incelemek, ıvır zıvır kemirmek denizden falan daha eğlenceli olsa gerek..


Burda Gazihan'la biberon kavgasına tutuştular. Tuna sinsice yan masaya uzandı, biberonu kaptığı gibi dişlik yaptı. Gazihan zavallım bağırdığıyla kaldı.
Bu iki bebe en çok uyurken birbirine benziyor. Yukardaki kolajda uyuyan Gazihan mesela. Benim azman da salıncakta sallanırken kollarımda uyuyakaldı.
Yüzmekten helak oldu ya adam uyku bastırdı tabi....
Bu da Gazihan'ın kaşla göz arasında döktüğü yoğurtla olan dansıdır.


video

10 yorum:

  1. Anammm, Antalya kuşları sizi,nispet yapıyorsunuz hee:)Buluşmalar, denize girmeler ohh..
    Cidden ikiz gibi çıkmışlar yaw,Asım Alp'i de vereyim 3'üz olsunlar:))

    YanıtlaSil
  2. Ahahah:)) Çok tatlılar 2009'un plaj playboyları bunlarrr!!

    YanıtlaSil
  3. tunayla fotograflarınız çok güzel çıkmış bayıldım

    YanıtlaSil
  4. plajda çalan şarkı fenaymış.

    YanıtlaSil
  5. Cok tatli olmus bu Tuna ya ,Gazihanla'da hakikaten benziyorlarmis. Kesin k1z da tavlarlar artik bunlar:)

    YanıtlaSil
  6. ya bu bebişler cidden çok benziyorlar birbirlerine, ikisi de birbirinden tatlı maşallah:))

    YanıtlaSil
  7. beni tatil yapmaya ozendirdiniz:)Turkiyeye bir donelim,tatilin alasini yapicam ama ah ah...

    YanıtlaSil
  8. Tosunpasa oturmaz oyle taslara , keyif agasi o.Sortuna bayildim ayrica !!

    YanıtlaSil
  9. Gotune tas batma aglamasına cok guldum! hala da guluyorum.

    YanıtlaSil
  10. Fethiye'ye de bekleriz bu yakışıklıları :)

    YanıtlaSil