20 Temmuz 2009 Pazartesi

Nerdeee Haniiii?

Füsun Onal ya da Seyyal Taner'in vardı di mi böyle bir şarkısı? İkisini oldum olası karıştırırdım zaten. Zottirik şarkılar söyleyip TRT'nin izin verdiği ölçüde zıplaya zıplaya arz-ı endam ederlerdi siyah-beyaz ekranda.
Neyse canım, mevzumuz bu diil.
Mevzu Tuna'nın 1 yaşına çeyrek kala öğrendiği "hani nerde" kalıbını genişletmesi. 1'i çeyrek geçe öğrendiği obje isimleri arttıkça oyun saatlerimize daha bi renk geldi.
video
video
İlk öğrendiği nesne kamyonuydu. Sonra araba, top derken bugunlerde vücudunu öğretmeye çalışıyorum.
video
"Burası kulak", "bak bu dil", "işte Tuniş'in ayakları, elleri" diye seslenip elimle gösteriyorum, söz konusu organı tutuyorum vs vs. Ve fakat bizimki hiiiç oralı olmuyordu. Ta ki annem ve anneannem tatilde o en "elzem" organı öğretene kadar. (Kendisinden bamya diye sözediyoruz) Benim bir aydır öğretemediğimi onlar bir dakikada öğretti. Şimdi her soruşta muzurca sırıtıp gösteriyor "ora"sını. Meğer çocuk organları önem sırasına göre öğrenmek istermiş de haberim yokmuş. Buyrun.....
video

20 yorum:

  1. Ah ah erkek cocugu degil mi? onem sirasina gelince oradan basliyor iste. Bizimkinin de kuvette eli oradan ayrilmiyor :( Bir suru renkli oyuncak koyuyorum onun eli gozu orada :(

    YanıtlaSil
  2. demek önce bamyayı öğreteceğiz.
    bir de ben oyuncaklarını öğretirken ses efekti veriyordum.araba nerede ııınnnn ya da top nerede pat pat falan diye:)hayvanları öğretmeye çalışıyorum şimdide kuş cikcik kedi miyav diyerekten.ama uzuvlarına yapamam zaten onları da bir türlü öğrenmek istemiyor:)bamyayı deneyeceğim ama:))

    YanıtlaSil
  3. Ay oraya gelir onu bir ısırırım ki sorma Hülya. bir gün olur da görürsem dayanamaycağım ısıracağım haberin olsun. sakın kızma.
    bamya yemeği yedirirken ona ne diyosunuz merak ettim :) ay çocuk karmaşa yaşamasın. bana pipi mi yediriyorlar diye. bööögggh iğrencim hem de çok.

    YanıtlaSil
  4. bundan ne ders çıkarıyoruz bir kez daha :)
    erkek her yaşta aynııııı :)

    YanıtlaSil
  5. bamya yemeğini de seviyo üstelik
    kavram kargaşasından ben de korkuyorum. artık başka isim bulacaz iki bamyadan birine...

    YanıtlaSil
  6. elleri, ayakları, gözleri ve ağzı çok kolay öğreniyorlar.
    kulaklar zor galiba:-)
    kukuyu öğretmeyi hiç düşünmedim. önem sırası mi ?:-)

    ben de ne zamandır çekeyim diyorum, elimde kamerayı görünce bir havalara giriyor, birşey çekemiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Gülüo bi de sıpacık ya!! Erkek diil misiniz hepiniz aynısınız işte!!!Öptm senin tombiş yanaklarını!!

    YanıtlaSil
  8. :))) topu gosterme videosunu cok sevdim, `yahu bu degildi ama, dur bakayim buralarda olacakti!`

    YanıtlaSil
  9. Ayy çook şeker ya:) Bu arada Sermin 'in yoruma da epey güldüm:D

    YanıtlaSil
  10. zeynep
    erkekler ve kızlarda önem sırası farklı kanımca...

    YanıtlaSil
  11. Nasıl tatlı bir şey olmuş bu oğlan ya videolarda daha bir canlı hissediyor insan. Kavram karmaşası yaşaması muhtemel Hülya bir an evvel bulun bi isim bence, çünkü bu veletlerin beyin acayip işliyor, hatta bırakın doğrusunu öğrensin,gerçi zorlayabiliyorlar insanı olmadık yer ve zamanlarda ama olsun :) Bu arada Ecede bayılıyor bamyanın yemeğine :))

    YanıtlaSil
  12. açalya
    topu daha o videonun çekiminden birkaç dakika önce öğrendi de ondan kafası biraz karışıktı.
    belkıs
    hakkaten başka isim vermek gerek sanırım ama ne desek ki? en iyisi bamyaya mesela zörtlek otu falan demek. hayır pipinin adını değiştirmek söz konusu bile olamaz :)))

    YanıtlaSil
  13. sein bamyani pilav ustu yerim bennnn..Gerci biz ona hamsi deriz :))
    Benimde aklim cikiyor Turkiye'de birisi ogretirde Raz'la papaz olurum diye :)))
    Burnunu ogrendi , darisi kulagin basina .
    Dusunsene birgun misafirliktesiniz , bamya var diyorlar seninki hooop avucluyor hehehe

    YanıtlaSil
  14. ille anlattıracaksınız yaa
    ben de -tunadan biraz büyükken-malum yere "incir" dermişim(çünkü öyle öğretmişler.yoksa manyak mıyım ne incir diicem) eve gelen misafirlerin önünde bir elimde incir, öteki elim "orda".. "aaa bakın bakın aynısından" diye diye gezmişim. görenlerin yalancısıyım..
    evet acilen bamyadan başka isim bulmalı :))

    YanıtlaSil
  15. hehehe, çok güldüm ben bu videolara.. ama helal olsun tuna yine kibar çocuk. bamyan nerde diye sorunca şöyle kibarca gösteriyor yavrum.

    e. hanım'da neva'nınkine ipek diyor. iyi ki neva'nın ismini ipek koymamışız diyorum ben de :))

    YanıtlaSil
  16. Bizimkiside altını açar açmaz kurcalamaya başlıyor çekiştire çekiştire bir hal oluyor.
    Erkek çocuklarının yaptığı tipik bir hareketmiş bu..
    1 yaşından sonra evrim geçiriyorlar sanki.. hayretle izliyorsun kelimelerde patlama yaşanıyor resmen Tunamın şimdiden 20ye yakın kelimesi oldu darısı adaşımıza

    YanıtlaSil
  17. maşallah! Ama bamyalı videoda ben de çok güldüm :))

    YanıtlaSil
  18. bamya bir ki bamya bir ki.
    nasıl yorum bırakılıyor bakıp gerekli düzenlemeleri yapacağım da:P

    YanıtlaSil
  19. bu yapının aynısını kopyaladım sanırım:)

    YanıtlaSil
  20. Ahahahahaha:))) Süpersin Tuna

    YanıtlaSil