13 Ağustos 2009 Perşembe

Keşfetmek Güzeldir

Bir önceki posta eklemek vardı ama Tuna malzemeyi daha yeni verdi. Daha doğrusu o çekmeceyi yeni keşfetti. Şişko bir balet edasıyla parmak ucunda yükselerek, bunca zamandır iç çekerek baktığı çekmeceye ulaştı. Ne var ne yok attı aşağı. Aylardır sevdalısı olduğu çırpıcıyla olan ilişkisine dikkatinizi çekerim...

Merak, keşfetmenin verdiği tatmin, yüzündeki mutluluk her şeye değer. (Bu arada amma çok gereksiz kaşığım varmış yahu, bi ayıklamak lazım bunları)
video

17 yorum:

  1. tuna fazlalıkları ayıklamış annesi, bir anne çekmecesine, üç oyuncak sepetine ... çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil
  2. Azmine hayran olmamak elde degil. Parmak uclarinda yukselmeyi bile akil ediyor o cekmeceye ulasmak icin :)

    Bir issiz adam mi yetisiyor sizin evde ne. Daha simdiden cirpiciyla kasigi kirk yillik asci edasiyla ceviriyor :)

    YanıtlaSil
  3. mark the beginnings of a new era diyorum, artik cekmecelerinizde cok seker bir tombik el olacak!
    masallah ne kadar buyudu.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. at ta ta taaaammm,şimdi sen de merakmlı minik annesi oldun Hülya.Kolay gelsin.O çekmeceler günde 10 kez kontrol edilecek Tuna tarafından:):))

    YanıtlaSil
  5. tombul bacakli balet Tuna :)
    onun ebirsey koysanda cikip baksa cocuk , gormek icin ne sekillere girmis

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım parmak ucu fotosuna..

    Ah Hülya beeee ne fena konuda mimlemişin beni biliyomusun..Ne titizlik ne yemek be anacım herşey almış başını gidiyo bu ara Ece dışında..Bi onun bakımı ve beslenmesi tam sayılır desem...Ne güzel okuyup okuyup keyifleniyodum milletinkileri:)) Kötü örnek mi olayım şimdi herkese:))

    YanıtlaSil
  7. Parmak ucunda durusu super:) Cok sevimli bir bebek Tuna!

    YanıtlaSil
  8. parmak ucu fotosuna ben de bayıldım
    öyle böyle değil direk balet duruşu yanlız:))

    YanıtlaSil
  9. maşayı alıp tamam işim bitti diye götünün üstüne oturuşu çok tatlı, hele o ayak ucu fotoğrafına bittim!

    YanıtlaSil
  10. annesiii bayıldım oğlunuzaaa :) daha nişanlı olsam da böyle bir tatlı oğlan her isteyen nasip olsun :) opüyorum onu yanaklarından:)

    YanıtlaSil
  11. ben o ayakları yirim nasıl güzel yükselmiş, bir balet yetişiyor mu ne:))

    YanıtlaSil
  12. Hülyacım Tuna'nın maşallahı var çok şeker görünüyor, bizimkinin de bu hallerini görecekmiyiz acaba, özendim valla :))) İçimden bir his tırtır değil tırtıl diye Hülya düzeltme yapmıştır dedi ama yanlış düşündüysemde üzerinde durma, isimsiz bir yorum almışımda o yüzden :))) Tırtır aramızda bir şaka o yüzden öyle yazdım canımcım yoksa biliyorum tırtıl olduğunu :)))öptüm şeker...

    YanıtlaSil
  13. Tombik balet Tuna! Parmak ucunda durduğu fotoğrafta, ayaklar şahane.
    buyursun gelsin bize. Bu halde istediği kadar karıştırabilir her yeri :)

    YanıtlaSil
  14. Hülyacığım tuna daha doğmadan izlemeye başlamıştım blogunu. Şimdiyse her an büyüdüğüne tanıklık etmek çok güzel. Tanımadan dertlenmek sevinmek böyle oluyormuş galiba. Rahşanıda takip ediyordum. Hatta babasını kaybettiğinde çok üzüldüm. Tanımadığım biri için gözyaşı bile döktüm.Eşim sorduğunda anlattım ne kadar anlamıştır bilmiyorum. Tatil dönüşünde rahşanın blogunu sadece kayıtlı kullanıcılara açık olduğunu gördüm.Merak ediyorum şimdi nasıl Rahşan? Bu arada bende 2 yıllık evliyim ve çocuk sahibi olma konusunda motivasyonumu arttıran size bebeklerinize sevdiklerinizle uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum .

    YanıtlaSil
  15. eylem selam hoşgeldin
    çok mutlu oluyorum bloggerlar dışında gelen yorumlardan.
    rahşan blogunu komple kapattı, şifre koymadı yani.. rahşandan haberler iyi :)mina yürüyor, yeliz'in blogunda son fotoları var. buluştu alçaklar :) çocuk konusunda seni motive edebildiğimize sevindim. oysa ben tam tersini yaptığımı düşünüyordum :)))

    YanıtlaSil
  16. Ben şu parmak ucu fotografını bir türlü yakalayamadım Begümün, bir keresinde en üst çekmeceden bıcak geçmişti eline aklım çıkmıştı valla.

    YanıtlaSil
  17. merhaba
    blogunuza yeni geldim, tombik ayaklara bayıldım.. çekmeceleri çok seviyorlar.benim kızımda çamaşırlarını dağıtmaya bayılıyor..

    YanıtlaSil