6 Ağustos 2009 Perşembe

Tükkana buyrun :)

Henüz son şeklini vermediğimden önce şifre koyup, sonra geçici süre şifreyi kaldırıp tekrar şifrelemeyi de unuttuğumdan artık gören gördü, sürprizlik yanı kalmadı.
Evet yeni bir blogum var.
Bu seferki bebek alışverişi üzerine. Adresim http://sanalbebekmagazasi.blogspot.com/
İngiltere ve ABD'de iki büyük firmaya yapılan (telif vs yüzünden isimlerini açıklayamıyorum ama size ürünler etiketli gelecek) özel bebek ürünlerinin aynıları. Öyle ihraç fazlası defolu ürünler gibi düşünmeyin, gerçekten hepsi süper kaliteli şeyler.

İlk etapta 10 kalem ürün var ama ürün çeşitliliği, yeni ve farklı ürünlerle artacak.

Bi göz gezdirin bakalım dişe dokunur bi şeyler var mı?
(SPF50+ bornoz ve önlük tipi bebek yıkama havlusunu özellikle tavsiye ediyorum. Dileyene havlunun kullanışıyla ilgili bir video yollayabilirim)

17 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun canım..Bol kazançlar..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun Hulyacım.... Şebnem

    YanıtlaSil
  3. Buradan da tebrikler, bol kazanclar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. hayırlıısı olsun canım :)

    YanıtlaSil
  5. ooo işi büyüttün sen hülya:)bravo walla.hayırlı olsun,sanal değil gerçek mağazaların olsun,bol bol satış yap inşallaaahhhh:)))

    YanıtlaSil
  6. boool kazanclar canim
    ileride urun tanitimlarinda Tunayı kullanırsan satısların artacaktır ;))

    YanıtlaSil
  7. Girişimci ruhunuzu destekliyorum. Hayırlı, uğurlu, bol kazançlı olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun :) Bakalım ne sürprizler ne ciciler var bize?

    YanıtlaSil
  9. hemen bakıyorum çok merak ettim
    hayırlı olsun, bereketli olsun

    YanıtlaSil
  10. Sağolun arkadaşlar
    bloglarınızda link verirseniz daha çok sağolun :))
    vermezseniz de canınız sağolsun bee

    YanıtlaSil
  11. vermez miyim aşkolsun, hemen:))

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı uğurlu olsun dükkanın, iyi satışlar bol kazançlar. İlk kazandığın parayı çerçeve yaptırmayı unutma :P

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun hülyacım, link vereceğim benim blogta, sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı olsun tükkan. Ben meraktan yazıyorum; tükkanda kötü durmasın diye de buraya yazıcam. Ben bu hamile bantlarını anlamamıştım hiç ne işe yararlar diye. Şimdi okudum anladım.
    Anlamadığım kısım, kültürümüzde filam, hamilelerin göbeğinin açılması ayrıca ayıp birşey mi? Yoksa normal göbeğin açılması ile aynı ayıplıkta mı eheheh? Çok saçma bir soru di mi. Geçen BBC Prime'da hamile bir abla, kotu ve eski pembe tşörtüyle göbeği açıla saçıla bahçe işlerine girince farkettim: Bizde böyle görüntüler pek olmaz, neden acaba diye. Tekrar hayırlı olsun. Tuna'nın hastasıyız.

    YanıtlaSil