27 Ağustos 2009 Perşembe

V.I.P=Very Interesting Person


Bir mim faslı daha.. Benim enteresan bir kişilik olduğum gibi bir yanılgıya kapılan Sarı Çizmeli ve Dağlar Kızı mimlemiş. Kaçış yok yazcaz mecburen ama çok zor buldum bu 7 maddeyi haberiniz ola, kıymet biline..
1- Uykularım çok fenadır. Bebekken çarşafa koyup sallamışlar 18 aya kadar. Haliyle ben de uyumayı öğrenemeyen bir çocuk ve akabinde de yetişkin olmuşum. Küçükken hatırlıyorum sabahın kör karanlığında hortlardım herkes uyurken. Ya da sabaha kadar zor uyuduğum olurdu. Hala başımı yastığa koyar koymaz uyuyamam, başka evde zor uyurum. Yastığa çeyrek kala uyuyanları pek kıskanırım..
Aksi gibi üniversite yıllarım hep TV'lerde gece çalışarak geçti. Gece 21den sabaha dek çalışır yorgun argın eve giderdik. Yolda, otobüste, vapurda, serviste falan horul horul uyur; eve gelince cin gibi olurdum. Bazen 2-3 gün neredeyse hiç uyumaz(uyuyamaz) sonraki gün 18 saat uyurdum. Bir keresinde 36 saat uykusuz kalıp ev arkadaşlarımızla Kemancı'ya gitmiştik.(hey gidi günler) O canlı müzik altında uyuyakalmışım bir duvar dibinde. Rezillik... Sanki çekmişim esrarı, tozu, beyazı.. Bir allahın kulu da "bacım iyi misin" demez mi? Aklıma geldikçe utanırım çok..

2- Hamileliğimin sonuna doğru vücut ölçülerim 100-100-100 idi. Çok simetrik bir insanım :))

3- Yıllar önce psikolog ve eğitim danışmanı bir arkadaştan bize zeka testi uygulamasını istedik.O klasik testi uyguladı bize. IQ'm 137 çıktı. Bir süre gerine gerine dolaştım. Sonra iş hayatına girip IQ'su yerlerde sürünen, -de'leri -ki'leri nasıl yazacağını bilemeyen adamların müdür olduğunu görünce IQ'mu da alıp gittim :))

4- Çok tuhaf bir görsel detay hafızam vardır. Mesela birinden bahsediyoruz diyelim. Atlarım hemen "haa o mu, sağ kaşı biraz düşüktü." Ya da "burun delikleri çok büyük, sağ başparmağının tırnağı eksik" gibi gereksiz teferruatları hatırlarım. Genel olarak yüzün tamamını unutsam da mesela dişleri düzgün mü, burnunun şekli vs gibi tuhaf şeyleri hatırlarım. Elimde değil, aklımda kalıveriyor..

5- Yemediğim tek şey yumurtanın beyazıdır. Sadece kekte ve omlette iyice çırpılırsa yerim. Ayy yazarken bile içim bulandı

6- TVde, gazetede falan yılana bakamam. Geçenlerde Çiğli'deki Doğal Yaşam Parkı'na gittik. Bir koridor komple yılanlardan oluşuyordu. Kafamı bile kaldırmadan uçarcasına geçtim ordan. Fareyi bile tutarım elimle ama yılanlar...... Iyyyyy...

7- Eşim de her tür böcekten korkar. Hamamböceklerini, arıları falan evde ben kovarım ya da öldürürüm.
Oh bee, yazdım kurtuldum. Ben kimseyi mimlemiyorum arkadaş. Elim sende gibi oldu valla. Yazmak isteyen varsa da buyursun gelsin..
p.s. bir önceki postum -hiç öyle düşünmesem de- "aman yoksa evladım sakat mı neden yürümüyor" kıvamında olmuş sanırım. hem facebook'tan hem burdan "aman hülyacım üzme kendini, takma bunları" türünden yorumlar geldi. (fikrini ifade eden herkese ayrıca teşekkürler) bazen yanlış sözcükler seçiyorum sanırım. sadece tecrübeli annelere meraktan sormuştum "destekle yürütme aşamasında ne kadar oyalanır" ve "benzer ortopedik sorun yaşayan var mı?" diye.. böyle bir endişeli anne modeli çizmişim sanırım, yok öyle bir şey..
çok sık yanlış anlaşılmam da 8. özellik olarak not edile piliizz.

9 yorum:

  1. 36 saat mi?Yuhunuz!
    Tuni de sana çekmiş o zaman,dalamıyor yavrum, yadırgama çoçuğu:)))

    YanıtlaSil
  2. Kemancı'da uyuyakalıp şefkat beklemene çok güldüm :)
    Uyku konusunda taban tabana zıtmışız:)
    Bir de bir önceki postunu tamamen doğru anlayıp tecrübesiz bir anne olarak geyik yapmıştım...
    Bir de IQ mu da alıp gittim demişsin ya! İlahi Hülya...Ömürsün

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Hülya,

    1-4-5 ve 6. maddeler tamamen beni anlatıyor..bu kadar olur, okudum, şaştım kaldım vallahi. ruh ikizim olabilir misin:)

    Arzu

    YanıtlaSil
  4. IQ nu alıp buralara geldiysen çok iyi etmişsin hülyacım, seni tanıdık fena mı?
    yürüme konusu o kadar belirsiz bir durum ki ben yorum yazmadan okudum sadece, zamanını en iyi tuna bilir, klişe ama nasılsa yürüyecek...

    YanıtlaSil
  5. birben
    tuna'nın uykuları benden iyi. düşün artık ne haldeyim.
    tuğçe
    kıskandım seni o zaman yaa
    arzu
    hakkaten mi? çok şaşırtıcı valla. peki sen de kemancıda uyuyakaldın mı?:))
    füsun
    bence de iyi ki alıp gelmişim kelleyi..

    YanıtlaSil
  6. (halla hallaaa ne kıskanç karılar var ya) ha bir de benim oğlan 3 dil konuşuyor ya :) süperiz ve hiç duygusal değiliz ya, şimdi al sana bir süper öğüt daha Hülyam, Cinsçiçeğim; Tuna`nın o ayakkabılarını çıkart ve öyle yürüt. Yeri hissetmeli ayak tabanları, temiz ve tehlikesiz gördüğün heryerde, yada çimende kumda vs. çıkart ayakkabılarını. Böylece ayak kasları gelişecek.

    Bu postun hakkında da ne yazayım yorum olarak bilemedim ki, çok acayip ilginç bi hatunsun sen, biliyom seni...hep böyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Bak işte bir onu yapmadım! orada ayrılıyoruz seninle:)

    Arzu

    YanıtlaSil
  8. İlginç diilim diye başlayıp bu kadar ilginç özellikler sıralamak da bir başka ilginçlik sanırım:) Yok valla, hakkaten ilginçmişsin... Amma çok ilginç demişim bu arada...

    YanıtlaSil
  9. Haaa bir de çok teşekkürler, kıymet bilmemezlik etmeyelim di mi:)

    YanıtlaSil