17 Eylül 2009 Perşembe

Anti-Tim Kuruyorum

Nihahahaha! Güç bende artııkk. Niye daha önce düşünmedim ki? Yeter artık ezildiğimiz, veletler büyüdü. Nasihat verme sırası bende..
Efendim, sonbaharla birlikte havalar serinledi malum. Bizim öğlen ve akşamüstü tavaf ettiğimiz parktaki çocuk manzaraları da derhal değişti. Sandaletlerin yerini kapalı ayakkabılar, t-shirtlerin yerini uzun kollu bodyler, şortların yerini pantolonlar aldı. Biz hariç hemen herkeste bir kapanma durumu var. 3-5 derece için abartmaya gerek yok diye düşündüğümden biz hala üste kolsuz body(Raşo Teyzesinin deyimiyle piknikçi gibi) altta penye şort şeklinde takılıyoruz. Ayakkabı mayakkabı hak getire. Hep yalınayak hep başı kabak benimkinin. Anneannelerin şaşkın bakışları da eksik olmuyor haliyle. Artık kazık kadar herif olduğundan pek de seslerini çıkarmasalar da kınayan ve acıyan bakışlarını hissedebiliyorum. Tek tük "ay çocuk üşüyecek" diyen oluyor ama az..
E çocuk büyüdü diye bu tatlı sohbetten niye mahrum kalalım ki? Bu sefer ben başlatıyorum muhabbeti:
- Aaa bu sıcakta terlemesin çocuk. Pek de hareketli meaaşallahhh
- Yok sıcak değil pek sanki. Esiyo ya hafif. Ben üşüyorum zaten çok.(hakkaten pek üşüyo gibi giyinmiştir)
- Valla benimkinin şu arka kıvırcık saçları sucuk sucuk...
- Yaaa?(bu arada çocuğun kolları hafif kıvrılır, sırtı bi yoklanır) Aaa bak bu da terlemiş sanki. (Bir kat çıkarılır)
İşte buuuu..
Bugün Migros'ta kasada bir orta yaşlıca anne, 2 aylık bir bebek (uzun kol body, yün yelek ve penye battaniyeden görebildiğim kadarıyla kız bebekti) ve genç teyzeyle karşılıklı gülümsedik. Atladım hemen "Ayyy bu sıcakta..." falan diye.
Kadın "ama daha 2 aylık küçücük" falan diyecek oldu. (Sanki bizimki hiç küçük olmadı da 14 aylık doğdu.)
"Ay olur mu" dedim. "Benim oğlum da temmuzda doğdu, koca kış bile doğru dürüst yün yelek giydirmedim. Sodyum kaybı olur bakın sonra mazallah"
Kadın topukları sırtına vura vura kaçtı benden..
Ay çok zevkliymiş..
Şimdi "emiyor mu" ve "sütün yetiyor mu" sorularıyla lohusaları bıktırmayı planlıyorum.
Şaka şaka..
Kıyamam ben lohusalara..
Hepsine bol bol süt, sakin kafa diliyorum amaaa
Her seferinde Tuna'yı sevmek için o pis ellerini çocuğun yüzüne gömen kasiyer. Sana da "çocuğumu elleme" timiyle savaş açıyorum bilesin. Grip sezonu açıldı açılacak zaten.. Kolla kendini...Zaten sürekli "abla şifreni girsene" demene; meslektaşının "canım poşetler bu tarafta" demesine gıcığım. (gereksiz bir laubalilik hali var bu şehirde)

13 yorum:

  1. Ay okurken bile keyiflendim.. Hulya bir iki teyzeyle de benim niyetime konusur musun :)

    YanıtlaSil
  2. Turkiye`de bebek olumlerinin yuksek bir oranda olmasinin onemli bir nedeni,bebekleri dogduklari ve buyuyecekleri hava kosullarina alistirmak yerine bir an once,sarip sarmalayip sicakdan olmelerine neden oluyorlar malesef.Bir de benim usumem ile kizimin usumesinin ne alakasi var ki?
    Esim ve kizim gece uyurken kis bile olsa asiri terlerler.Ama ben yeri gelir corap bile giyerim.Ayni evdeyiz ama farkliyiz.Simdi kizima da mi aynisini yapayim?
    Uff ne salak seyler bunlar degil mi?Istanbul`da insanlarin bana akil vermesinden biktim usandim.Tanimiyorum bile bu amcalari teyzeleri.Cocuk dedigin senden benden guclu bunyeye sahip.Son yazimda bunu soyledim.ben hastalik hastasi olup kendimi hasta edecegime,akan bir burunla kizimi buyutmeye raziyim.
    Bir de milletin,bizimki cabuk hastalaniyor demelerine sasiyorum.O kadar ustune dusersen,tabiki oyle olur.Elli kat giydirip cikarin,sonra esen en kucuk ruzgarda olay bitmistir...

    Bende cok dertliymisim:)Iyi geldi

    YanıtlaSil
  3. teyzecikleri neden kiniyorsun :p bak bu is cok zevkliymis , senin de hosuna gitmis :))))

    YanıtlaSil
  4. Süperr.... Dur ben de söyliycem. Destekliyorum hareketi. Karışma bana, karışırım sana:)

    YanıtlaSil
  5. NIHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
    Az bile demissin bacim...Ohhhhhhh

    O yuzden cocuklar hep hasta memlekette GICIK oluyorum katkat giydiren annelere..Valla burda da giydiren ve okuyan varsa , okusun !!
    Sanki analarinin karninda hamam suyunda yatiyorlar !
    Keske bende yapsaymisim senin gibi , desarj olsaymisim.Burda Ilyasin Sikago kisinda bile giymedigini Istanbulda Nisan ayinda giydiriyorlar cocuklarina..Ama ne dersen de takmiyorlar.Onlar emin cunku.Bir tanesinin bile kanina giremedim ben ..zavalli kuzucuklar

    KASIYER ELLEMESIN TUNAYIIIIIII
    Dunyada paradan daha pis birsey oldugunu bilmiyor mu o yaaa.
    Ya kardesm elemeyin cocuklarimizi , opmeyin , dokunmayin , tututuuuu cekip tukurmeyin....

    Hulya sende beni gaza getirip durma !!

    :)

    YanıtlaSil
  6. Ya direkt çocuğun eline saldırmıyorlar mı sinir oluyorum. Bir de bunların kırmamak adına "şey eli sürekli ağzında elini tutmasanız" demenize rağmen elini tutmakta ısrar edengilleri var ki gırr ki gırrr.

    YanıtlaSil
  7. Nasıl engellenecek bu bende bilmiyorum, bizde geçen gün AVM güvenlikten geçerken begümü öptü çok ani birşeyde diyemedim, ama gıcık oldum..

    YanıtlaSil
  8. harikasın...intikam intikam. valla kendimi bir ara çok ezik hissetmiştim bu tip durumlardan dolayı. ağzına sağlık canım.

    YanıtlaSil
  9. oh be sonunda yazıyorum :) benimde 6 aylık bir kızım var kızım doğduğunda keşfetmiştim bu blogları.bir sürü blog gezdim okudum ama siz bende iz bıraktınız aman ne romantik oldu:)gerçekten sizi ve oğlunuzu zevkle takip ediyorum sizi samimi sıcak ve neşeli buluyorum gariptirki yüzünüzdeki o ifade sanki çok tanıdık gibi geliyor.ö yüzdendirki şu an tek takip ettiğim blog sizsinz. aman ne büyük itiraf:)ne diyim sizi ve oğlunuzu kocaman öpiyim:))

    YanıtlaSil
  10. aslında bizde ne olaylar varda:)) annede blog oluşturucak beceri yok:(

    YanıtlaSil
  11. Hulyaaa
    bende seni samimi sıcak ve neşeli buluyorum ve cok sefiyorum ama VALLA o Yeliz ben diilim bak

    YanıtlaSil
  12. ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA TEBRİK EDİYORUM
    bu arada www.antitim.com alan adı bana ait isterseniz güzelbir çalışma ortaya çıkartabiliriz

    YanıtlaSil