26 Eylül 2009 Cumartesi

Bakkal Çırağı Tuna, Doruk'la Buluştu

Sağsalim ama hafif nezleli de olsa Antalya'ya ulaştık. Beni 1 tam gün yorgan-döşek yatıran nezle, inceden Tuna'ya da bulaştı. Tuna şimdilik ateşsiz ve burun akıntısız ama keyifsiz ve iştahsız. 2-3 gün içinde normale dönmesini umut ediyoruz.

Bu ufak hastalıkların, haftalardır hayalini kurduğumuz görüşmeyi engellemesine izin vermedim tabii :)) Bizim gelişimizin gecikmesiyle "yoksa görüşemeyecek miyiz" dediysem de her türlü engeli aşıp Antalya'da Kiraz'larla buluştuk.
İlkay, sakin kocası Yas ve muhteşem Doruk triosu beni hiiç şaşırtmadı. Neredeyse doğum tarihimiz bile aynı olan İlkay'la sohbete doyamadık.
Doğduğu günden bu yana benim tek kaşa benzettiğim Doruk, beni 8 ay öncesine götürdü. Hatta gözlemeci teyze "ikiz mi bebekler" diye sorarak bizim "tek kaş brothers" geyiğimize tuz biber ekti. Yas da "keşke benim kocam da burda olsaydı" dedirtti, zira sakinlikleri pek bir benziyordu.
Gözleme, çay ve çokçana sohbetle 2 saat geçti. Doruk annesinin tüm şikayetlerini yalanlarcasına uslu, Tuna da son günlerdeki cevval&cabbarlığının aksine pek bir keyifsizdi.
"Size doyum olmaz ama yolumuz uzun" diyerek atlarına binip uzaklaştı o güzel insanlar..
Biz de dede evine yollandık. Pusette kısacık kestiren Tuna, dedesinin büfesine gelince gene yaramazlık kostümünü giydi. Meğer İlkaylar'a numara yapıyormuş köftehor. Önce sigara rafını kestirdi gözüne. Teker teker indirdi paketleri; sonra da arabasına istifledi.

video
Sonra tezgahaltına dadandı. Kola kutularını döktü saçtı, birini patlattı. Bizde kola içen olmadığından dükkana ilk gelene hediye ettik :))
Ardından kutuları üst üste, büyük bir sabırla, bıkmadan tekrar tekrar dizerek "yok yok aşçı değil, kesin inşaat mühendisi olacak bu çocuk" dedirtti bize. İki mühendisi, İlkay ve Yas'ı aynı anda görünce coştu kanımca :))İnşaat kısmı tutmuyo ama olsun...
video

18 yorum:

  1. ya hep buluşuyorsunuz ama:(( yine kıskandık...
    şaka bir yana hem de antalyalarda buluşmuşsunuz, bravo walla, blogların gücü adına...

    YanıtlaSil
  2. vallahi bloglarin gucu adina Füsuncum :)

    Tunam, yavru kusum, meger sen akacak mecra ararmıssın guzelim :)
    Olma muhendis filan olmayin hic biriniz, gerek yok.
    Aferim patlat kolalari, ohh cosalim guzelleselim. COk optum seni fıstık.

    YanıtlaSil
  3. Çocuğa hep halka dizmece, küp koymaca oynatırsan olacağı inşaat mühendisi...çocuğun geleceğiyle oynuyorsun haberin ola :-)

    YanıtlaSil
  4. Maskeni taksana yaa,Tunama neden bulastiriyorsun


    Ben daha Tuna kac aylikken dedim ama dimi ?Bu cocukta oyuncaklarla ilgili baska bisi var..Simdi herseyi oyuncaklarina donusturmeye basladi,akil kupum o benim :)

    Goruyormusun ikiside nasil rol kesmis..Annelerini blogger arkadasina mahcup etmemek icin sekil yapmislar hehehe

    YanıtlaSil
  5. füsun
    10 ekimde de izmirli kızlarla buluşcaz :))
    kirazcım
    valla sizden ayrıldık coştu oğlan.. olmasın mı mühendiz. kadın doğumcu olsun, çocuk dr.u olsun. çok para var o işlerde :))
    açalya
    ben oynatmıyorum bacım, kendi oyuncağını kendi yaratıyo artık..
    yeliz
    maske falan takamadan atladı çocuğuma firüs.numaracı valla çok..

    YanıtlaSil
  6. daha onceki dizmeceli videolardan gordum, ben anlamam, baska cesit, hatta envai cesit oyuncak oynat bu recebe.

    YanıtlaSil
  7. vallahi benziyor bunlar birbirine:) bence de mühendis olmasın, bi halt olmuyor, biz arcayı ya topçu ya popçu yapicez allahın izniylen:))

    YanıtlaSil
  8. Çok komikler yahu:)Kutular da şahaneymiş doğrusu...:) İlerde inşaat müh olursa, döner okuruz baştan..

    YanıtlaSil
  9. hülya,
    ben oyuncakları ile kule yapsın diye didinip durayım, elin oğlu(!) kola kutusundan kule yapsın!

    valla tebrik ettim tunişi, oyuncak olanlar hafif olduğu ve çabuk yıkıldığı-zor yapıldığı için kızcağızım ilgilenmiyor diye avutayım mı kendimi hala?
    hehe, evet!

    YanıtlaSil
  10. Ulen Hülya şimdi mi söylenir bu ,gidiyoz yarın sabah erkenden daha önce söyliyiveyseydin ya biz de gilirdik tanışmaya...

    YanıtlaSil
  11. Bence mühendis olma ihtimalinin yanı sıra,ticaretle uğraşması da var.
    Nasıl da yüklemiş arabaya götürüyor malı.Akıllı adam bu Tuna,3'e alıp 5'e satacak:)))

    YanıtlaSil
  12. Biz de nezleyiz sorma. tam tersi olarak Çınar'dan bana geçti. Tek istediğim burun akıntısının bitip rahat rahat uyuyabilmesi.
    Geçmiş olsun şeker. Tunişime de sana da...

    YanıtlaSil
  13. Eveeet biz de gelirdik Antalya buluşmasına biz de...

    YanıtlaSil
  14. yeliz
    topçu olmaz ki bizimkinden. futbolla alakası olan tek akrabamız yok. popçu da olmaz o koca sesle. ama diyosun ki müh. olmasın. peki..
    özgür
    amele olursa nediciyik???
    zeynep
    buluştuğumuz gün de bunların mevzusu oldu ya. bir şeyi yapabilmesi değil de yaparkenki mutluluğu, keşfetmenin verdiği hazdır esas olan. 2 yaşında kule yapmayan , 4 yaşında konuşmayan çocuk yok. illa ki öğrenecekler yapacaklar ve büyüdükleri zaman "ay hangi ayda kule yapmayı becerdiydi?" diye hatırlamayacağız bile.. buarada oyuncağınızı biliyorum, karadeniz sahil fotolarında görmüştüm. onlarda tasarım sorunu var bence. ben bile yapamıyorum :))

    YanıtlaSil
  15. sinem ve sermin
    haberim yoktu yahu antalyada olduğunuzdan. antalya muhtarıyım ben, habersiz gitmeyin bi daha :))
    birben
    hahahahaha. tüccar recep olur bakarsın..

    YanıtlaSil
  16. Bi de alt katta zaten elinin altındaki paketleri değil zor olanı topluyor arabasına :) Çok sevimli.

    YanıtlaSil
  17. Biz güyyyaa istanbula koca şehirdeyiz, bir buluşamadık kimseciklerle :=)
    Tuna çok tatlı, benim kızımda evde bardakları üst üste diziyor,inatla bak kızım kırılacaklar yokkk..dinlemiyor..

    YanıtlaSil
  18. Hiç üşenmeden yüz kere doldurup boşaltıp, dizerler ya şunları.. Tuna mentos ataydın kolaya evladım!

    YanıtlaSil