19 Eylül 2009 Cumartesi

Babaaaa

Bizim evin babası 15 gündür çok yoğun çalışıyor. Sabahın seherinde evden çıkıp geceyarısı evin yolunu zor buluyor resmen. Tuna her sabah babasını hazırlanırken görüp mızırdana mızırdana peşine düşüyor. Geçen gün telefonuma bakıp "babaaaa" diyordu. Dün akşam da sabahları uğurlayıp, akşamları karşıladığımız balkonda yoldan gelip geçene bakarken bizim park yerimize giren arabadan inen adama "babaaaaa babaaaa" diye bağırındı. Sonuna yetişebildim.
video
Akşam babası eve gelince videoyu hafif nemli gözlerle izledik. "Ayy nasıl özlemiş yaa" diye diye üzüldü.
İşleri bitmediğinden bizim bayram tatili de yalan oldu. Daha doğrusu bayram sonrasına sarktı. Herkes dönerken biz tatile çıkıyor olacağız sanırım.
Böyle..

16 yorum:

  1. beni de son 3 aydır en çok duyduğum kelime "baba". resmen babasına aşık bunlar...

    YanıtlaSil
  2. cingöz,nasıl görüyor,benzetiyor o karanlıkta da baba diyor...bizim kız da kapı çaldığında eve çıkana kadar bütün apartmanı babalara boğuyor...az görünce kıymetli oluyo demek ki..

    YanıtlaSil
  3. O nasıl güzel bir baba deyiş:) Nilsu'yla birlikte izledik... O nerdeyse bana bile baba dediği için çok hoşuna gitti:)

    YanıtlaSil
  4. Ilyasin babasinin gelisindeki videosunu cekmistim ve seyredince bunu bloguna koymaliyim demistim ..
    Her hafta ayni seyleri mi yasiyoruz ne :))))

    YanıtlaSil
  5. Ben bu sayfaya tek yorum birakamiyorum nedense :)

    Senin o babaa diyen agzini yerler Tuna !

    YanıtlaSil
  6. ay canim nasil da tatli demis oyle :)

    YanıtlaSil
  7. Şimdi izlerken begüm legoların başından kalktı babasının yanına gitti babbaa dedi :)

    YanıtlaSil
  8. bizimki daha tasarruflu 'baaa' diyor işi kurtarıyor.
    bizim babamızda geç geldiğinden bazen eren onu görmeden uyuyabiliyor. allah onları babaaaa larından ayırmasın hiç.

    YanıtlaSil
  9. Ah ya ben de nemli gozlerle izledim desem yeri. Babaya kavusmasina az kalmis. Tatile bayram sonrasi cikmak bence cok iyi hem yollar hem tatil mekanlari daha ferah olur...

    YanıtlaSil
  10. Allah analarından babalarından ayırmasın minik yavrucakları ya :(

    YanıtlaSil
  11. oy oy dillenmiş Tuniş....Ya ne bunlardaki baba aşkı.Efe de baba baba peşinde hep.Hani erkekler anneye düşkün olurdu..:)))

    YanıtlaSil
  12. hülya, ben bu posta baktığımda ilk videoyu sesli izleyememiş, dolayısıyla birşey anlayamamıştım. az önce dinledim tunacığın baba diyişini. yaaa babası izlerken nasıl dayandı ki acaba, benim bile burada gözlerim nemlendi.

    YanıtlaSil
  13. oyy kurban olurum seslenene, benim bile sızladı yahu biyerlerim

    YanıtlaSil
  14. Babalar hep gelir, sabah da gider. Baba nerde deyince hep kapiya bakilir...o aylarda babalar giderken arkadan aglanir, biraz buyuyunce aglamazlar, anlarlar her nasilsa.
    O balkon korkuluklarina bir guvenlik, bir iyilik lazim...ay bakamadim bir an, bir yerlere bok varmis gibi tirmandiklari zamanlar gelecek birkac ay sonra, ay yok yazamayacagim...

    YanıtlaSil
  15. ahanda bizim tişört;)ne güzel diyo ya bende duygulandım burda izlerkene:((

    YanıtlaSil