3 Eylül 2009 Perşembe

Fuar Gülü


Dediler "şehre fuar geldi". Kalktık gittik. Tuna'cığım 14 aya yaklaşan ömr-ü hayatında bir de fuar görsün dedik..
Adım başı alışveriş merkezilerinin, play stationların, internetin, su kaydıraklarının ve aklıma gelmeyen tonla eğlencenin olmadığı yıllarda İzmir Fuar'ı bir merak ve eğlence merkeziymiş. "Beklenen"miş..
"Özlenen"miş...
Şimdi çimler -snop blogger diliyle- "zavallı" fakir insanların piknik yeri olmuş. O zavallılara sakın haa leopar desenli elbiselerinizi falan vermeyi teklif etmeyin. Zavallıcıkların giyim zevki mi var ki? (Yeliz anladın sen, şurda da bi annatıver hele :)) niye sildin yazını bu arada?)

Biz hafta içi hem de öğlen saatlerinde gittiğimizden midir bilinmez çok sakindi fuar. Avare avare gezen birkaç şaşkındık sadece. Yeme içme standları (kestane şekercisi, pişmaniyeci, birkaç da dönerci), bomboş ülke standları, bol bol su arıtmacı, masaj koltukçuları, doğalgazcılar (güya bu yılın teması iletişim teknolojileri) çakma parfümcü (tester diye Pure Posion aldık ya hadi bakalım)....
Standlar bizi tatmin etmeyince saldık kendimizi çayıra çimene.. Uzaktan lunaparkı seyrettik-ki fuarın bence yek eğlenceli kısmı da buydu..
Normalde (anne olmadan önce) kamikaze senin gondol benim adrenalin bombardımanına tutulan ben; hem Tuna'yı 5 dakkalığına da olsa emanet edecek kimse olmadığından hem de olur da "halatlar, zincirler koparsa ve ben ölürsem, kocam yeniden evlenir, çocuğuma üvey anneler eziyet eder, yerleri sildirir, okula da göndermez boyacı yapar, kahveci çırağı olur" paranoyasıyla içimi çekerek izledim.



Biz de ana-oğul binebileceğimiz tek makine olan atlıkarıncaya atladık. Adrenalinsiz falandı ama o kadar çok döndük ki indiğimizde hafif sallanıyordum, ama çaktırmadım:))


edit: Tuna'yı son bir aydır herkes bana benzetiyor. Yukardaki fotoya bakınca ben de benzettim şahsen
büdüt: Atlıkarıncanın etkisinden midir nedir Tuna ilk kez dün gece 20.30-06.35 arası deliksiz uyudu. 14 aylık olmasına 5 gün kala böyleyken böyle oldu diye not düşeyim.

Posted by Picasa
video

22 yorum:

  1. Hülyacım çok hoşsun yaaaaa:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bizim bücürü lunaparka götürdüğümde atlı karıncadan bir parça daha adrenalin yaşatan bir şeyler bulmuştum neyseki... Atlı kanrınca sonrası yaşadığın semptomları biliyorum. Bu yüzden çaktırmamayı iyi becermişsin diyeceğim. Bu arada uyku düzeni tek bir geceyle sınırlı kalmaz umarım...

    YanıtlaSil
  3. Hulya sakasi bile kotu be.. Bastan girgirina okurken icim bir fena oldu kahveci ciragi kisminda aglayasim bile geldi :(( ama benim bu ara herseye aglayasim var zati.

    YanıtlaSil
  4. -o ne paranoyaydı yahu:\

    -hem bu Yeliz'le beraber kime dalaştınız bakim siz böyle:)
    kim giyiyormuş leoparı:)))

    -atlı karıncada tüm ciddiyetiyle oturan yegane adamdır Tuna,o çatık kaşlara ölürüm...

    YanıtlaSil
  5. betül
    merci canım
    sen gelince
    neymiş o alet? belki burda da vardır. ben başka şeyleri denemeye korktum açıkçası
    ilknur
    hakkaten ağlayasın gelmiş senin. kıyamam
    birben
    gereken açıklamayaı yeliz yapacaktır eminim.

    YanıtlaSil
  6. bizde kaçgündür niyetleniyoruz sıpaları götürelim diye lunaparkta neymiş çoluk cocuk sahibi insana bizi atlıkarınca paklar ancak!

    YanıtlaSil
  7. ben de cepa'daki 360 derece dönen binmek istediğimde eşime sormuştum, halat kopar da ölürsem Ard^'ya tek başına bakabilecek misin diye, hayır cevabını alınca binmemiştim. :)

    YanıtlaSil
  8. ya varya şu leopar desen ve .... olayına çok sinirlenmiştim şimdi yazıyı okuyunca yine hatırladım ve yine çok sinirlendim gerçekten, ama insanları asabiyet paçozla tanıştırmak istemediğimden ses çıkarmamaya 'ya sabır' çekmeye devam ediyorum!!!!!
    evet o resimde de sana çok benzemiş hakikaten tuna!!!

    YanıtlaSil
  9. Demekki Tunanin yorulmasi lazimmis.Sen onu iyice bi yor , aksamada banyoya sok yatir , uyur
    Sen bilmezsin ya ,ben diyim dedim ! :)))))

    Ya bende ucaga binmekten hic korkmazdim , simdi ya duserde olursem diye korkuyorum.Anacim senin uvey anne gene Turk olcak , ya benimki Hintli bir kadin alirsa Aboooo dusunmek bile iestemiyorum !! Kaynanam yeter zaten :)

    Bu arada tabiki fakire yoksula yakismaz oyle leoparli falan..Onlar yoksul , basma etek giyer..Onlara battaniye,corap , bot yeter.Ama bizim paramiz var ; deride giyeriz , minide , leoparda (leoparida hic sevmem) ..Bosver , agzi olan konusuyor..Allah herkesin gonlune gore versin

    Bu arada Hulya sen hergun yazsana ..Bi sen birde OIP , siz yazin ben okiiiim

    YanıtlaSil
  10. tuna sana benzemiyorrrrr
    yahut ben benzetemiyorum.

    fuar guzeldir yaa, ya da eskiden guzeldi zira en son ilkokuldayken gitmistim. babam her yaz gotururdu bizi fuara, 3-4 gun kalirdik.
    hey gidi.

    YanıtlaSil
  11. Hülya resmen öldüm ya okurken senden sonraki Tuna'nın hallerini yazmana desemde bende eşime ve arkadaşlarıma sıkı tembihlemişimdir bana bir şey olursa anneme verilecek ,ona bir şey olursa S.ablama verilecek diye.
    Tuna bence babasına benziyor gibi.

    YanıtlaSil
  12. Nunaapaaark!Küçükken en sevdiğimiz şeydi!..

    YanıtlaSil
  13. Bu Tuna hep böyle uslumudur ya:) Sana hiç benzemiyor diyenlere tilt oluyorum bu arada:))

    YanıtlaSil
  14. Yazının hepsi süper ama, "snop blogger" deyimine çok güldüm. Yeliz'in yazısını kaldırmasına da üzüldüm.
    Neyse, ben Tuna'yı sana benzetiyorum. Atlı karıncanın uyku açısından yaramış olmasıda senin açından iyi olmuş :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. anne yazar
    evet tuna hep usludur. hiç ağlamaz, hiç kaka yapmaz. yapsa da kokmaz, gül kokar gül.. akşam yatar, sabah neş'eyle kalkar..
    muhahaha..
    yok ayol, nerdeee.. atlıkarınca şaşkını o da ondan öyle..
    dur ben bir de canavar tuna postu ve videosu gireyim bir ara..

    YanıtlaSil
  16. tunanın ifadesi değişti bence de, ama daha sana benzetemedim (herkes umut egeyi babasına benzetiyor ya, ben de benim oğlum neden bana benzemiyor da tuna benziyor bilinçaltısı yapıp benzetmemiş olabilirim:))

    biz de giderdik fuara, balıkesirden kalkıp. bir de fuarın gazinolarına gidenler vardır, hülyua avşarın ilk sahne deneyimlerini bilenler:))

    bu üvey anne gelirse, ben ölürsem annelikle birlikte doğan bir vesvese galiba hepimizde olan.

    YanıtlaSil
  17. ayni anasi bu Tuna :)
    Hulya bana bi ara yaburdan ya facebookdan ya emailden Tunanin beslenmeprogramini atsana ,Sabah ne yer,oglen ne yer ,aksam ne yer vs .Ogluma sizlerden kopya cekip program olursturucam ,USA deki toktorlardan iscikmaz bu konuda :)

    Bu arada leopar deseni gec ,yeni bomba ne biliyormusun ;cappuccino makinasi...Fakire cappuccino makinasimi vericez? Koptum sabah sabah ..Allah akil fikir ver yarabbi..Olandan al, olmayana veryarabbi diye diye dolaniyorum ortalikta :))

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. yeliz
    zaten tıkınma mevzuunda post hazırlıyorum
    hakkaten fakir ne anlar cappucinodan di mi? kara çay içsin onlar.. yeşil çay bile çok onlara
    snopluktan geberesiceler

    YanıtlaSil
  20. Yaaa, çocukluğum geldi aklıma..
    Az mı debelendik o fuar çimlerinde..
    Bu arada o ölüm korkusu bana da geliyor arada, çok feci!! Allah ayırmasın bizi kuzularımızdan :)

    YanıtlaSil
  21. Ah ne özledim şimdi İzmir'in eylülünü, fuarını, kordonunu, Karşıyaka'sını ve Bornova'sını... Off of.

    YanıtlaSil