9 Eylül 2009 Çarşamba

İnsanlık için pek küçük, bizim için büyük adımlar

Klişe bir başlık oldu ama durumu bu kadar iyi özetleyen başka da cümle bulamadım.
Bir koltuktan diğerine tek adım; anneden babaya iki adım; elimdeki oyuncağa üç adım derken Tuna sonunda şeytanın bacağını kırdı.
video
Rüzgardan bir o yana bir bu yana savrulan ağaçlar gibi yalpalayarak gidiyor şimdilik.(Babası "F.a.t.i.h. Ürek gibi kıvırıyor" diyor) Ayakkabıyla dışarda yürümeye net bir şekilde karşı çıkıyor. Bastığı zemin sertse, halı yoksa yürümüyor (canı çok tatlı, çoook). Ama gözüne kestirdiği mesafeleri artık emeklemeden, iki ayak üstünde katediyor ve yüzündeki o "bak anne, ne yapıyorum" ifadesine bayılıyoruz. Canım oğlum, sürmeli kuzum benim. Git gidebildiğin kadar, arkandayız..
video

31 yorum:

  1. Amanın yerim ben onu... Evcek bayıldık:) Maşallahhhh kuzuya!

    YanıtlaSil
  2. masallah, bak gördünmü hülya iki post önce nolcek bu evladim derken simdi süper masallah, o kollari acipta yürüme sekli cok tatli, saclarda uzamis cok yakisikli olcek senin bu oglan cok

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun!!!Bir sonraki aşama "elimi tutmaaaaaaaaaaaa" aşaması :))

    YanıtlaSil
  4. Tuna! idolümsün yavrum. Bayılıyorum sana. ama şu annen ve babanın seni benzettikleri şahıslar fena be kuzucum :) aferin, durmak yok yürümeye devam :)

    "yürü yavrum yürüüüü fistanını sürüüüü" de olabilirmiş başlık :)

    YanıtlaSil
  5. tunişkom, çok tatlısın.
    emekleyerek pek şirin öykülerini gördük, şimdi yürürkenkileri heyecanla bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  6. ahaha baba da şahaneymis yahu :)

    hadi tuna kim tutar seni.

    YanıtlaSil
  7. hadi vatana millete hayırlı olsun!
    bi de yürürken heycanlı heycanlı 'hehehehehe' sesi çok hoş yahu!

    YanıtlaSil
  8. oyyy yimelik bu oglan... agzim kulaklarimda izledim valla... yerim annesi ben onu yerim. masallah kuzucuga... dogumunu bildigimiz minnoslarin kocaman olup da yurudugunu gormek cok hosuma gidiyor...

    YanıtlaSil
  9. hehe yürü Tunişim yürü DAMADIM:) kim tutar seni:))..(evet evet kendi kendine gelin güveyiz)

    YanıtlaSil
  10. Aman hadi gözünüz aydın. Çok sevindim, çok tatlı yürüyor çook:)

    YanıtlaSil
  11. Paytak ördekiim,çok tatlısın sen :)

    YanıtlaSil
  12. Tuna Paşa, yolun açık, adımların hep sağlam olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Çok sevindim Hülya ,hayırlı olsun ilk adımlarınız.

    YanıtlaSil
  14. bayıldımmm ona ben :) helal!

    YanıtlaSil
  15. Hulya,
    Cok tatli yuruyor Tuna, hayirli ugurlu olsun:) Budan sonra anya konya durumlari var sirada sanirim:)

    Babanin benzetmesine cok guldum...

    YanıtlaSil
  16. Tekrar tebrikleeeerrr!biz teyzeleri icin de boyle seylere tanik olmak ne guzelmis.

    YanıtlaSil
  17. Canim benim ..Senin ayak tabanini yirim ben .

    Babasina soyle ;penguen gibi kiviriyor ,baska birsey gibi diil !!! :))

    YanıtlaSil
  18. amanin, demek tunacik o toparlacik ayakların asıl işlevinin ne olduğunu keşfetti sonunda!! afferin benim kuzuma. daha çoook büyük adımlar attığını göreceğiz hep birlikte inşallah!

    yürü tunacım yürü, arkandayız!

    YanıtlaSil
  19. Afferin Tuna'ya! cok tatli tatli yuruyor, bayildim :)

    YanıtlaSil
  20. Severim ben onun paytak yürüyüşünü:) Ama nasıl mutlu o adımları atarken... Gözlerinin içi parlıyor resmen... Adımları onun hayat boyu güzel yerlere götürsün Hülya'cım:)

    YanıtlaSil
  21. Kıyamam ona çok güzel yürüyor.
    Ömür boyu hep çok güzel şeylere yürüsün diyorum...

    YanıtlaSil
  22. maşallah 41 kere.
    şimdi yandın işte :)))
    zaten yer yüzü görmeyen poponu artık yere yaklaştıramayacaksın bile...
    aah ah biz de görsek o günleri...

    YanıtlaSil
  23. Yeni adımlarınız hayırlı olsun. Yürüyüşüne bayıldım. O eller ne zaman inecek kuş misali çırpa çırpa kanatlanıyorlar..

    YanıtlaSil
  24. süpersin Tunacım:) kıvıra kıvıra Asena gibi :) Darısı başımıza bakalım

    YanıtlaSil
  25. maşallah tunaya...nasılda mutlu bişeyleri başarmanın keyfiyle ..sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Ooo bitmiş bu yürüme işi,harika çok sevindim.Bu modelden bir tane de bizim evde var.Kıvıra kıvıra eller karşıda zik zak çizerek yürüyen.Şimdi her kapının arkasından çıkıyorlar.Geçen alışmamışız eşim geri geri giderken bişiye çarptım dedi.Bi baktık bizimki dikilmiş sırıtıyor:)Darısı koşmalarınıza inşallah annesi.Öpüyorum Tunişi...

    YanıtlaSil
  27. Yazık ya, canım benim nasıl seviniyor, nasıl şaşırıyor yaptığına.. Gözlerim doldu izlerken inan Hülya.. Süpersin Tuna!!

    YanıtlaSil
  28. Gözünüz aydin...
    Bundan sonra biraz daha kosturmacali olacak hayatiniz ama daha rahat ve keyifli gececek emin ol...

    YanıtlaSil
  29. Zaten ne zaman yürücek diye düşüncelere dalsak biranda yapabiliyorlar. Aferim minik prense artık o da ögürlüğünü ilan etti işte:)

    YanıtlaSil
  30. tuna'nın heyecanına ortak olan herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. Yavrum benim bea!!Kim tutar seni!!Darısı başımıza eeen kısa zamanda işşaallaa yarebbim!!

    YanıtlaSil