21 Ekim 2009 Çarşamba

Döndük; lakin...


Olaylı İstanbul turumuz bitti, döndük eve. Yolda yediğim yemekten dolayı ürtiker (bildiğin kurdeşen) oldum, kaşağıyla tırmalamak istedim kendimi 3 gün boyunca. Kıpkırmızı vücuduma bakıp bakıp kendime acımak da cabası. Tuna hafif nezlemsi. Ihlamur, soğuk buhar vs devam..
İğne ve anti-histaminlerle iyileşiyorum ama ilaçlar fena uyku yapıyor. Aksi gibi hamile milletinin hamile bantı krizi tutmuş, sürekli koşturmaca halindeyim. Hamile bantı yetiştiremiyorum Allah sizi inandırsın.
Şu her daim akşamdan kalma halim geçsin hele, bol fotoğraflı enfes bir İstanbul yazısıyla geri döniciim.
p.s. Fotoğraf efektörlüğünden dolayı Elçin'e teşekkürler
Posted by Picasa

13 yorum:

  1. geçmiş olsun canım, ne yedin bu arada merak ettim?
    fotoğrafınıza ise bayıldım, anne oğul ne kadar tatlı çıkmışsınız

    YanıtlaSil
  2. rica ederim ne demek benim için zevkti ton tonum için ufacıkda olsa bir şeyler yapabilmek :)

    çok geçmiş olsun sizede bu arada

    çok öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  3. Ctesi yi iptal edeyim deme artıkkk:)) Kasagıyı alıp geliyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. gecmis olsun. Bir arkadasimin da durup dururken cikmisti. Insallah biran once gecer de kasagi almaya gerek kalmaz :)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun. tez zamanda iyileşesiniz. sizin şu seyahat sonrası hastalıklar bitmiyor. çıkmayın aanacıım attaile matile. madem çıkacaksınız Ankara'ya gelin ben de seveyim tontişimi.

    YanıtlaSil
  6. Belliydi birşey olduğu:(

    Merak ettim yaa..çok geçmiş olsun ikinizede.

    YanıtlaSil
  7. yaaa geçmiş olsun ikinizede..

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun ben de geçen cuma kurdeşen döktüm.1 günde geçti bi ilaç kulandım.

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun ve hoşgeldiniz. özledim valla postlarını.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. çok çok geçmiş olsun tatlım tatil iyide işte dönüşlerde olii hepsi geçer

    YanıtlaSil
  11. o kadar gezdin keyfini süremedin be Hülyacım demekki..Çok çok geçmiş olsun.
    Tatiller size yaramıyor sanırım,dönüşleri hep hastalık malesef:(
    Ama Tunacık iyi ama dimi? aman ona bişey olmasın.

    YanıtlaSil
  12. Fotografa bayildim, sen cok cok cok guzel cikmissin, oglus herzaman ki gibi cok sevimli.

    Gecmis olsun...

    YanıtlaSil
  13. Gozumuz yollarda kaldııııı nerdesin:)

    YanıtlaSil