6 Kasım 2009 Cuma

Çizerim demiştim


Posted by Picasa

10 yorum:

  1. A-Aaaa!! Çılgın!
    Üşenmemiş çizmiş bi de!
    HAHAAA:)) alemsin valla Hülya, ne diyim :D

    Bacaksızmıymışım, neymişim?!!?!!

    YanıtlaSil
  2. alemsin hülyacım ya :)

    önünde saygı ve hürmetle eğiliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş ama senin karecikler dombili gibi biraz :)

    YanıtlaSil
  4. Feyk bunlar oğlum orjinali sadece OİP'te...Korsan Hulya;))

    YanıtlaSil
  5. bacak çok detaylı tabi, çizmesi çok zor :)p
    Çakma OİP :)

    YanıtlaSil
  6. OİPciğim
    unuttum bacakları.
    ama yeni yürüyen çağan'ın paytak yürü efekti detayı, bora'nın kurukafa t-shirti, düşünce balonu olması gerekirken kounşma balon olan baloncuktaki post başlıkları detaylarım nası ;)

    YanıtlaSil
  7. Yok yok, çok takdir ettim inan:)

    Çağan'ın paytak ayakları hafiften civ civ ayaa tadında olmuş ama olsun:)

    Benim düşünürken ki suratım ve "pelerinle uç" favorim:) keza pelerinsiz uçamam :))

    YanıtlaSil
  8. Şimdi pek bi kel alaka olacak Hülya ama ben senin blogda Tuna' nın uyku serisinin üstene sanırım psikolog bir arkadaşından aldığın tavsiyeleri okumuştum da pek bir hoşuma gitmişti. Uyku sorunu olan birine okutucam ama bulamıyorum yahu yazıyı talan ettim blogunuu. Yanlış mı hatırlıyorum kii???

    YanıtlaSil