6 Kasım 2009 Cuma

Mimişko

Birben mimlemiş. Kadın dergilerinde celebrity'lere sorulan moda, giyim - kuşam soruları kıvamında birkaç sorumuz var.
Eh blog aleminde herkes bir Ayşe Arman herkes bir Ayşe Özyılmazel neticede. (Tekrar söyliyeyim, hemen herkes de o ikisinden daha iyi yazıyor. Berbatsınız be Ayşeler)
İşte sorular ve cevaplarım
1.Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?
Yazın her telden çalıyorum. Genelde çok renkli t-shirtler, mutlaka beyaz bluzlar, bej rengi pantalonlar ve sortlar vs.
Kışınsa en çok kırmızı, kırmızı, kırmızı :)) ve siyah. Bu aralar mürdüme de taktım.
2.Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
Kendim için yok öyle bi mağaza ya da marka takıntım. Şimdilerdeyse mothercare'e uğramadan eve dönmüyorum. Her ayın 15inde etiket yarısı yeni sezon mallarına bakıp bir iki parça alıp dönüyorum
3.Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
Zayıf gösterdiği için uzun bir tunik, tayt ve illa ki siyah babet.
4.Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?
Banyo sonrası makyajsız ferah mis kokulu kadın ya da erkek.
5.Asla giymem dediğin kıyafetler?
Leopar desenli hiçbir şey giymem, giyene bakamam bile. Çok ucuz duruyor.
Rugan ayakkabı giyemem. Hele rugan ayakkabı ve rugan çantayı birlikte öldürsen kullanmam. O ikisini de Ruslar giysin bence.
6.Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?
Takip etmiyorum o ikoncanik markaları. Üstlerinde gördüğüm kadarıyla da pek komik oluyor bazıları
7.Kitap, film, spor" hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Eskiden olsa spor, spor, spor derdim. Hem evde bantta koşar hem de yüzmeye giderdim. Şimdi her gün yürüyorum dışarda-az da olsa spordan sayılır sanırım. Filmlerin yerini yarım yamalak diziler aldı. Başını izleyip sonunu getiremeden uyuyorum. Çocuk gelişim kitaplarıyla sınırlı kalan bir kitap okuma serüvenim var ki çok utanç verici.
9.Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?
Çok nadir dışarda yiyoruz. Forum Bornova'daysak İkea'yı tercih ediyoruz. (somon sevdalısıyız) Alsancak tarafındaysak Topçu'nun Yeri'nde çöp şiş.
Ben de Kiraz'ım İlkay'ımı, Sarı Çizmeli'yi mimleyeyim.
Dökülün

1 yorum:

  1. helal bee..seni orta doğu ve balkanların en hızlı mimcisi seçiyorum.
    yakında mim soruları da hazırlarsan hiç şaşman.ayşeler çatlasın:)

    YanıtlaSil