20 Kasım 2009 Cuma

V.i.b= very interesting baby :))



Sağ yanaktaki leke.. Fotoğrafta silik çıkıyor ama normalde bir hayli belirgin.

Iraz mimlemiş, Tuna'nın ilginç özelliklerini sormuş.
Valla bazı şeyler var bize ilginç gelen, sonra bi bakıyorum başka çocuklar da öyle.
Sonra bize çok sıradan gelen şeylere başkaları "aaa"lıyor. Kendimce Tuna'ya özgü dediğim maddeler aşağı yukarı bööle.


Brüksel lahanası kıvamındaki göbek sibobu


1- Bedensel ilginçliklerden başlayayım. Daha önce de yazmıştım bizimki tek gözü aralık uyur. Ha uyandı ha uyanacak der hatta ilk kez gören. Bir de sağ yanağında tuhaf kahvemsi morumus bir leke var. Doğumda yoktu da sonra zamanla belirginleşti. Her görenin "morarmış mı" dediği, ya da üzülürüm(!) diye sormaya çekindiği bir leke. Güneş koruyucuyu ihmal etmemem lazım yoksa giderek koyulaşıyor.

Sonracııma fıtık ameliyatı hatırası bir göbek deliği daha doğrusu göbek sibobu durumu var ki ilk kez görenlerin yüzündeki ifade ve sormaya çekinme hallerine pek gülüyorum. Babası ilerde Tuna'nın çok üzüleceğini falan düşünüyor ama ben severim bedensel ufak tefek defoları. Umarım rahatsız olmaz bu defolardan.

2-Çok temkinlidir Tuna. Gözüne kestirmediği tümsekten atlamaz, inemeyeceği yere tırmanmaz. Kaldırımın kenarına gelir ve elimi tutmak için uzanır. Bugüne kadar ciddi bir tek düşmesi yoktur. (anne bunu der ve çocuk o gün sertçe düşer. bkz. murphy kanunları)

3-Babasına -o evde yokken- baba diyor ama yüzüne karşı dede diyor. Sıfatına karşı baba demeye utanıyor kanımca.

4-Bizim normal bulduğumuz ama başka annelerin farkettiği bir durum da hareketlerinin bir erkek çocuk için fazla kibar olması. Bir şey tutarken serçe parmağı hep havadadır. Elinin ucuyla kavrar, erkek çocuklara özgü çok sert hareketleri yoktur.

5-Tanımadığı kişilerden yiyecek almaz. Bir tür güvenlik kaygısı ve hayatta kalma içgüdüsü sanırım.

6-Gittiği her evde saat arar gözleri. Bulunca da "tit-taa" der. Ama safım benim, araba göstergelerini de saat sanıyor :))onlara da "tit-taa" diyor.

7-Mayhoş ekşimsi tatları sevmez. Meyveyi sevdirememin en büyük nedeni de bu. Babası da salataya, balığa bile limon sıkmaz, meyveyi "dişetimi kamaştırıyor "bahanesiyle yemez..

8-İşaret parmağının sadece en üst boğumunu kıvırabiliyor. Genelde sinirlenerek bir şeyi gösteriyorsa o en üst boğum kıvrılır ve parmak L şeklini alır. Abimde de var bu özellik. Hoş, parmakları lahana sarması gibi ama hala 4 parmağının en üst boğumunu kıvırabiliyor.

9- Tam uyku öncesi sarhoş maymun gibi olur. Salak salak gezer evde, dilini çıkarsan güler. Gıdıklarsan gülmekten katılabilir hatta.

Bunlar da benim mimlediklerim.
OİP biliyorum senin format farklı ama kutu kafa Çağan nasıl olur? Çizmezsen ben çizerim haaa :))
Yeliz, İlyas'tan neler çıkar neler.. Yazdın da ben kaçırdıysam sorry beybi.
Asım alp iyileşsin de Birben,
Sarı Çizmeli, mimlemezsem yazacağın yok zaten bi şey

Hadi öperim epiciinizi

11 yorum:

  1. Bizimki de uykus geldiğinde herşeye gülmeye başlıyor, çok komik :) Göbek deliğine şaştım kaldım, ameliyat olan tüm bebişlerde aynı şekilde mi oluyor? Tuniş çok tatlı, annesine çekmiş. Bi de babasına dede demesine yaptığın yorum çok komik, sıfatına karşı, heheh. Öptük, kaçtık.
    p.s. anlaşılacağı üzre benim depresyonlarım 1 gün bile sürmüyor, allahtan...

    YanıtlaSil
  2. Tuna'nın en ilginç yeri ayaklarıdır kızım, inanılmaz bir lezzet, ballı hardallı sosla iyi gideceğine eminim. Az göndersene oğlanı bana.

    YanıtlaSil
  3. 5.maddeye bayildim.
    Her bebeye lazim bir madde
    Aslanim Tuna
    Oyle her yere tirmanip atlama zaten tosunpasam ,pat kut dusersin ..Isi biliyor yavrucak ;0

    Demek bende yaziciim simdi

    dusun..yaz...anlat... (oip kutusuyum ya artik )

    YanıtlaSil
  4. kisd
    fıtıklı bir göbeği vardı tunanın. hem de en büyük cinsinden. haliyle ameliyat sonrası biraz bombeli kaldı ve muhtemelen böyle kalacak.
    neo-magissa=kedili cadı
    ant.da buluştuğumuzda içinde kalmış mademsem senden mi esirgiicem çocuu. al annem senindir...yi bitir..
    yeliz
    mr.temkin hakkaten. çok garantici.. aynı babası. ben her lokantada yemek yerim o yemez. lunaparak aksiyonlarına bayılırım o sevmez. hep en kötü ihtimali hesaplar. ben dalarım bodoslama herşeye
    OİP çizince ööle oluyo insan. hayata bakışın değişti di mi :))

    YanıtlaSil
  5. en kisa zamanda yaziciim
    temkin varya ,muthis bir sey .
    Benimki yakinda masadan amuda kalkarak atlasam ne olurdu acaba diye bir deneyyapacak ondan korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güldüm :D
    Hele şu parmak boğumu kısmına çok güldüm. Her madde bir birinden ilginçti. Göbek deliğide çok karizmatik duruyo ayrıca.

    YanıtlaSil
  7. ruhdağı
    bence de göbek çok orijinal.

    YanıtlaSil
  8. ben onu yerim annesiii, göbüşe bakar mısınız yawww :)

    YanıtlaSil
  9. Evet itiraf ediyorum herkese yalan söylüyorum. Pis bir yalancıyım ben:) Taam yazıcam mutlaka diyorum yazmıyorum şu mimleri. Ama söz çizicem, sırayla:) ??!!?
    valla:)

    -Baktım baktım da.. Ben bu Tuna topiğini dizimde büyümüş gibi çok seviyorum ha :) Şu yazdığın özellikleri okuyunca şaştım. Benim Bora ile aynı bu Tuna söylimm::)

    YanıtlaSil
  10. a.gizem
    göbek züper di mi:)))
    OİP
    yaz valla. ay aman çiz işte..
    bora'yla ilgili yazılarına pek baktıydım ben hamileyken. ondan benzemişlerdir belki:))

    YanıtlaSil
  11. göbeği ne tatlıymış öyle :)

    YanıtlaSil