13 Aralık 2009 Pazar

Geleneksel Hayat, Yeliz, Hülya Buluşması



Fazla söze gerek yok desem de elimin ayarı yok yazacam nasılsa.
Önce fotoğrafları vereyim önden...




Sonra da anlatayım.
Hayat ve Yeliz'le buluşmadan duramaz olduk:)Kadınlar gününe döndü olay-ki ben pek mutluyum bu durumdan.

Bu kez buluşma mekanımız Yelizler'in eviydi
Konuşlandık, çocuklar oynadı. Ela meme istedi, Arca yemek yedi. Ela yemek yedi, Arca uyudu. Tuna kendi evi gibi karıştırdı her yeri. Yelizler'in bebek tartısıyla sıpaları tarttık. 11 aylık Eloş'un 17 aylık Tuna'ya 500 gr takmasına şaştık kaldık.
İşte hep olağan şeyler:)

Haa bu kez Hayat Hocam'ın beyi Gültek Beyler de aramızdaydı. Çoluk-çombalak, hayat- memat, iş-güç meselelerinde erkeksi değerlendirmeler yaptı.

Bi dahakine bizde toplaşacağız bi aksilik olmazsa.

11 yorum:

  1. fink fink gezeceğine, otur evinde iki mim yanıtla:))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. sarı ugg'lu
    bekleyen o kadar çok yazı var ki? senin mimin, anneler blogu postum, kitubi'nin doğumdan sonra yaşam var mı? mimi, benim aklımdakiler.. saldım gitti. finklemek daha eğlenceli zati..
    özgür annem
    kıskanma ne olur, izmire gel senin de olur:))

    YanıtlaSil
  4. bidahakine basin kameraya ceksin sizi bbg gibi,bizde canli canli gorelim (bi zahmet )
    :)

    YanıtlaSil
  5. Kıskandım kıskandımmm

    YanıtlaSil
  6. yeliz
    nası reyting yapar var yaaaa :)
    seren
    ah vallaha kıskanılacak bi gündü. haklısın
    kisd
    :( burda olamadığın için
    :) de ne güzel eğlenmişsiniz bağlamında di mi canım benim

    YanıtlaSil
  7. Bende diyorum Yeliz mi Türkiyeye geldi, Hülya'mı gitti acaba :=))

    YanıtlaSil