25 Ocak 2010 Pazartesi

Harap Anne; Bitik Tuna


"Büyük lokma ye ama büyük söz konuşma" diyen atamız kimse ağzını öpeceğim.

Daha iki post önce, çanta mimini yazarken "artık pişik kremi kullanmıyoruz" demiştim ya, al sana tokat gibi cevap. Tuna ishal oldu, anne eşşşşşek gibi Desitinler'i sakladığı yerden çıkardı.

Sadece ishal olsa neyse. "Artık diş çıkarma zamanları o kadar kötü geçmez zahir" diye düşünürken oldu tüm bunlar.
Ayrıca 5 numara beze geçtikten sonra stoktaki 4+ bedenlere bakıp bakıp "hay allah, elimde kalacak bu ufak bezler!" derken.
Şimdi alttan ucu çıkmaya çalışırken inceden ateşlenen, poposu pişik ve bez dayanmayan bir kuzum var. Hayırlı olsun.
Dilimi de beynimi de eşek arıları soksun.
Hz. Azı dişi! Sana da bir çift sözüm var. Çocuğumun yanakları her dem al al. Yemek yemiyor, uyuyamıyor acıdan. Mavisi neyse de mor Desitin'in balık yağı kokusu, ıslak mendil kokusu ve b*k kokusu birbirine karıştı.
Çıkacaksan çabuk çık, bittik ailecek.

31 yorum:

  1. Offf ya kıyamam inşallah çabuk çıkar ya bu dişler ne zor biz daha ilklerdeyiz. Bir de azılar vardı dimi :((((

    YanıtlaSil
  2. Offff, yavrum yaaa:(
    bir an çıksın da Tunacık bir rahata ersin...bizimde ilk dişin ucu göründü, yanındaki damağı yardı ama kendisi meydanda yok. Gözüm korkuyor valla böyle okudukça...
    çok geçmiş olsun, popocuğu bir an önce kaymak gibi olsun...

    YanıtlaSil
  3. Hay Allah!
    Çok geçmiş olsun Hülya'cığım, kıyamam Tunik'e... Hemencik iyileşsin yavru...
    Öperiz.

    YanıtlaSil
  4. çabuk cıksın o diş. Çabuk bitsin o ishal. Bizim adamında dişeti morardı. Doktor bekleyin azı çıkmaya çalışıyor dedi. Getiriseniz hemen kesik atıp çıkarırlar daha çok canı acır diyor.Endişeliyim.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. hay Allah geçmiş olsun Tunacığa..:(

    YanıtlaSil
  7. En çok annelerin nazarı değer lafı doğru mu ne?

    YanıtlaSil
  8. Azılarla beraber bizde de ishal ve pişik yaşanıyor. Şimdi köpek dişlerimizi çıkarıyoruz .Ne zaman bitecek anne diyorum !2. 3. yü düşünürsen hiç bitmez evladım diyor:)
    Kolay gele!

    YanıtlaSil
  9. Bir an once ciksin da o yanaklar mevsim normallerin donsun

    YanıtlaSil
  10. uzun bir yorum yazdım ama hepsi gitti bağlantı yüzünden. özünü yazayım. biz de aynı dertten mızdaribiz. tez zamanda tüm bebişler hepsini acısız dertsiz çıkara!!
    Büyünce unutacağız bugünleri ya da gülerek anımsayacağız.

    YanıtlaSil
  11. Yazik size yaaa! zaten oyle olur anasini satayim, cok guzel yer benim oglum dersin, anaa o aksam yemez...cok guzel uyur dersin, anaa o gece uyumaz...saka gibi.

    YanıtlaSil
  12. Hülya'cım Murphy iş başında,Tunişin çıkamayan dişi sana sesleniyoruz,geleceksen gel artık yahu

    YanıtlaSil
  13. O yanaklar nasıl kocaman, nasıl kırmızı öyle.. Kıyamam, çabuk çıksın o dişler!

    YanıtlaSil
  14. Kimdi o adam Murphy mi? Kaç kişinin bedduası ile yatıyor yerinde belli değil:)

    Zor günler geçiyor, geçecek, geçecek... Geçecek!!1 Kilit kelime, beni hayata döndüren:)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, Desitini saklayin o pisik denen en beklenmedik zamanda ortaya cikabiliyor. Yazik o guzel yanaklara bir an once ciksinlar minisin keyfi yerine gelsin:)

    YanıtlaSil
  16. Ahh ah! Bizde de aynı dertler..Bir de bu köpek dişi daha da zor çıkar diyorlar, doğru mu acaba? Yani azılardan daha çok zorlanacaksak toptan, vay halimize!!
    Tez ferahlama dilerim size!!!

    YanıtlaSil
  17. çabuk geçsin... Geçmiş olsun şimdiden

    YanıtlaSil
  18. Ah yavrummm Tuniğim benim. Valla al al olmuş yanaklar. Yerim seni ben , kıyamam.

    YanıtlaSil
  19. kıyamam ben ona. bir an evvel normale dönmenizi diliyorum.

    YanıtlaSil
  20. al yanaklardan öper, anneye sabırlar dilerim

    YanıtlaSil
  21. sağolun arkadaşlar
    geçiyor gibi, daha iyiceyiz.

    YanıtlaSil
  22. Geçmiş olsun Tuna'ya...

    İlahi Hülyacığım şu senin yorumlarına bayılıyorum ya, inan şu yazınla öyle güldümki:)

    ....Mavisi neyse de mor Desitin'in balık yağı kokusu, ıslak mendil kokusu ve b*k kokusu birbirine karıştı......

    :))

    YanıtlaSil
  23. Al yanaklı Tuna'ya ve yorgun anneciğine sevgilerimizi gönderiyoruz. En büyük dert diş çıkartma derdi olsun.

    YanıtlaSil
  24. canım yaa, neler cekiyorsunuz.
    cok gecmis olsun tunişim, gecsin gitsin bir an once.

    YanıtlaSil
  25. Tuna'ya çok çok geçmiş olsun inşallah çabucak çıkar dişleri.

    Hülya biliyorsun günlerdir hepimiz kar ve soğuk ile boğuşuyoruz. Bizimle birlikte sokak hayvanları ve kuşlar da bu çileyi çekiyor. Kar ve soğuk onlar için kabus, yemek ve su bulamaz oldular. Yapabileceğimiz şeyler çok ama en basitinden kuşlar için hepimiz ekmek ağacı yapıyoruz, ayrıntısını sayfamda bulabilirsin. Hastalıkla uğraşırken zor olabilir ama göz atarsan ve paylaşırsan sevinirim, Sevgiler Selda...

    YanıtlaSil
  26. Geçmiş olsun Tunişime çok,gerçi geçmiştir ben bunu yazana kadar ama..İhmal ediyosun bloğunu bak kzıyom ona göre..Ben seni burdan okumayı da çok seviyorum,Tunişimi yaz şöyle bol bol hadi bakiyim..

    Öperim:)

    YanıtlaSil
  27. Hülya ya Yeliz nereye gitti ya,son yazısını okuyamamıştım ben..Kapattı mı bloğu şifreledi mi..Şifreyse ben de istiyom davet ya...YELİZZZZZ....(Nasılsa burayı okur,burdan hönküreyim dedim)

    YanıtlaSil
  28. esracım sağol. tuan iyileşti. bu sefer ben rahatsızım. yeliz okuduysa almıştır sanırım mesajı.

    YanıtlaSil
  29. bir an önce çıkar inşallah.
    biz bezi bıraktık,bloga yazcam pişiğe veda ettik diye,şom ağzım nazar eder diye yazamıyorum :D

    YanıtlaSil
  30. geçmiş olsun demeyeceğim geçmiş zaten.madem öyle,bidaha geri gelmesin lütfen.popolar pişmesin!..:))

    YanıtlaSil