12 Ocak 2010 Salı

Kal(amar) Geldi


OİP sormuş "Kal mı geldi?" diye..
Ona istinaden bu başlık.
Kısa kısa gevezelik yapıp kaçacağımdır.

Sabah 8'e çeyrek kala kalktım. 15 dakikada Tuna'ya kahvaltı hazırlayıp, kahvemi aldım kuruldum PC başına. Daha 3. yudumda bizimki yatağında doğrulup şiş gözlerle bana bakınmakta.
Aldım kucağıma attım bizim karyolaya.
Sarılışıp kaldık öyle 15 dakika.
Kahvaltıdan sonra dünden kalan İzmir köftenin yanına yakışır diyerekten ve dolaptaki ezine peyniri fazlalığından, fırında beşamel soslu makarna yapmaya giriştim.

O sırada çamaşır makinesi bir posta beyazları çevirdi. Bulaşık makinesini bir yandan boşalttım.

Beşamel sosu yaptım. Fırına attım. Çıkınca yedim. Elime sağlık, gene çok lezzetliydi.

Beşamel soslu makarnanın bulaşığı çok oluyor. 2 tencere, bi makarna süzgeci, akşamdan Tuna'ya yapığım balkabaklı kıymalı çorbanın kaldığı düdüklüyü yıkadım.

O arada çamaşırlar bitti, dünden kalan renklileri topladım beyazları serdim.

Renklilerde ütülenecek 6 parçaya ütü bastım.

Tüm bunları yaparken Tuna yanımda oynadı, eski ütüyle o da ütü yaptı. Ben yemek yaparken bi tencere-kaşık kaptı, kendi menüsünü oluşturdu yavrum.
Alt azılar bastırdıkça arada paçama yapıştı. Buzluktan soğuk bi şeyler verdim kemirdi arada. (Hala "çok yaramaz da mızmız da cazgır da da da da" diye şikayet ediyorum ya, yuh bana)

Sonra markete gidip günlük süt aldık, dönüşte parka uğradık. Salıncak+kaydırak keyfi yaptık.

Eve geldikten sonra yoğurt mayaladım, Tuna'ya meyve yedirip uyuttum.

Banyo yapıp 18.ay doktor kontrolü için hazırlandım. (eveet, 1,5 yaşında artık Ton)

Daha bir önceki paragrafta uyandı, şimdi kucağımda Tuna otururken bu satırları yazıyorum.

Allahtan sabah bi vitamin çaktım, Allahtan sağlıklı besleniyorum (kalamar&rakı hehehe), Allahtan Antalya dopingi hala üzerimde etkili.

Yoksa bu tempo dayanılır gibi değil. Şikayet değil ama şimdi hala "çocuktan sonra çalışmıyor musun? " diye soranlara cevap olsun diyorum.

edit: Fotoğrafların da videonun da alakası yok yazıyla.
büdüt: Kalamar dolması meğer ne kolay bir yemekmiş. Canımız ciğerimiz arkadaşlarımız Ayşe-Ati çifti geldi de hep beraber yaptık dolmayı. Tabak sizi yanıltmasın, aynı tabaktan 3 tane götürdüm. 58in altına inemedim derken tartıda 59u gördüm Allah ıslah etsin beni
dedikodu: sarıçizmeli twitter'da Gülben Ergen'i izliyor.. Gerçek diyom bak....





editin büdütü: allah allah, ben kendi yüklediğim videoyu açamıyorum. şimdi çıkıyoruz gelince ele alıciim bu konuyu

video

17 yorum:

  1. Hakkaten ya hakkını yeme sen su oglunun artık ,aaa ..

    YanıtlaSil
  2. ilk yorumu yapayimmm,
    birrr agzimin suyu aktiii, evde böyle kalamardi yok karidesti yemez bir herifcim var, neymis baligin basi tici belli olmaliymiss..

    ikiii tunis nasilda güzel kayiyorrr bunu benim minigede ögretmelki korkmasin

    ücc ben videoyu izleyebildim sorun yok canim,

    dörttt helin yagmur uyandi sesi gelmekte ancak yayinlamistim bende yeni postu :D tunanin o geri geri kayan totosunu benim yerime bi isir emi
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yanlimisim yorumda ikinciyim :(

    YanıtlaSil
  4. Ya bide bu arada canım nasıl kalamardır rakıdır cekti öyle , gel biz şu pizza partisini iptal edelim :))))

    YanıtlaSil
  5. geçende ilker arcadan bıkmış bi halde ya ümit ablaya yazık bütün gün bununla nasıl baş ediyor dedi. yok valla dedim yazık değil, en azından akşama evine gidip ve en azından deliksiz uyuma ve dinlenme şansı var. hadi benim gibi çalışanlar da parttime anne.. ya tam zamanlı anneler napsın? dedim. uuuy bak o çok zor yaptı, ve allah yardımcıları olsunla diyaloğu kapadık:) allah yardımcınız olsun canlar, tam zamanlı tempo kolay değil, hele ki evin işi sana bakıyorsa!!

    YanıtlaSil
  6. Çalışmayan kadın diyorlar bir de. peki bu ne? Bir de bazı kadınlar, çok huysuz çocukları olmasına rağmen sürdürüyorlar bu tempoyu. Helal olsun:) Bu arada, sana yorum yazmak için tıkladığımda "Amerikada yaşama ve çalışma şansını kaçırmayın" diye blink blink eden bir pencere açılıyor haberin olsun. Ya, şansımı denesem mi acaba? Amerika için diyorum:)

    YanıtlaSil
  7. tüm bunları yaptın bide Tuniş e laf ediyosun.Yok huysuz yok mızmız..Daha ne istiyosun sen be....

    YanıtlaSil
  8. Ha şöyle!!
    Kalamar mı daha şahane, Tuna'nın totosu mu karar veremedim:)

    YanıtlaSil
  9. o nasıl bir kayış stilidir yahu :) bayıldım totoya

    YanıtlaSil
  10. Ohhh! Gelen kalamar olsun, rakı olsun, Tuna'nın totosu olsun! Sizlere afiyet, şeker, bal olsun :)

    Bu arada öyle çıplak çıplak dolaştığınızı görünce burnumda tüttü İzmir. Burası kar-kış-kıyamet! Yaz olsa da gelsek, sizinle de görüşsek, sek sek rakıları götürsek...

    YanıtlaSil
  11. Ayyy çok yoruldum:)) Bi daha gelmiycem bu bloga:D

    YanıtlaSil
  12. kalamar dolmasi guzeldir...evde/evden calisip kalamar dolmasi yapan anne daha guzeldir...

    YanıtlaSil
  13. hayat
    hakkını yiyorum di mi çok? ama valla o sakin halleri hep size denk geliyor. teyzelerine oynuyor kerata. size de yaparız kalamar-rakı ayıpsın.
    esin
    denizden babam çıksa yerim valla. başı-kıçı olsun olmasın. kalamarın da hakkaten ayıklanmamış hali pek fena.
    yelizcim
    bana da gece boyu bin kere uyanıp işe gitmek zor geliyor. evde pijamalarımla akşama kadar oturup somurtabilirim, güzel görünmek zorunda değilim. kimseye katlanmak zorunda değilim vs vs.. bu yorgunlukla işe nasıl gidiyorsunuz diye ben de siz çalışan annelere hayranlıkla bakıyorum
    hilal
    yaa o pop uplardan sıkıldım ben de. ama nedir ki çözümü? sen dur gitme bi yere. gidersen de sık sık yaz. çok güzel yazıyorsun
    betül
    daha ne istiyorsun? allahından belanı mııı diye devam edecekmiş gibisin :))valla insan elindekinin kıymetini bilmiyormuş onu anladım ben
    OİP
    postun esin kaynağı insan... ha ton ha kalamar. deniz mahsülü ikisi de.. dilediğini yiyebülürsün

    YanıtlaSil
  14. elçin
    serbest stil kayakçı o :)
    evren
    ayy nasıl sevinirim. izmire gelirsen sözüm söz. rakı balık...
    anne yazar
    gel gel sen gene gel.. söz bi daha böyle yorucu yazmıciim
    açalya
    ben evde çalışan anneyim. baba da hem dışarda çalışan hem kalamar dolmasını yapandır... öperim, sağolasın

    YanıtlaSil
  15. o halde kocan senden guzel, ne diyim...

    YanıtlaSil
  16. Tunanin ahtopot videosunun ustune hemen Gumusluge gidip ahtapot yemistim ama simdi hayatta bu dolmayi yapamam..pek bi guzel , belli MmMMmMm

    yuzustu kaymis sipa , sekil yapmis :)

    YanıtlaSil
  17. Harikasın Hülya. Bir de bunların üstüne akşam olunca "eee bugün naptın?" diye soranlara "hiiiç işte, çocukla ilgilendim, ev işi yaptım" demek var.

    Tunacığın poposuna şöyle okkalı bir ısırık yolluyorum tarafımdan. Çok tatlı çok.

    YanıtlaSil