23 Mart 2010 Salı

Antalya Günleri

video
Çocukluğumdan kalma Disney klasiği bir çizgi film vardır. Evsiz barksız bir adam şarkı söyleyen bir kurbağa bulur, zengin olma hayaliyle herkesi kurbağanın şarkı söylediğine iknaya çabalar ama kurbağacık yanlarında başkaları varken sadece vıraklar, şarkı markı söylemez.
Geçenlerde Nurturia'daki anı defterinde Tuna'nın çok sevdiği bir yemeği yerken parmaklarını birleştirip "mmmm" sesleri eşliğinde salladığını yazmıştım. Sonra bunu kaydedeyim de cümle alem izlesin diye Ton'un en sevdiği yemeği, pirinç pilavını, koydum önüne.
Yalvarttı beni sıpa. Hadi oğlum yap şu hareketi.... I-ıhhh.. Yukarda yalvaran anne ve hiiiç oralı olmayan Ton...

Sonra kayıttan çıkıp kamerayı izlerken bu nankör iki elyile birden yapmaya başladı. "Dur" dedim, "yapma"... "Şimdi yap"... Gene tık yok. Dönüp kaydı silerken gene başladı. En sonunda "lütfen" iki parmağını birleştirip yaptı hareketini de huzura erdik. (O da aşağıda)
Normalde kendiliğinden tüm parmaklarını birleşitirp yapıyor ama herhalde bana başka bir hareket çekme niyetindeydi, yamuk yumuk salaldı patisini....
Bu arada Nurturia'da çocukların kendi kendine yemek yemesi ve kaşık seçimi meselesinde Özgür Anne bir soru sormuştu. Zeynep başka bir soru sordu falan... O kaşıklar bu kaşıklar kızlar. Kısa sapı sayesinde sanki daha rahat kavrıyor gibi. Tavsiye ediyorum. Ettim.

video

L.C.Waiki'nin kız çocuk modelleri şahaneyken nedense erkek modellerinde hep o sapışık maymunlu figürleri  kullanıyorlar. Sade modelleri dışında biraz uzak duruyorum LC'den. Ama penye eşofman altları çok kaliteli ve fiyatları da uygun.
Neyse geçenlerde pek şaşkın bir alışveriş yaptık. 12-18 ay KIŞLIK eşofman takımı aldık. Tuna 21 aylık olmak üzere ve yaz kapıda. O an aklım nerdeydi hiç bilmiyorum.
Almaya babamla gittiğimizden Tuna'yı o zaptetti ama geri vermeye ikimiz gittik. İadeleri ve yerine aldıklarımı kasaya bırakıp Tuna'nın peşine düştüm. Kabinlere gitmiş, perdeyle ce-eee oynuyordu.

video

Bu aralar çöp atmaya sarmış durumda. İtiraf edeyim ben klasik bir Türk insanı olarak arada kimsenin görmediği yerlerde-etrafta çöp tenekesi yoksa- sokağa çöp artmışlığım vardır.
Yani eskiden vardı. Artık-törpülenen bir sürü davranışım gibi - çöpleri çöp kutusuna atma konusuna da pek dikkat eder oldum. Birkaç kere kullanılan ıslak mendilleri, biten Süt Dilimi paketini çöpe göstere göstere attım. Şimdi Tuni de yerde gördüğü boş paketleri çöpe atıyor.Kendiliğinden... Aşağıdakinde kaydetmek için ben "hadi at çucuuum" dedim ama :))

video
Çöpün ardından bakacağını hiç düşünmemiştim. Öyle ani reflekslerim pek salakça olur benim.
"Dur, yapma, bakma, yalama, ısırma çöpü. Nefes alma...." diye uzar gider bu liste.

11 yorum:

  1. çocukların yap dediğini yaptıkları ne zaman görülmüş ki? Bizede öyleydik sanırım ama bunlar çifte kavrulmuşlar:))

    LCW konusunda bende pek haz etmemekle birlikte uygun fiyatları sayesinde özellikle eşofman altlarını alıyorum Kaliteleride iyi çıktı doğrusu. Bide şu sarı mavi kırmızı her rengi bir araya koymasalar iyi olacak.
    Hala ordasınız demek burası yanıyor Antalya'yı hiç düşünemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. 1- O TONbik parmakların birleşebileceğine inanamam, doğru düzgün çek öyle yayınla ehehe:)Zor olacak ama:)

    2- Eminim A.A. da LCW'da gider o paspası bulurdu,hamarat bu oğlanlar anacım.

    3-Kısa kaşık bence de en rahatı:)

    4-Çöpü ne güzel yaladı ama hee:)

    YanıtlaSil
  3. kız ne güzel götürdü kaşığı ağzına maşallah.
    ben LCW nadir alıyorum senin gibi daha çok eşofman altı üst kıyafetlerde fazlasıyla maymun koydukları için gıcık oluyorum. Bu arada burada bücürük mağazasınında eşofman altlarınıda tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. Hani nerde pilav cok guzel olmus? Pilav cok guzel olsa yapacak cocuk:P Cope attigi sey de en sevdiklerinden degil mi? Ton onunkine olmasa da SANİRİM COPUN TADİNA BAKTİ:))

    YanıtlaSil
  5. İlk videoda son kaşıktan sonra kucağa dökülenler tek tek toplanıp yendi mi? Tanıdık bir sahne de merak ettim sonuda bizimki gibi geliştimi diye? :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım bayıldım, o ne güzel gülüş öyle, oyuncu Tuna. Ayrıca kaşık ustası olmuş resmen ya, bravo valla! Bizimki yoğurdu yiyor da pilav falan offff, mahvoluyoruz valla taneleri toplarken. Tabii bu cümleden pilavlarımızın tane tane olduğunu anlamışsındır herhalde :P
    Bu arada bizim YavruSu da aynen böyle çöpçü. Siz birbiriniz için mi doğruldunuz acaba diye düşünmeden edemiyorum. Anladın sen onu Tuna.
    Antalya günleriniz böyle şen şanrak devam etsin umarım!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Çöp di mi, biz de aynen.

    Videolar çok şeker. O bakışlara bittim bittim.

    YanıtlaSil
  8. Hülyacım çöpe hazır bu kadarilgi iken ayrıştırmayı da öğretebilirsin, ben evde normalde de çöpümüzü ayırırdım artık Can da öğrendi:)))hem oyun hem çevre bilinci dimi?

    Ben de büyük hazmeli kısa sağlı kaşıkları seviyorum, daha kolay kullanılıyor...

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker bir oğlun var ya...

    YanıtlaSil
  10. Tuna büyüdü resmen!! Maşallah gittikçe de tatlılaşıyor tombak:)

    Çağan'da da çöp mode on.. gidip arada kontrol ediyorum ve çoğu lüzumlu şeyi bulup çıkarıyorum :))

    YanıtlaSil
  11. çok şirinsiniz yaa...
    bu arada erkek kıyafetlerinde bu kadar berbat bir marka olamaz. biz bu aralar wenice sarmış durumdayız tavsiye ederiz. indirim zamanlarını bekleyin denk getirin sweat, eşofman altı vs 6 tl hatta 4 tl alabilirsiniz.

    sevgiler

    YanıtlaSil