3 Mart 2010 Çarşamba

Organik Bebek Kozmetiği Arayan Var mı?


İlk olarak üyesi olduğum İzmirli Anneler grubunda duydum GAIA'nın adını.
Kısa sürede o kadar çok bebeğe ulaştı ve geri dönüşleri o kadar memnuniyet doluydu ki denememek olmazdı. Denedik, mis gibi doğal bitki özlerinin kokusuna vurulduk..
GAIA'nın paraben, glikol, sülfat, petrokimyasal, parfüm, mineral yağ ve hayvansal maddeler içermediğini de vurgulayayım.
Sonra ithalatçı firmayla iletişime geçtim ve bizim tükkana da koymaya karar verdim.

Şimdiden sıhhatler olsun :)

2 yorum:

  1. İlk defa burda duydum bu markayı. Petrol türevi veya hayvansal madde içermemesi çok iyi. Denesek mi n'apsak? sen kullandın mı? Sebamed veya Mustela ile kıyaslayınca eksileri artıları nelerdir?

    imza: meraklı bilogır anne

    YanıtlaSil
  2. kisdcan
    zaten yeni bir marka. ben de bir yandan öğrenmeye çalışıyorum organik kozmetiği. mustela da sebamed'de paraben içeriyormuş. google'da paraben diye arama yapınca çıkan şeylerden pek hoşlaşmadım ben şahsen. ayrıca sebamed değil de mustela'ya nazaran daha uygun fiyatları.
    zeynep denedi ve yazdı http://annesininmelegi.blogspot.com/2010/02/tavsiye-ediyorum-gaa-organic.html

    YanıtlaSil