30 Nisan 2010 Cuma

Anne Blogları= Gangsta's Paradise

Anladığım kadarıyla herkesin hassas olduğu konular var. Böyle durup durup "ben buyum" diye bağırmak istedikleri meseleler. İşi abartıp neferliğini yapanlar hatta mayfavari örgütlenenler var :) Kimler mi?

1- Özgür Anne: Anti -tv mafyası kurucusu, ruhani lideri. Kitubi-Damla da çetenin yardakçısı, lojistik temincisi. Özel yazışmalarında kimlerin çocuklarına kaçar saat tv izlettiklerini birbirlerine gammazlayıp gerekli "uyarıları" yapıyorlar. Anne hala Sabah Sabah Seda Sayan izleyip çocuğuyla ilgilenmiyorsa ayağına kurşun sıktırıyorlar.

2- Açalya: 18 yaşına kadar anne sütü mafyasının kurucusu. 1 yıl emzirenlere bile gıcık kendisi. Çocuk dediğin bıyıkları çıkana dek emmeli. "Memen varsa emzireceksin" sözünü her sabah 3 kere tekrarlamadan güne başlamaz. Ofisinde bebeğini emziren gerçek bir orangutan olduğu yönünde şehir efsaneleri dolaşıyor. Emzirmekten sıkılan orangutanı kırbaçladığı da söylentiler arasında. Hobi olarak da "kazık kadar olana dek çocuğumla yatarım" çetesini kurmuştur.

3- Blogcu Anne: Epiduralsiz nesiz doğal doğum mafyası kurucusu ve üyesi gittikçe artan mafyanın ikonik lideri. Elinden gelse tüm anestezi uzmanlarını sürgüne yollar, doğuma giden kadınlara daha çok bağırmaları yolunda telkin eder. "Yeter artık, epidural istiyorum" diye bağıran anne adayına çok pis bakar, kadıncağız o korkuyla acısını unutur, vıjjtt diye çıkarır bebeyi. Eskaza sezaryene giren anneleri buna pişman eder. Hastane basmışlığı bile varmış.

4- Damla: Özgür Anne'nin adamı olmakla başladığı yeraltı hayatına, " oto koltuğunu 5 yaşına dek ters bağlamayanları tırsıtma" adlı kendi mafyasıyla devam ediyor. Britax-Römer'den Maxi Cosi'ye tüm firmalara bombalı kutular, tehdit mektupları yolluyor. "Anne artık yola bakmak istiyorum" diyen oğlunu hışımla susturmada usta. Otobanda seyir halindeyken bile başka arabalardaki yanlış bağlamaları farkediyor, gerekli uyarıları yapıyor.

5- Zeynep - Füsun: İkisi de telepatik yolla kurdukları çocuklara kusana dek aktivite yaptırma mafyasının eşbaşkanları. Başka şehirlerde yaşamasına rağmen aralarında psişik bir bağlantı olmasından şüpheleniliyor. Mistik bir mafya.... Haklarında fazla şey bilinmese de ebeveynlere işkence yoluyla Montessori'nin yaşamını ezberlettikleri yönünde söylentiler var.

6- Anne Yazar: Organik Mafya lideri. Tüm pazarları tek tek gezer, organik morganik toplar onları yedirir çocuğuna. Çocuğuna bile bile hormonlu gıda yediren bir anneyi ayağına beton döktükten sonra denize atmışlığı var diyorlar.

7- Ayça: Çocuğuma şeker vereni yaşatmam mafyası kurucusu. Kreşte oğluna birisi lolipop verecek olmuş. Lolipopun açılma sesini aşağı mahalleden duyup ışık hızıyla olay mahallini basmış ve lolipopu öğretmenin gözünden sokmuş, kulağından çıkarmış. Ardından fotoğraf makinesini çıkarıp olay anını kaydedip suç mahalline bırakmış ki nam'ı yürüsün.

8- Hülya (Bizzat şahsen ben kendim): Polemik mafyası lideri. Gündemdeki konuyu azıcık deşeler ortaya salar. Herkesin birbirini yemesinden sapıkça haz alır. Sonraaa....
Ay insan kendiyle ilgili yazarken fazla atıp tutamıyormuş yahu..
İyisi mi siz atın ben tutayım...




23 yorum:

  1. çok tehlikeli hareketler bunlar:)
    emzirme sorunları yaşadım ve açalyayı okuyup ağlamışlığım vardır.

    YanıtlaSil
  2. Ahahah! Kendisi, "Ko gitsin" mafyasinin lideri. Kosma dusersin cileri tahrik etmek icin Ton baligini yokus asagi dort nala salmisligi vardir. Erken yatar erken kalkar, 3 yumurtayi cirpip enfes lezzetler ortaya cikartir & "ohh olsun yapamayanlara" diyerek dev fotolarla yogun anneleri psikolojik olarak cokertir:)Bi donem aktivite sever annelere savas acmissa da -gozlerimle gordum-, asil kendi aktivitist kimligini gizlemek icin yapar:P

    YanıtlaSil
  3. BİSMİLLL!!
    noluyo, nereye düştüm lan böyleğğğ!!! dağılıın leyynnn!!! (havaya sık)

    :) bravo valla, anaların anatomisi olmuş bak bu:)

    YanıtlaSil
  4. Acalyayla hiç haşır neşir olmayayım bari ben, gene basladım nasıl bıraktırsam memeyi benimkine diye kara kara düşünmeye zira , döver mi beni dersin? :)))

    Eline saglık, eglenceli bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  5. Nihoha, bu mafyalar beni görse, değil ayağıma sıktırmak atomlarıma ayırırlar!

    - TV: haftasonundan haftasonuna Baby TV ve Pembe Kurbaaa bizim çektiğimiz movie'leri seyrediyor ÇınÇın,

    - Açalya: ben anca 13 ay emzirebildim ama valla suçum günahım yok, bebem o kadar emdi... mama da verdim ama sorun kayınvalideme, kendisi bana "mama verelim bu çocuğa, öldü çocuk açlıktan ağlamaktan" dediğimde kendisine "zehir ver" demiş gibi bakarmışım!

    - Blogcuanne: sezaryenle doğurdum bizimkini... ama, hikayemi kendisine de gönderdiydim, valla mecburen oldu... bi sonrakini söz verdim SSVD yapmaya!

    - Damla: bizim bebe de öne baka baka gider ama aldığımız satıcı kandırdı bizi, bu boylarda arkaya dönük koltuk yok dedi (yine de kanmamalıydım, araştırmalıydım, suçluyum!)

    - Zeynep-Füsun: belki bu mafyadan yırtarım Nurturia'da açtığım başlık sayesinde -hani aktivite yaptıramıyorum yavruma ama vallaha da azimliyim şeklinde :)

    - Anneyazar: korkarım yediği tek organik ikini tarhana ve organik süt!

    - Ayça: Bizimkinin iştah sorunu yeni yeni çözüldüğü için değiş şeker çikolata, .ok istese vercem valla! Yeter ki "anne yemek istiyorum" desin!

    Hülyaa, kurtar beni ellerinden!

    YanıtlaSil
  6. Süpersin ya! ElfAna seni iyi yerden yakalamış ama onu ayrıca tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  7. İşyerinde park etmiş arabamı görüp, "Damla ya bir şey soracağım, bu koltuk niye böyle" diye soran zavallı iş arkadaşlarımdan, yaptığım bilimsel açıklamaya rağmen "ama midesi bulanmıyor mu? diye soranlara tüm yaratıcılığımla nefis detayda "olası kötü sonuçlu kaza sahnelerinde" öne dönük koltuklarda neler olacağını anlatarak, mide bulantısının kralını yaşatmışlığım çoktur.

    Siz gene youtube test videolarına talimsiniz allahınıza şükredin :P

    Yakarım lyn, Özgür Anam be, silah arkadaşım!

    YanıtlaSil
  8. E sen şimdi bütün mafya liderlerini deşifre etiiin...

    Bak şimdi husumet çıkmasın aranızda...

    Bayıldım yazıya:)

    YanıtlaSil
  9. gelinime de söylicem,torunumu emzirirken azcık da oğluma ver diye.
    :o))) öğlen öğlen gülmekten çatladım, çok güzel olmuş yine! Sen bence komik blog kitabı yaz, oip resimlesin.

    YanıtlaSil
  10. Cok guldum mastır, sen çok yaşa!
    Ayrıca ElfAna'nın yorumuna koptum: "ko gitsin mafyası" :)))
    Acalya'nınkine de oyle. Hele bir emzirmesin gelin... :)))
    Herkes dokturmus bu gece, harikasınız!

    YanıtlaSil
  11. dizi falan yapin bence:)) aa ya da klip cekin:P eh birisi de sarki yazsin bu mafya alemine:)
    vallahi super, Hulya harikasin!

    YanıtlaSil
  12. Çocuğuna bile bile hormonlu gıda yediren anne haaaaa! Iyyyy tüylerim diken diken oldu kesin parabenli sıvıları da çocuğun kafasına boşaltıyordur. Nerede uleynnn o getirin onu bana! Tutmayın leynn beni:P :)))
    Hürmetler Hülya Bacım ;)

    YanıtlaSil
  13. Ay karar veremedim hangi mafya ailesine üye olsam hepsi birbirinden değerli ve güzel mafya anaları.Korkun mafya babaları, bu mafya analardan. Hepsi bilinçli ve akıllı anneler.

    YanıtlaSil
  14. ayy benim durum da Basakla benzer, aman Hulya annem beni de kurtar bu mafyanin elinden:P

    YanıtlaSil
  15. 1-Onca işimin gücümün arasında bu işin mafya babalığını almaktan ancak gurur duyarım :=)

    2- Tüm üyelerin, diğerleriyle de uzaktan yakından bağlantısı olduğunu düşünüyorum:=)

    3-Elfana'nın yorumuna bayıldım :=)

    4-Seni ben mafya lideri değil de polemik kraliçesi ilan edeceğim, alınmak yok ama:=P

    5-En çok Ayça'nın yazısına güldüm hatta o durumu hayal bile edebildim, kulağa girmiş lolipop! çizsin bunu oip.

    YanıtlaSil
  16. Süpermiş bu yazı dizisi, birbirinizi bu kadar güzel tanımanız çok güzel bence.

    YanıtlaSil
  17. ülen ben anne bloğu degil miyim? :))) ben nirdeyim? ben bunu sana sormaz mıyım he :)gerçi ben ne olduğu belli diil blog üyesiyim ama :)

    YanıtlaSil
  18. Yazıya bayıldım. Keyifle takip ettiğim bütün anne blogları yazılmış... Çok güldüm. Hepsinden çok şey öğreniyorum. Blog dünyasına bir daldım çıkamıyorum. İşler bile aksayacak yakında ;))

    Eline sağlık Hülya...

    YanıtlaSil
  19. harikaaaaaa!!çatladım gülmekten!!!:=))))eline sağlık .. link vereceğim bun uben :=))

    YanıtlaSil
  20. O değil de, OİP'nin bismil diye başlayan cümlesini okuyunca, Bismil'e tayini çıkmış bir doktor geldi bir an aklıma. Mecburi hizmeyle mi bozdum ne
    Aaaah ah İzmir'e çıksa ya benim tayin :)

    YanıtlaSil
  21. @Başak :=)) haklısın iştah sorunu cidi bir sorun .. ama şimdi çözüldü diyeherşeyiverirsen başka bir sorun daha ortaya çıkar nacizane diyeyim ben ..
    http://blogcuanne.com/2010/05/04/cocugum-yemek-yemiyor/ bu kitabı ben okumadım ama okuyanlardan bildiğim kadarıyla süpermiş..ilgini çekebilir diye yazdım.. konu yemek olunca ben sayfalarca konuşabilirim.. yemek mafyası da olabilirdim aslında :=)

    YanıtlaSil
  22. Çok komikmiş:))) Unutmuşm bu yazıyı, iyi oldu...

    sevgiler.

    YanıtlaSil