1 Mayıs 2010 Cumartesi

Gangsta's Paradise-2-

Unuttuklarım olmuş. Bunlar da blog dünyasındaki diğer mafyözler.


ElfAna: Homeschooling mafyası oymak başısı.
"Anne altık ben de nolmal çocuklal gibi okula gitmek istiyoluum" diyen Alpi'ye gözünü belertip susturur. Aynı zamanda materyalleriyle ebeveyn katletmişliği de vardır. Kendisi gibi cinayet materyalleri üreten annelerle ayrı bir grup kurmuştur.


Evren: Feminist mafya anası. Etek giymek isteyen kızını hipnozla vazgeçirir. Yolda Tülinsu'yu "oyyyy cimcime, ne zilli kızmış bu ayol" diye seven haminneleri; oğlunu "paşam, yiğidim, pipisine gurban" diye seven anneleri kızgın şişle dağlamışlığı vardır. Kıtalar ötesi yardakçısı da Senem'dir.


OİP: Kutukafaların efendisi. Kırbaçla eğittiği kutukafaları bloggerların üstüne salar, tepesini attırırsa herkesi "çizer"


Magissa (Kedili Cadı): Hayvansever çete reisi. Onun yanında eskaza bir köpeğe hoşt dediyseniz yandınız. 7 düvele rezil eder, fotoğrafınızı çeker, altına yazar allah yazar.
Çingene komşularını çenesiyle öldürmüş diyorlar. Onun diline düşeceğinize kubura düşün daha iyi.


Sarı Çizmeli: Edebiyat ustası mafyöz kişilik. Kızdırısanız akrostiş makrostiş ayağına lafı feci sokar, oturtur kıçınızın üstüne. En büyük silahı klavyesi ve çenesidir.

Yeliz: Ex-mafya lideri. Zamanında uyumayan çocuk yoktur, uyutamayan anne-baba vardır mafyasını kurmuştu. Sonra fikir elinde patlayıp her normal anne gibi gözaltları morarmaya başlayınca örgütü lağvetti.

Hayat: Japon mafyası Yakuza'nın Türkiye distribütörü. Kendi halinde Japonca okutmanı gibi görünerek asıl amaçlarını gizlemekte son derece usta. Alışveriş yapıyor numarasıyla eBay üzerinden casusluk yaptığı sanılıyor.

K.İ.S.D: Hayatın anlamını arıyorum, lakin bulamıyorum mafyasının hem lideri hem de mevcut tek üyesi. İstanbul'un nadide plazalarındaki gül gibi işini bıraktı, çocuk doğurdu, dağ başına gitti. Hala kendi izini sürüyor. Önümüzdeki yıllarda Nepal'den bildirmesi bekleniyor. Olmadı, Napoli'den.....


11 yorum:

  1. Nihoha, bence sen bu seriye devam et Hülya!

    Ben ElfAna'yla şahsen tanışmak istiyorum, hatta olayı bir adım öteye götürüp "unschooling" boyutu katmak istiyorum! Çok mu şey istiyorum?

    YanıtlaSil
  2. başak
    didiklenmedik kimse kalmadı. bu mafyözlerin birisi kuytuda sıkıştırırsa benden de geriye bir şey kalmayacak :)

    YanıtlaSil
  3. Millet doğurdukça çıkar yenileri Hülya, sen takipte ol :)

    YanıtlaSil
  4. ayrıca da biz seni koruruz, şşşşş....

    YanıtlaSil
  5. Beni e-bay mafyası yaparsın sanmıstım :)))Buda olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. hayat'ım yakuzam
    ebay aklıma gelmişti son dakka unutmuşum herhalde. ekledim ebay'i de, yakuza-can:)

    YanıtlaSil
  7. süpersin!! hepsini bi çırpıda okudum:)) bana yatır kaldır mafyası da denebilir:)

    YanıtlaSil
  8. Bir rivayete gore, yeni dogan kardesimi ziyarete gelen babaannem, kardesimin altini actiginda pipisine iltifatlarda bulunarak severken nerden bulduysam bir makas kapip farki esitlemeye calismisim; zaten sonra Freud'un ruhu cikmis piyasaya, o gun bugundur pesimde :))

    Oglan anasi, hadi sen yirtiyorsun, Tunis falan diye sevip, pembe bebek arabasi bile alabiliyorsun :) Yoksa bu feminist mafyoz Izmir'e geldiginde bir kuytuda bulacakti seni. Yine bulacak gerci ama bu sefer odullendirmek icin :))

    Eline aklina mizacina saglik, super olmus yine!

    YanıtlaSil
  9. valla tespitler süper olmuş hulyacııım.
    diline sağlık:)

    ben de "ben iki çocukluyum, her boku sizden iyi bilirim, tecrübe var bende, siz çıtır anneler bişey bilmezsiniz" mafyasını kurmaya karar verdim.

    ha bi de büyüyünce, "bu çocuk aç" mafyasıyla "sütün yetmiyordur" mafyasına karşı , kurt köpekli anti-tim kurup salacam üstlerine ahdım var.

    ikincide de püskürtemedim bu mafyaları, kısmet üçüncüde bakalım artık :)

    YanıtlaSil
  10. hihihiii ilahi :)

    hayatın anlamını arıyorum lakin bulamıyorum... Bulan var mı? :)

    :)

    YanıtlaSil